Gjest Gjest_Hoppetaugutten Skrevet 5. november 2015 #1 Del Skrevet 5. november 2015 http://www.msn.com/nb-no/okonomi/privatokonomi/dette-bør-du-jobbe-med-ifølge-ditt-stjernetegn/ss-BBmJMrO?ocid=mailsignoutmd#image=9Jeg burde tydeligvis jobbe som detektiv Hva bør dere jobbe med ifølge stjernetegnet deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 5. november 2015 #2 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Militært arbeid! Tvilsomt! Jeg er ikke utpreget pasifist, men jeg er lite begeistret for våpen og autoriteter. Endret 5. november 2015 av mini-mio skriveleifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 5. november 2015 #3 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) VEKTEN: ADVOKATMennesker som er født under stjernetegnet vekten er gode til å lytte, lese mennesker og har fantastiske kommunikasjonsevner. De elsker en god diskusjon, og vinner vanligvis med sin forsiktige manipulasjon og sjarm. Karrierer innenfor jus og diplomati passer derfor best for dem. Ofte er de også gode dansere eller kunstnere.. Advokat hadde ikke passet meg særlig godt, da jeg ikke er så sta foran ukjente mennesker, er heller ikke så flink til å snakke for meg hehe. Men kunster kunne passet meg bra, da jeg er veldig kreativ Endret 5. november 2015 av Blablaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinnisMus Skrevet 5. november 2015 #4 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Du prøver altså å fiske(n) deg frem til sånn ca når de ulike brukerne er født på året? Dette var en veldig slu og manipulativ teknikk må jeg si Hoppetaugutten, hadde virkelig ikke trodd dette om deg. Endret 5. november 2015 av MinnisMus 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #5 Del Skrevet 5. november 2015 Steinbukken: RegnskapsførerSteinbukker har en tendens til å være arbeidsnarkomane, og trenger utfordringer for å føle seg lykkelige. De elsker å leve et konvensjonelt liv og har stort behov for stabilitet, ro og modenhet. En karriere innenfor IT, medisin eller økonomi passer dem derfor veldig godt. Ro er nøkkelordet her, melder meg gjerne som madrasstester e.l Anonymkode: 6a1b2...ae5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #6 Del Skrevet 6. november 2015 Dette er jo bare tullball. Jeg fatter ikke at folk gidder å klikke på slike idiotiske overskrifter. Anonymkode: 0d709...c3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #7 Del Skrevet 7. november 2015 :klaske: Dette er jo bare tullball. Jeg fatter ikke at folk gidder å klikke på slike idiotiske overskrifter.Anonymkode: 0d709...c3aDu gjorde det nettopp selv Anonymkode: 29ad9...04a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #8 Del Skrevet 7. november 2015 Du prøver altså å fiske(n) deg frem til sånn ca når de ulike brukerne er født på året? Dette var en veldig slu og manipulativ teknikk må jeg si Hoppetaugutten, hadde virkelig ikke trodd dette om deg. Anonymkode: 29ad9...04a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #9 Del Skrevet 7. november 2015 Du gjorde det nettopp selv Anonymkode: 29ad9...04aJeg klikket ikke på dette tullet, nei. Anonymkode: 0d709...c3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 7. november 2015 #10 Del Skrevet 7. november 2015 Elsker å lese sånne, fordi det blir så ufattelig feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #11 Del Skrevet 7. november 2015 Jeg klikket ikke på dette tullet, nei. Anonymkode: 0d709...c3aDu må huske hvilken del av forumet vi er på Anonymkode: 29ad9...04a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 7. november 2015 #12 Del Skrevet 7. november 2015 Aksjemegler, faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #13 Del Skrevet 11. november 2015 Advokat Anonymkode: 7e9d0...762 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå