Gå til innhold

Sjenert eller ikke tiltrukket? Miksede signaler :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Jeg håper noen snille mennesker her inne kan komme med sine meninger. 

Det hele startet i sommer når han la meg til på facebook på bakgrunn av at vi bor i samme by og har samme interesse. Vi snakket den dagen, hvorpå han spurte meg om min snapchat noe han fikk. Mye snapping fram og tilbake, hvorpå han spurte når jeg er tilbake i byen og om han kan ta meg med ut når jeg er tilbake. Jeg svarte ja :)

Jeg kommer hjem fra ferie, og vi fortsetter å snappe. Den ene helgen spør han meg om jeg er ute, noe jeg svarer bekreftende på og hvor jeg er. En drøy halvtime senere, møter jeg på han og noen kompiser av han på vei inn til utestedet. Vi var akkurat på vei ut, da vi skulle bort til en annen plass.Jeg stopper han, og vi begynner å snakke. Vennene mine begynner å bli utålmodig, og jeg sier jeg må gå nå. Han sier han må få en klem, og sier "neste gang [...]" (blir lett gjenkjennelig å skrive fortsettelsen) 

Neste dag nevner han ikke gårsdagen. Vi fortsetter å snappe fram og tilbake, får ofte "hva skjer/hva gjør du"- snapper flere gangen i uken (mistenker at dette er kjede-snap) Og et par ganger har han referert til noe som minner han om meg. 

Dette har foregått siden sommerferien nå, og jeg begynner å bli utålmodig. Venninnene mine mener bare at han er sjenert, men jeg er usikker. Skal nevnes at vi er voksne begge to, men fortsatt unge! Er klar over hvor teit det hele høres ut når jeg leser gjennom innlegget..

Hva tror dere? 

Anonymkode: f0892...f30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kaster bort tiden din på svada og intetsigende fjas som aldri kommer til å materialisere seg eller realisere seg.

Jeg tror ikke, jeg vet.

• Liker 1
Skrevet

Det beste å gjøre i denne situasjonen er å få kortene på bordet spørr han ut på en date! enten så er han intressert i noe mere sammens med deg eller ikke, og det er bedre å få vite det nå enn senere :) 

• Liker 2
Skrevet

Du kaster bort tiden din på svada og intetsigende fjas som aldri kommer til å materialisere seg eller realisere seg.

Jeg tror ikke, jeg vet.

Jeg vet, jeg vet. Men må jo innrømme at det fikk meg til å føle meg utrolig dårlig. Føler liksom at han syntes jeg var stygg når han så meg ansikt til ansikt, samtidig som han virker keen med å referere til en "neste gang" og spørre om en klem.

Anonymkode: f0892...f30

Skrevet

Hvorfor er det så vanskelig for dere kvinner å bare spørre om slike ting? Dere er jo så flink til å spørre i andre situasjoner, feks når dere trenger hjelp til å finne veien.

Anonymkode: e2841...0f9

Skrevet

Hvorfor er det så vanskelig for dere kvinner å bare spørre om slike ting? Dere er jo så flink til å spørre i andre situasjoner, feks når dere trenger hjelp til å finne veien.

Anonymkode: e2841...0f9

Fordi menn friker ut og får totalt panikkangst. Du ser de løpe avgårde som en hodeløs høne. Den balansen med å spørre og samtidig ikke skremme vettet av duden, er hårfin. 

Anonymkode: f0c25...795

• Liker 1
Skrevet

Han høres ikke så sjenert ut når han spør om klem og sånt. For meg virker det som han ikke er så veldig interessert, men jeg kjenner han jo ikke, så vet ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...