AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1 Del Skrevet 5. november 2015 Jeg har en kompis la oss kalle han Barne. Jeg og Bjarne ble kjent på en fest for noen år siden og vi har noen felles venner der iblant min beste venninde og en av mine beste kompiser. Bjarne og jeg har festet sammen mange ganger, veldig mange ganger. I desember i fjor så skjedde det noe rart, jeg og bjarne så litt anneledes på hverandre den kvelden. Og på slutten av kvelden så havnet vi i samme seng og hadde sex. Etter dette fikk jeg ett lite øye til Bjarne noe som forsvant da han begynte å holde på med ei anna jente. Jeg og Bjarne har vært venner siden vi har vært på kino, møttes og festa sammen med forskjellige venner. Men for to månder siden skjedde det noe rart. Jeg og min beste veninne skulle på byen, vi viste at Bjarne og andre felles venner var der. Med en gang vi så Bjarne så ble jeg anngrepet med en stor bjørne klem fra himmelen. En av de klemmene som viser at noen har savnet deg. Bjarne var veldig opptatt av meg den kvelden, skulle jeg i baren så hang han med og vi snakka om alt og ingen ting! etter noen drinker så gikk vi på dansegulvet og dansa som om det ikke var noen i morgen, men oppi det hele så kysset vi. Og der startet en veldig veldig merkelig kveld. Vi oppførte oss som kjærester resten av kvelden, kysset, holdt henner, satt på fang, og generellt bare veldig opptatt av hverandre. Dette ble da også vist forran alle venner som ble litt sjokka(noe jeg også var men det føltes rett hele tiden). på den byturen oppførte Bjarne seg som om jeg var hans og han la "eie" på meg forann alle sine, mine og våre venner. Når byen stengte fortsatte festen hjemme hos han noe det er hver gang vi er ute. Og det hele skjedde igjen, vi hadde sex. Men etter denne gangen ble det heller ikke noe rart mellom oss. Men jeg la igjenn ett lite øye på Bjarne. Eller skal vi si ett helt. Alt føltes så rett den kvelden, hvertfall for min del. Vi var på fest sammen nå også for en helg siden, jeg og Bjarne var ikke like opptatt av hverandre denne gangen. for min del var det fordi jeg var nærvøs og ville ha det gøy og ikke stresse for mye med hva jeg kjente innerst inne. Bjarne snakket ikke noe serlig til meg den kvelden, jeg syns det virket ut som om han unngikk meg også. Det ble jeg selvfølgelig litt stressa over og tenkte dumme meg jeg må ikke tro at han liker meg på grunn av det som skjedde den ene kvelden. Min bestevenninde var overbevist om at han likte meg men ikke var sikker på hva han ville, fordi han så på meg så mye han kunne gjerne mens han hadde en samtale med noen andre så han på meg hele tiden. Dette fikk da ikke jeg med meg siden med en gang jeg snudde hodet mitt litt mot han så så han bort. Eneste grunnen til at jeg vet om det er fordi min bestevenninde la veldig godt merke til det, han ble også veldig stresset en gang da han oppdaget at hun fikk med seg at han stirret. Etter denne kvelden bestemte jeg meg for og sette muligheten ut i luften og ikke gå å dagdrømme om noe som kunne eller aldri ville skje. jeg sende han en meldig hvor jeg spurte om han ville bli bedre kjent bare jeg og han. han gikk vist å tenkte på den medlingen der fra kvelden jeg sendte den til kvelden etter da jeg fikk svar. Han så ikke for seg at dette ble noe, at det at vi hadde hatt sex før var en feiltagelse, men vi kunne fortsatt være venner osv. Nå sitter jeg igjenn i den possisjonen at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. skal jeg prøve å fortsatt være venner etter at jeg har hoppa i havet med hodet først og det var vist is dekke over hele jævla havet? eller skal jeg backe helt unna, og være en idiot for meg selv mens våre felles venner drikker seg drita og har det gøy sammen?singel livet er ett ork. Anonymkode: 5d775...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #2 Del Skrevet 6. november 2015 Jeg har en kompis la oss kalle han Barne. Jeg og Bjarne ble kjent på en fest for noen år siden og vi har noen felles venner der iblant min beste venninde og en av mine beste kompiser. Bjarne og jeg har festet sammen mange ganger, veldig mange ganger. I desember i fjor så skjedde det noe rart, jeg og bjarne så litt anneledes på hverandre den kvelden. Og på slutten av kvelden så havnet vi i samme seng og hadde sex. Etter dette fikk jeg ett lite øye til Bjarne noe som forsvant da han begynte å holde på med ei anna jente. Jeg og Bjarne har vært venner siden vi har vært på kino, møttes og festa sammen med forskjellige venner. Men for to månder siden skjedde det noe rart. Jeg og min beste veninne skulle på byen, vi viste at Bjarne og andre felles venner var der. Med en gang vi så Bjarne så ble jeg anngrepet med en stor bjørne klem fra himmelen. En av de klemmene som viser at noen har savnet deg. Bjarne var veldig opptatt av meg den kvelden, skulle jeg i baren så hang han med og vi snakka om alt og ingen ting! etter noen drinker så gikk vi på dansegulvet og dansa som om det ikke var noen i morgen, men oppi det hele så kysset vi. Og der startet en veldig veldig merkelig kveld. Vi oppførte oss som kjærester resten av kvelden, kysset, holdt henner, satt på fang, og generellt bare veldig opptatt av hverandre. Dette ble da også vist forran alle venner som ble litt sjokka(noe jeg også var men det føltes rett hele tiden). på den byturen oppførte Bjarne seg som om jeg var hans og han la "eie" på meg forann alle sine, mine og våre venner. Når byen stengte fortsatte festen hjemme hos han noe det er hver gang vi er ute. Og det hele skjedde igjen, vi hadde sex. Men etter denne gangen ble det heller ikke noe rart mellom oss. Men jeg la igjenn ett lite øye på Bjarne. Eller skal vi si ett helt. Alt føltes så rett den kvelden, hvertfall for min del. Vi var på fest sammen nå også for en helg siden, jeg og Bjarne var ikke like opptatt av hverandre denne gangen. for min del var det fordi jeg var nærvøs og ville ha det gøy og ikke stresse for mye med hva jeg kjente innerst inne. Bjarne snakket ikke noe serlig til meg den kvelden, jeg syns det virket ut som om han unngikk meg også. Det ble jeg selvfølgelig litt stressa over og tenkte dumme meg jeg må ikke tro at han liker meg på grunn av det som skjedde den ene kvelden. Min bestevenninde var overbevist om at han likte meg men ikke var sikker på hva han ville, fordi han så på meg så mye han kunne gjerne mens han hadde en samtale med noen andre så han på meg hele tiden. Dette fikk da ikke jeg med meg siden med en gang jeg snudde hodet mitt litt mot han så så han bort. Eneste grunnen til at jeg vet om det er fordi min bestevenninde la veldig godt merke til det, han ble også veldig stresset en gang da han oppdaget at hun fikk med seg at han stirret. Etter denne kvelden bestemte jeg meg for og sette muligheten ut i luften og ikke gå å dagdrømme om noe som kunne eller aldri ville skje. jeg sende han en meldig hvor jeg spurte om han ville bli bedre kjent bare jeg og han. han gikk vist å tenkte på den medlingen der fra kvelden jeg sendte den til kvelden etter da jeg fikk svar. Han så ikke for seg at dette ble noe, at det at vi hadde hatt sex før var en feiltagelse, men vi kunne fortsatt være venner osv. Nå sitter jeg igjenn i den possisjonen at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. skal jeg prøve å fortsatt være venner etter at jeg har hoppa i havet med hodet først og det var vist is dekke over hele jævla havet? eller skal jeg backe helt unna, og være en idiot for meg selv mens våre felles venner drikker seg drita og har det gøy sammen?singel livet er ett ork. Anonymkode: 5d775...a4eDere kan jo fortsatt være venner. Jeg synes at det er unødvendig og negativt for deg om du skulle holde deg unna selskapeligheter med felles venner pga dette. Klem og lykke til! Anonymkode: c6987...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #3 Del Skrevet 6. november 2015 Jeg ville fortsatt å henge med gjengen, men unngått å treffe Bjarne på tomannshånd. Du har/hadde tydeligvis mer følelser og forhåpninger enn det han har, eller iallfall mer enn han vil innrømme. For meg er det veien til selvdestruktivitet.Jeg var i nesten samme situasjon, og for meg var det umulig å henge med "min" Bjarne alene så lenge jeg hadde følelser for ham. Jeg tolket og vurderte alt han gjorde. Og så hele tiden etter tegn på at han likte meg og følte det samme for meg. Det ble i det hele tatt veldig slitsomt og jeg måtte kutte ham ut for en periode. Nå, mer enn et år senere, har vi veldig god kontakt igjen og vi kan henge sammen uten at det er noe styr rundt det. Anonymkode: 5a3e6...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå