Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt omtrent samme sveisen siden jeg var 15 år (er nå 25), og tenkte å få klippet meg en "i tiden" frisyre. Hva er in nå? Har veldig slett hår fra før av, og midtskill. I utganspunktet ovalt ansikt, men litt rundt nå.. Vil ha en frisyre som kan kle meg :) 

Og hva er in av hårfarge? Virker som at naturlig hårfarge er blitt in, eller har jeg fått med meg feil? Leser aldri moteblader og har ingen venninner å snakke med, så derfor spør jeg her:P

Anonymkode: 9e4eb...c78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grått og grønt hår er IN nå :fnise:

Anonymkode: 4b1e6...50e

• Liker 1
Skrevet

Hehe, grått og grønt hår er ikke noe for meg hvertfall :P 

Har akkurat nå naturlig hårfarge, men lurer på om jeg skal få stripet det eller noe sånt, for det er en kjempekjedelig farge jeg har. 

Synes jeg har sett mange med hår som ser ut som det er klippet i en lengde, veldig rett av. Kan det stemme? Det er jo en så enkel klipp at man nesten kan klippe håret selv. 

Skrevet

Det er vel ikke så viktig hva som er "in". Finn heller en god frisør, spør venner og kjente om de kan anbefale noen, og gå for en frisyre som passer til deg og din stil.

• Liker 1
Skrevet

http://pophaircuts.com/best-hairstyles

Ganske irriterende side å blad gjennom,beklager for det! Men jeg føler at jeg har sett alle disse hårstilene i 2015 :) 

98% av jentene i klassen min har langt hår,,, 2% har halvlangt.. 0 har kort..

Skrevet

Det er vel ikke så viktig hva som er "in". Finn heller en god frisør, spør venner og kjente om de kan anbefale noen, og gå for en frisyre som passer til deg og din stil.

Jeg har ikke noen bestemt stil, men prøver å få en mer moteriktig stil. Tenkte håret kunne trengt en stil-oppdatering, og vil jo gjerne ha en frisyre som er trendy :)  Jeg vet ikke hva som kan passe til meg, en frisyre som ikke er for kort bare. Vil ikke stole på at en frisør skal bestemme frisyren, vil ha en plan om hva jeg vil ha før jeg går dit :)

Skrevet

Er in med alt håret i én lengde, ja. Klippet rett av som du skrev.

Skrevet (endret)

Er in med alt håret i én lengde, ja. Klippet rett av som du skrev.

Ah,det har jeg seriøst ikke gjort siden ungdomskolen.. Fikk litt lyst, men hater forandring..
jeg har også ganske tynt og kjedelig hår.. Redd for at det ser enda tynnere ut hvis jeg klipper det rett..Blir det sånn? Noen med tynt hår som har erfaring?

Endret av Red-Ruby
Skrevet

Ah,det har jeg seriøst ikke gjort siden ungdomskolen.. Fikk litt lyst, men hater forandring..jeg har også ganske tynt og kjedelig hår.. Redd for at det ser enda tynnere ut hvis jeg klipper det rett..Blir det sånn? Noen med tynt hår som har erfaring?

Jeg har tynt hår og mitt ser tjukkere ut når det er klippet rett av. Når det er klippet opp ser det tynt og flisete ut i lengdene. Så jeg har klippet det rett av de siste årene når jeg har fått langt hår igjen. Dette gjelder langt hår da. Hvis du har en kortere frisyre må det klippes opp litt etter min erfaring. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tynt hår og mitt ser tjukkere ut når det er klippet rett av. Når det er klippet opp ser det tynt og flisete ut i lengdene. Så jeg har klippet det rett av de siste årene når jeg har fått langt hår igjen. Dette gjelder langt hår da. Hvis du har en kortere frisyre må det klippes opp litt etter min erfaring. 

Tusen takk.:laugh: Jeg har langt hår ja, så ganske sikker på at jeg skal klippe rett av neste gang!

Skrevet

Tusen takk.:laugh: Jeg har langt hår ja, så ganske sikker på at jeg skal klippe rett av neste gang!

Du får dobbeltsjekke med frisør da, som sikkert har litt mer greie på det enn meg, og ser hvordan håret ditt faktisk er. 

(Mitt er sånn tynt nordisk. Eller "Fint Nordisk hår" som det så pent heter. "Dustete tynt teit hår" som jeg kaller det)

Skrevet

Jeg har ikke noen bestemt stil, men prøver å få en mer moteriktig stil. Tenkte håret kunne trengt en stil-oppdatering, og vil jo gjerne ha en frisyre som er trendy :)  Jeg vet ikke hva som kan passe til meg, en frisyre som ikke er for kort bare. Vil ikke stole på at en frisør skal bestemme frisyren, vil ha en plan om hva jeg vil ha før jeg går dit :)

Spør frisøren din. H*n kan komme med råd om hva som er moderne nå og hvilken av de frisyrene som vil kle deg.

Skrevet

Lurer på om jeg skal gå for rett av-frisyren da :) 

Vet dere om håret blir sunnere og mindre slitt av det? Jeg får ganske fort slitt hår som det er nå, det er oppklippet. Og det har blitt så tynt det siste året, så får håpe hel lengde gjør at det virker tykkere!  

Hvordan skal man klippe håret foran når man klipper resten rett av, skal det være samme lengden også da? Jeg har pleid å skrå det, men synes ikke det er så veldig fint lengre. 

TS

Skrevet

Jeg har tykt hår, med tynne hårstrå. Tidligere pleide jeg å ha det oppklipt, gikk med den oppfatningen at det kom til å se veldig rart med lik lengde på hele håret m.t.p at jeg har mye hår. Likevel, så klarte frisøren å overtale meg til å klippe det i lik lengde. Jeg er veldig glad jeg gjorde det, for håret fliser seg ikke like mye (er hvertfall ikke synlig), og holder seg generelt mye bedre. Det er hvertfall min erfaring! Så det ser betraktelig mye sunnere ut også! Eventuelt kan du jo klippe det litt opp nederst på en måte, bare at det ikke blir så mye mellomrom - hvis du skjønner hva jeg mener? 😋

Anonymkode: 05c4a...7f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...