Gå til innhold

Når Khris Schau gjør det slutt for deg....?!

Ville du likt å få "slå opp" telefon fra Schau?  

1. 1. Ville du likt å få "slå opp" telefon fra Schau?

• Ja.
      0
    • Nei.
      15
    • Schau er en idiot.
      23
    • Bryr meg ikke.
      2

Anbefalte innlegg

Gjest gjest-gjest
Skrevet

Tenk deg dette:

Du blir oppringt av Kristopher Schau på direkte radio, han forteller deg at dama/typen din vil gjøre det slutt med deg, og hun/han har valgt riksklyse nr 1 til å gjøre det for seg. Ville du ledd? Ville du synes det vært morsomt å bli dumpet på denne måten?

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Er dette virkelig så morsomt som de skal ha det til?

Synes det er ufattelig smakløst. Og veldig Ricki Lake-aktig. (Og nei, det er ikke bra, det utnytting av idioter som vil på tv, og de stakkars folkene som er så uheldige å kjenne slike tv-wannabes.)

Synes det er helt ufattelig at jeg er nødt til å betale tv-lisens for møkka-radio som dette. (Joda, tv-lisensen finansier hele nrk, ikke bare tv, men radioen også.)

Og dette skal liksom være underholdning. Er vel mest underholdning for Schau selv. Synes i grunnen han fortjener å bli fotfulgt av paparazzi. Han har jo ingen problemer med å utlevere uskyldige mennesker på sitt radioprogram.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sans for Kristopher Schau i hele tatt, liker ikke hans form for humor...

Det sier jo litt om den personen som velger å slå opp med kjæresten på denne måten da. Hvis min kjæreste hadde gjort dette skulle jeg gitt'n et skikkelsig spark ett visst sted hvor det gjør forferdelig vondt!!!! :evil:

Skrevet

Det sier jo litt om den personen som velger å slå opp med kjæresten på denne måten da. Hvis min kjæreste hadde gjort dette skulle jeg gitt'n et skikkelsig spark ett visst sted hvor det gjør forferdelig vondt!!!! :evil:

:Nikke:

Gjest lilletroll
Skrevet

Har ikke hørt om dette før nå i denne tråden, men dette må jo være det usleste og feigeste jeg har hørt om..!!

Skrevet

Hadde jeg blitt dumpet på den måten, så skulle jeg nok pønsket ut forferdelig ydmykende måter og hevne meg på. Ydmykende for ham, ikke for meg. :sjarmor:

Skrevet

Alternativ nr. 3 sammenfattet alt jeg har å si om den fyren; Schau er en idiot.

Skrevet
Har ikke hørt om dette før nå i denne tråden, men dette må jo være det usleste og feigeste jeg har hørt om..!!

Skriver under på den.

Gjest Anonymous
Skrevet

Sier mye om Scau, den som slår opp og ikke minst radiokanalen. Kanal24 skulle være en seriøs radiokanal?

Skrevet
Hadde jeg blitt dumpet på den måten, så skulle jeg nok pønsket ut forferdelig ydmykende måter og hevne meg på. Ydmykende for ham, ikke for meg.  :sjarmor:
Skriver under på denne :sjarmor:
Skrevet

Sier litt om hvem du er sammen med og da, herregud, tenk å være sammen med en fyr som er i stand til å gjøre noe sånnt a.

Må jo merke at det er noe i veien med typen før han dumper deg på riksradio :o

Gjest Hillary..
Skrevet

Kristoffer Schau har plass i den gjengen av gutter (ikke menn) jeg hater.

De minner meg om de som mobbet de seriøse og ordentelige på skolen. :grine:

Kvisete, ikke frdig utvokste drittunger. Så jævlig trendy og urbane og dritbarnslig. Provoserer meg. Kyniske.

:kvalm:

trodde forresten ironi-kulturen var over lengst...

Skrevet
Alternativ nr. 3 sammenfattet alt jeg har å si om den fyren; Schau er en idiot.

:Nikke:

Gjest Genevieve
Skrevet
Sier mye om Scau' date=' den som slår opp og ikke minst radiokanalen. Kanal24 skulle være en seriøs radiokanal?[/quote']

Kristopher Schaus program sendes på NRK P3, ikke Kanal 24.

Skrevet

Senere, som et ungdomsminne, ville det være kult. Ikke å bli dumpet, men når det først skulle gjøres, med litt stil og humor.

Men i situasjonen er de nok ikke noe som er gøy... og jeg er enig med de som sier at den mannen som velger KS til å slå opp for seg, ville man likevel ikke ha - eller? Jeg har nok litt bisarr humor jeg da...

Forøvrig kan man synes hva man vil om Kristoffer Schau - men det meste (også han) blir mye morsommere når man ikke tar seg selv og verden rundt så høytidelig. Og han sie rmye som vi andre ikke tør/vil/kan/synes man burde osv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Typisk i dag. Alt skal være greit å gjøre, og grenser er bare tabu. Du bør kanskje tenke, Tusenfryd, på at ikke alle syns det her er så innmari morsomt. Kjærlighetssorg er noe av det tyngste man opplever gjennom livet, og at noen i tillegg latterliggjør deg blir ekstra ille.

Hvis din mor dør, og jeg kommer poppene opp i begravelsen og latterliggjør det hele, er det helt greit?Eller er du såpass selvhøytidlig at du ikke tåler såpass? Er så drittlei den "humoren" der alt skal være så greit, og man kan gjøre hva faen man vil med andre.

Skrevet

Du må lese alt jeg skriver - selvsagt er ikke alt gøy og lov. Andre eksempler tar jeg stilling til når de foreligger, som ditt. Selvsagt hadde jeg ikke akspetert det. Tror du jeg er helt umenneskelig, eller?

Det var dette ekspemplet med å gjøre det slutt som jeg snakket om, samt en generell betraktning om livet.

Ikke tillegg meg meninger jeg ikke har.

Gjest Anonymous
Skrevet
Du må lese alt jeg skriver - selvsagt er ikke alt gøy og lov. Andre eksempler tar jeg stilling til når de foreligger, som ditt. Selvsagt hadde jeg ikke akspetert det. Tror du jeg er helt umenneskelig, eller?

Hvis du synes det er greit å slå opp med kjæresten over radio, syns jeg du er umenneskelig, ja.

Skrevet

Det jeg legger merke til i denne tråden er at alle tar det for gitt at det er en gutt som ber Schau ringe og slå opp med kjæresten sin -altså, at det er en jente som opplever og bli dumpet på riksdekkende direktesendt radio.

Jeg satt tilfeldigvis på jobb i dag og hørte på programmet det refereres til. Programmet går på P3, og heter "Norge i krig". Jeg liker å høre på det, fordi det er en god del ganske interessant og tankevekkende dokumentarisk og historisk stoff som presenteres der (iallfall har det vært det de tre gangene jeg har hørt på programmet). I dag hadde Schau i tillegg denne greia med "Break-up call" -dvs. han tilbyr folk å ringe inn til redaksjonen så kan Schau ringe til kjæresten din og slå opp på dine vegne. I følge Schau var det ingen som til nå hadde benyttet seg av tilbudet, men i dag var det ei dame som hadde ringt inn og bedt Schau ringe samboeren hennes for å si at forholdet var slutt og han måtte flytte ut. Den stakkars samboeren trodde selvsagt det var en spøk, en særdeles makaber spøk, men han innså etterhvert at det ikke var noen spøk (tror jeg?), og da la han på røret.

Jeg synes det hele var ganske teit fordi jeg følte at dette er noe som ikke hører hjemme på riksdekkende radio.

Nelle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...