Gjest Wonder Woman Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Noen som vet om romantiske resturanter i Oslo,Hvor man kan få måltid og drikke rundt enn 300kr pr pers?
Cathj Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 300,- med drikke?! Da tror jeg du potensielt må på en mer low-end en, f.eks. Punjab Tandoori på Grønland, men der er det ikke spesielt romantisk.
Hecubaa Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Tull til deg over her, det er masse fine restauranter som har både god og billig mat i byen og som sikkert kan dekke TS sitt behov. Jeg vil anbefale Santinos på Youngstorget eller Olivia (som finnes flere steder i byen).
Cathj Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Tull til deg over her, det er masse fine restauranter som har både god og billig mat i byen og som sikkert kan dekke TS sitt behov. Jeg vil anbefale Santinos på Youngstorget eller Olivia (som finnes flere steder i byen). Hei, jeg sa ikke at Punjab var negativt? De har god mat der, men som sagt er det ikke spesielt romantisk. Skal man ha alkohol til maten vil jeg si 300,- vil holde hardt, men det er mye mulig du får det til på Olivia, nå når du sier det.
Rosa Sitron Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Brasserie 45 er overaskende billig. Ellers er det en god del restauranter rundt om, selv om jeg ikke kommer på noen akkurat nå. Men jeg har funnet mange ved tidlige anledninger vha raske googlesøk =)
Gjest Wonder Woman Skrevet 5. november 2015 #6 Skrevet 5. november 2015 Det blir nok kun 1 eller 2 glass vin til maten,jeg er ikke helt ukjent i oslo, så jeg må at Punjab var da ett utrolig dårlig tips, det er jo mer fast food sted med mat og brus til en 100 kr, virker som du valgte det verste "resturanten" du vet om Jeg vet at jeg kan spise til en rundt 150 kr med drikke (ikke alkohol) på Rice Bowl og Lille Saigon, men har lyst å dra til ett litt finere sted Takk for de andre fine tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå