Gå til innhold

Grete Roede kurs

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vurderer nå å begynne på GR kurs.

Har lyst til å høre litt med andres erfaring.

Har du gått GR kurs og hvor mye ble vektreduksjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan!

Har gått på kurs, gikk ned 6 kg på kurset, og ytterlige 4 kg etter kurset var ferdig :tunge1:

Vil absolutt anbefale GR kurs. Er veldig motiverende å gå sammens med andre når man skal slanke seg. Pluss ble mer bevist på mitt eget kosthold :-)

Lykke til!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg gikk ned 8 kilo på første kurs, 5 kilo på andre, og har stått stille etterpå. Har begynt på kurs tre, men det ser ut som om instruktøren har gitt seg? Det er i alle fall ikke der vi var før lenger (oppdaget det da jeg kom hjem fra ferie, men har ikke hatt mer tid til å sjekke det ut). Det er nok ganske vanlig på GR-kurs å spise for lite, det gjorde jeg også, jeg er ikke akkurat liten, så hadde jeg regnet ut hvor mye energi jeg trengte, så hadde jeg jo sett det.

Skrevet

Jeg går på det nå. Er superfornøyd av "opplegget" som jeg skal fortsette med resten av livet. Mye og god mat!

Har holdt på 6 uker nå, og gått ned 5,3 kg hittil!

Skrevet

Jeg har flere ganger gått på Grete Roede-kurs og er kjempefornøyd! Holder på med kurs akkurat nå og har gått ned 7,5 kilo på åtte uker. Det jeg synes er veldig bra med Grete Roede er:

- Man får motivasjon gjennom veiing hver uke og oppmuntring fra kursleder og andre deltakere på møtene.

- Til forskjell fra mange andre dietter, spiser man vanlig mat og det er ingenting man aldri kan spise. Derfor enkelt å tilpasse menyen til resten av familien.

- Man blir bevisstgjort egne spise- og trimvaner + hvor mye kalorier det faktisk er i forskjellig mat.

Skrevet

Gro og Marianne går på Grete Roede kurs, og skirver i Kvinneguidens magasin hver uke.

Skrevet

Gått på GR kurs. Fra 81 til 62 kg. Veldig fornøyd. Men etter to år gikk jeg delvis tilbake til gamle spisevaner, og la på meg litt igjen, men det var totalt min egen skyld. tihi :) Nå prøver jeg å gå ned til det jeg var før, og er på god vei :) Med hjelp fra GR (ikke kurs, men bare dietten). Anbefales på det sterkeste!

Skrevet

7 kg på 3 kurs (satt hardt).

Ikke vært flink til å spise rett etterpå, så nå 3,5 år etterpå har jeg gått opp 4 igjen.

Skrevet

Det eneste som virkelig virker. Anbefales på det sterkeste. :)

Skrevet

Godt å høre at så mange er fornøyd! Har meldt meg på kurs i dag, og begynner om tre uker. Både gleder og gruer meg!

Dette var vel ikke akkurat svar på spørsmålene dine, men jeg ble om mulig enda mer motivert av å lese denne tråden!

Skrevet

Ja flott det, men hovedsaken er å legge om livsstilen igjen etter endt kurs, det er DA det virkelig gjelder!! Lykke til! :wink:

Skrevet

Gikk på GR kurs. Likte ikke kurslederen, så jeg sluttet. Har nå begynt å spise etter boka igjen på egenhånd, og det virker. Det er ikke noe problem å holde dietten og spise lite, det er heller et problem å få i seg nok kalorier synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...