Gå til innhold

Er han interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har et godt øye til en mann i kantina som virker interessert. Har tatt han i å titte på meg når han tror jeg ikke ser det og vi har masse øyekontakt innimellom. Han kan holde blikket mitt i mange sekunder og jeg gjengjelder jo. Men så er det dager hvor han unngår å se på meg... Så da vet jeg jo ikke helt hva jeg skal tro. Han er en godt voksen mann. 

Er han bare ute etter bekreftelse eller er han bare usikker/sjenert? 

Jeg har dårlig erfaring med menn fra tidligere og tør ikke ta initiativ 😞

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å si. Har du smilt til ham? Smil og se om du får respons. Hvis ja, si hei.

Risikerer ingenting.

Anonymkode: 32541...e09

Skrevet

Av og til ser jeg på folk jeg syns er stygge. Også klarer jeg liksom ikke å la være å feste blikket mitt heller. 

Syns du tar det at han ser på deg til hjerte helt ærlig. Jeg tror ikke at du er stygg ts, men seriøst, at han ser på deg, trenger ikke bety noe, og det sier oss heller ikke noe om han er interessert i deg eller ikke. For alt vi vet planlegger han sin fremtidige bryllup med deg i hode hver gang han ser deg. 

En gang du er bak han,eller foran han, så slå av en prat! "Ahh, kaffen er så varm" eller gud vet hva. Se om han virker interessert i at samtalen skal gå videre.

Anonymkode: 4674e...f71

• Liker 1
Skrevet

Jada, og han smiler tilbake også 😊 Møtte han alene i heisen en morgen også og da snakket hans til meg (om været, hva ellers haha). Han kom gående etter meg fra parkeringen og satte opp farten for å ta meg igjen. Det var den dagen jeg trodde at det løsnet og at han kom til å be meg med ut snart, men den gang ei... 

Smilte til han i går og han smilte tilbake og i dag så han ikke på meg... Forvirret 😱 Vet ikke, kanskje jeg virker uinteressert innimellom uten at jeg tenker over det..Men er han i kantina så nprøver jeg å oppnå øyekontakt.

Skrevet (endret)

Joda, det kan vel jeg gjøre også, men jeg ville ikke gjentakende ganger hold blikket i flere sekunder til en jeg ikke likte. Da er man jo passe dum spør du meg.

Endret av Belsebubba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...