AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Jeg er en kvinne som har datet enn litt eldre mann i 2-3 uker nå. Han er i en lederstilling og er travel på grunn av dette. Den siste uken har han ringt meg hver dag for å snakke om alt og ingenting, så jeg har oppfattet det som at han er interessert.I dag ringte han meg for å være ærlig mot meg og si at han er usikker på om det kan bli noe langsiktig i mellom oss. Men at han synes at jeg er tiltrekkende og gjerne vil møte meg videre. Men at han allerede følte at det ikke kunne bli noe mer i mellom oss på lang sikt, men at vi kan ta det som det kommer. Han følte at vi kan ha det gøy og slappe av sammen, mere som en "kompisgreie".Jeg bekreftet tilbake at jeg også har vært usikker på om det kan bli noe mer i mellom oss, ettersom jeg ikke kjenner han så godt.Selv synes jeg at det er vanskelig å si hva jeg føler etter 3 ukers bekjentskap, men at jeg har vært åpen fordi jeg synes han virker som en kul fyr og at jeg mener at følelsene kan utvikle seg over tid.Men etter denne beskjeden er jeg usikker på om jeg skal gidde å møte han igjen? Bare merker at jeg ikke gidder å bruke tiden på tull, med mindre jeg ikke har noe annet å gjøre i helgen kanskje. Eller bare ta det med ro og være for meg selv. Dyrke hobbyene mine istedet fremfor å investere tid i meningsløse ting. Hva tenker dere? Anonymkode: 2ce41...777
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Det du har fått er en tradisjonell og skånsom avvisning. Han vet allerede at han ikke er interessert i et forhold med deg, men legger til vennskap for å dempe beskjeden, samt åpner et vindu for et seksuelt og uforpliktende forhold.Om det ikke er det du er ute etter, så ville jeg bare avsluttet tingene. Du sier du ikke er sikker på et forhold du heller fordi du ikke kjenner ham godt nok, men poenget her er at han ikke er interessert i å bli bedre kjent med deg - han har gjort opp sin mening. Så da er du like langt.Finn heller en fyr som virkelig digger deg, ikke en som tar deg som en reserve. Anonymkode: d59f9...6d8 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Det du har fått er en tradisjonell og skånsom avvisning. Han vet allerede at han ikke er interessert i et forhold med deg, men legger til vennskap for å dempe beskjeden, samt åpner et vindu for et seksuelt og uforpliktende forhold.Om det ikke er det du er ute etter, så ville jeg bare avsluttet tingene. Du sier du ikke er sikker på et forhold du heller fordi du ikke kjenner ham godt nok, men poenget her er at han ikke er interessert i å bli bedre kjent med deg - han har gjort opp sin mening. Så da er du like langt.Finn heller en fyr som virkelig digger deg, ikke en som tar deg som en reserve.Anonymkode: d59f9...6d8Ja jeg er enig. Han har jobbet som business mann i mange år og vært opptatt av karrieren kun. Ser ut som han kun vil være gift med jobben sin en stund til. Men nå har jeg vært usikker selv på hva jeg føler, men dette var dråpen til at jeg ble umotivert. Ikke for å være ovenpå, men jeg har draget på menn, og jeg ser jo mye bedre ut enn han utseendemessig, men er klar over at utseendet betyr jo ikke alt. TS Anonymkode: 2ce41...777 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Ja jeg er enig. Han har jobbet som business mann i mange år og vært opptatt av karrieren kun. Ser ut som han kun vil være gift med jobben sin en stund til. Men nå har jeg vært usikker selv på hva jeg føler, men dette var dråpen til at jeg ble umotivert. Ikke for å være ovenpå, men jeg har draget på menn, og jeg ser jo mye bedre ut enn han utseendemessig, men er klar over at utseendet betyr jo ikke alt. TSAnonymkode: 2ce41...777Har han aldri etablert seg og er over en viss alder er det nok en grunn til det. Vær glad han er åpen og ærlig med deg såpass tidlig og du slipper å kaste bort tid.For noen er et monogamt forhold bare ikke i kortene, uavhengig av hvor attraktiv hun er. Uten at det er noe galt i det. Anonymkode: d59f9...6d8
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Har han aldri etablert seg og er over en viss alder er det nok en grunn til det. Vær glad han er åpen og ærlig med deg såpass tidlig og du slipper å kaste bort tid.For noen er et monogamt forhold bare ikke i kortene, uavhengig av hvor attraktiv hun er. Uten at det er noe galt i det. Anonymkode: d59f9...6d8Nja...han er etablert med fin leilighet. Driver egen virksomhet ved siden av fast lederstilling. Men han fortalte meg forrige helg at han savner nærhet nå, og at han nesten giftet seg for noen år siden. Bare "nesten". Mulig han ikke er over eksen enda. Men ja, han er en rastløs sjel...Uansett så røyker han hasj hver dag, så det har jeg problemer med, en av grunnene på at jeg har vært i tvil på han. Muligens han også har vært i tvil på meg pga at jeg aldri har noensinne røyket eller drevet med noen form for ulovlige rusmidler.Sannsynligvis ikke noe stort tap, det er han som går glipp av noe. Jeg er selvstendig, ansvarsfull og omsorgsfull. Det er han som går glipp av noe.TS Anonymkode: 2ce41...777
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #6 Skrevet 5. november 2015 Litt eldre mann som røyker hasj hver dag. Betyr det at du er veldig ung og derfor regner han som "litt eldre"? Eller er det godt voksne menn i lederstillinger(utenom låseansvarlig på matbutikken) som røyker hasj hver dag? Anonymkode: fe3df...dc6 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #7 Skrevet 5. november 2015 Han har nok en bedre stilling enn dette. Han er sjef og har mye ansvar. Tror nok det er uavhengig av hva man jobber med om man har blitt avhengig av hasj. Men han skyldte på at han har røyket hver dag, etter han ble singel. Jeg mistenker at han fortsatt har kjærlighetssorg. Men samme det. Han er i mellom 35 og 40 år. Jeg er under 35 år. TS Anonymkode: 2ce41...777
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #8 Skrevet 5. november 2015 Jeg er en kvinne som har datet enn litt eldre mann i 2-3 uker nå. Han er i en lederstilling og er travel på grunn av dette. Den siste uken har han ringt meg hver dag for å snakke om alt og ingenting, så jeg har oppfattet det som at han er interessert.I dag ringte han meg for å være ærlig mot meg og si at han er usikker på om det kan bli noe langsiktig i mellom oss. Men at han synes at jeg er tiltrekkende og gjerne vil møte meg videre. Men at han allerede følte at det ikke kunne bli noe mer i mellom oss på lang sikt, men at vi kan ta det som det kommer. Han følte at vi kan ha det gøy og slappe av sammen, mere som en "kompisgreie".Jeg bekreftet tilbake at jeg også har vært usikker på om det kan bli noe mer i mellom oss, ettersom jeg ikke kjenner han så godt.Selv synes jeg at det er vanskelig å si hva jeg føler etter 3 ukers bekjentskap, men at jeg har vært åpen fordi jeg synes han virker som en kul fyr og at jeg mener at følelsene kan utvikle seg over tid.Men etter denne beskjeden er jeg usikker på om jeg skal gidde å møte han igjen? Bare merker at jeg ikke gidder å bruke tiden på tull, med mindre jeg ikke har noe annet å gjøre i helgen kanskje. Eller bare ta det med ro og være for meg selv. Dyrke hobbyene mine istedet fremfor å investere tid i meningsløse ting. Hva tenker dere?Anonymkode: 2ce41...777Så du tolker ikke dette dit hen at han kun ønsker deg tilgjennelig for sex ?Merkelig hvor blinde og lett manipulerbare kvinnfolk er ...burde benytte meg mer av det selv men har for mye empati. Anonymkode: b1502...1b8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #9 Skrevet 6. november 2015 Nja...han er etablert med fin leilighet. Driver egen virksomhet ved siden av fast lederstilling. Anonymkode: 2ce41...777Jeg snakker selvsagt om "etablering" i form av et emosjonelt forhold.Kjøp av bolig er simpelthen pengeplassering. Samme gjelder egen virksomhet. Anonymkode: d59f9...6d8
Druid Skrevet 6. november 2015 #10 Skrevet 6. november 2015 Litt eldre mann som røyker hasj hver dag. Betyr det at du er veldig ung og derfor regner han som "litt eldre"? Eller er det godt voksne menn i lederstillinger(utenom låseansvarlig på matbutikken) som røyker hasj hver dag?Anonymkode: fe3df...dc6Er 50 gammel nok? Jeg kjenner flere. Det er uvanlig i Norge, men ikke uhørt. Jeg foretrekker dem i forhold til de fleste alternativene. (Kokain og Alkohol er MYE vanligere.)
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #11 Skrevet 6. november 2015 Litt eldre mann som røyker hasj hver dag. Betyr det at du er veldig ung og derfor regner han som "litt eldre"? Eller er det godt voksne menn i lederstillinger(utenom låseansvarlig på matbutikken) som røyker hasj hver dag?Anonymkode: fe3df...dc6Liten erfaring med eldre menn? Jeg kjenner opptil flere i 50-åra med gode stillinger som har et ganske så jevnt forbruk av cannabis. Anonymkode: 1b5d0...be1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #12 Skrevet 6. november 2015 Han har sagt fra om at det ikke kan bli noe over lang tid mellom dere, og nei desverre følelser utvikler seg ikke utover tid hos noen som sier sånt. Men om du er inneforstått med at dere bare har en slags "fuck-buddy-fling" nå og ikke blir glad i han så er det jo bare å nyte mens du kan. Eldre menn er som regel de beste i senga, men også de mest sjarmerende og lette å falle for når man ikke skal.. Beskytt deg selv og hold deg unna om du er mest håpfull på at det kan bli følelser og noe langvarig mellom dere. Anonymkode: 7ccb5...fc3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #13 Skrevet 21. januar 2016 Den 6.11.2015 at 20.25, AnonymBruker skrev: Han har sagt fra om at det ikke kan bli noe over lang tid mellom dere, og nei desverre følelser utvikler seg ikke utover tid hos noen som sier sånt. Men om du er inneforstått med at dere bare har en slags "fuck-buddy-fling" nå og ikke blir glad i han så er det jo bare å nyte mens du kan. Eldre menn er som regel de beste i senga, men også de mest sjarmerende og lette å falle for når man ikke skal.. Beskytt deg selv og hold deg unna om du er mest håpfull på at det kan bli følelser og noe langvarig mellom dere. Anonymkode: 7ccb5...fc Jeg droppet å svare han på meldinger etter avvisningen. 2 uker etterpå trakk han tilbake det han sa med ikke kunne bli noe mer i mellom oss. Han begrunnet det med at han redd for å bli såret. Han sier istedet; la oss hva som skjer. Anonymkode: 2ce41...777
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå