Gå til innhold

Stjerneknappen på Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skjer hver dag! Jeg bare skal åpne en profil og trykker jeg stjerne ved et uhell. Får aldri brukt stjerne på noen jeg liker!

Anonymkode: 473da...69b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er stjerneknappen til? Aldri brukt den jeg. 

Skrevet

Skjer med meg og hele tiden. Typisk de jeg ikke hadde dradd til høyre... Sletter de med en gang vi får match. 

Skrevet

Superlike! Da diggerdiggerdigger du dem.

Anonymkode: a9974...f90

Skrevet

Jeg har også dette problemet! Jeg mener jeg gjør ikke noe annet enn det jeg gjør med de andre; tapper på bildet for å se resten av bildene, men så blir det plutselig superlike uten at jeg har sett på bildene. Jeg har slettet alle disse matchene unntatt en.

Anonymkode: 62196...62c

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Uff, jeg liker ikke den knappen. Når noen gir meg en superlike så sveiper jeg dem bort, det blir for mye press :ler: Er VELDIG nøye på å ikke treffe den selv, har ikke skjedd enda.

Endret av Raindrops
Skrevet

Haha ja jeg HATER den knappen.. livredd for å trykke på den....!

Skrevet

Uff, jeg liker ikke den knappen. Når noen gir meg en superlike så sveiper jeg dem bort, det blir for mye press :ler: Er VELDIG nøye på å ikke treffe den selv, har ikke skjedd enda.

De kan jo bare ha gjort det ved uhell, som jeg har gjort en del ganger. Det pleier å være menn som jeg ikke liker i det hele tatt.

Gjest Raindrops
Skrevet

De kan jo bare ha gjort det ved uhell, som jeg har gjort en del ganger. Det pleier å være menn som jeg ikke liker i det hele tatt.

Absolutt, men jeg velger å ikke ta den sjangsen, nok av fisk i Tinder-havet :P

Skrevet

Absolutt, men jeg velger å ikke ta den sjangsen, nok av fisk i Tinder-havet :P

Ok. Jeg synes det er ganske få som tindrer i havet. ;)

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Ok. Jeg synes det er ganske få som tindrer i havet. ;)

At det er få som stikker seg ut betyr ikke at det er lite fisk ;)

Det blir kanskje annerledes når man leter etter kjærligheten der inne, men personlig er jeg ikke redd for å gå glipp av drømmemannen på Tinder. Jeg er så kresen på sveipinga uansett at det spiller ingen rolle om det blir flere 'nope'.

Endret av Raindrops

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...