AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Det skjer hver dag! Jeg bare skal åpne en profil og trykker jeg stjerne ved et uhell. Får aldri brukt stjerne på noen jeg liker! Anonymkode: 473da...69b
Mystery Woman Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Hva er stjerneknappen til? Aldri brukt den jeg.
Gjest 2JZ Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Skjer med meg og hele tiden. Typisk de jeg ikke hadde dradd til høyre... Sletter de med en gang vi får match.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Superlike! Da diggerdiggerdigger du dem. Anonymkode: a9974...f90
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Jeg har også dette problemet! Jeg mener jeg gjør ikke noe annet enn det jeg gjør med de andre; tapper på bildet for å se resten av bildene, men så blir det plutselig superlike uten at jeg har sett på bildene. Jeg har slettet alle disse matchene unntatt en. Anonymkode: 62196...62c
Gjest Raindrops Skrevet 6. november 2015 #6 Skrevet 6. november 2015 (endret) Uff, jeg liker ikke den knappen. Når noen gir meg en superlike så sveiper jeg dem bort, det blir for mye press Er VELDIG nøye på å ikke treffe den selv, har ikke skjedd enda. Endret 6. november 2015 av Raindrops
Gjest BethD Skrevet 6. november 2015 #7 Skrevet 6. november 2015 Haha ja jeg HATER den knappen.. livredd for å trykke på den....!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #8 Skrevet 6. november 2015 Uff, jeg liker ikke den knappen. Når noen gir meg en superlike så sveiper jeg dem bort, det blir for mye press Er VELDIG nøye på å ikke treffe den selv, har ikke skjedd enda.De kan jo bare ha gjort det ved uhell, som jeg har gjort en del ganger. Det pleier å være menn som jeg ikke liker i det hele tatt. Anonymkode: 62196...62c
Gjest Raindrops Skrevet 6. november 2015 #9 Skrevet 6. november 2015 De kan jo bare ha gjort det ved uhell, som jeg har gjort en del ganger. Det pleier å være menn som jeg ikke liker i det hele tatt.Anonymkode: 62196...62cAbsolutt, men jeg velger å ikke ta den sjangsen, nok av fisk i Tinder-havet
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #10 Skrevet 6. november 2015 Absolutt, men jeg velger å ikke ta den sjangsen, nok av fisk i Tinder-havet Ok. Jeg synes det er ganske få som tindrer i havet. Anonymkode: 62196...62c
Gjest Raindrops Skrevet 6. november 2015 #11 Skrevet 6. november 2015 (endret) Ok. Jeg synes det er ganske få som tindrer i havet. Anonymkode: 62196...62cAt det er få som stikker seg ut betyr ikke at det er lite fisk Det blir kanskje annerledes når man leter etter kjærligheten der inne, men personlig er jeg ikke redd for å gå glipp av drømmemannen på Tinder. Jeg er så kresen på sveipinga uansett at det spiller ingen rolle om det blir flere 'nope'. Endret 6. november 2015 av Raindrops
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå