AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1 Del Skrevet 5. november 2015 Jeg har et godt ekteskap og gode venner rundt meg. Men jeg har så veldig lyst til å bare ta meg en tur ut denne helgen når jeg uansett er hjemme alene og alle andre er opptatt med seg og sitt! komme meg ut blant folk rett og slett siden mannen er på Guttetur selv frem til søndag. Kan jeg det?!?! Ta meg en tur ut alene for bare å ta meg et glass vin og se om jeg tørr! Jeg har jo ikke gjort noe slikt før, vil ikke møte noen eller noe slikt. Vil bare at det skal skje noe kjekt! Anonymkode: cfbb2...ee9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #2 Del Skrevet 6. november 2015 Jeg har et godt ekteskap og gode venner rundt meg. Men jeg har så veldig lyst til å bare ta meg en tur ut denne helgen når jeg uansett er hjemme alene og alle andre er opptatt med seg og sitt! komme meg ut blant folk rett og slett siden mannen er på Guttetur selv frem til søndag. Kan jeg det?!?! Ta meg en tur ut alene for bare å ta meg et glass vin og se om jeg tørr! Jeg har jo ikke gjort noe slikt før, vil ikke møte noen eller noe slikt. Vil bare at det skal skje noe kjekt! Anonymkode: cfbb2...ee9Klart du kan! Hva er forresten det kjekke du vil at skal skje? Anonymkode: a2e1f...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #3 Del Skrevet 6. november 2015 Danse! at det skjer det at jeg bare kan reise ut å danse og kose meg, at det er noe å glede seg til. :D Jeg gjør jo det samme bestandig, så det hadde vært gøy å få løs litt energi, smile og le, kose meg rett og slett. Kan godt hende det blir tidenes nedtur, men da har jeg prøvd! Glad for at du sa at jeg kunne, Anonym. Anonymkode: cfbb2...ee9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #4 Del Skrevet 6. november 2015 Danse! at det skjer det at jeg bare kan reise ut å danse og kose meg, at det er noe å glede seg til. :D Jeg gjør jo det samme bestandig, så det hadde vært gøy å få løs litt energi, smile og le, kose meg rett og slett. Kan godt hende det blir tidenes nedtur, men da har jeg prøvd! Glad for at du sa at jeg kunne, Anonym. Anonymkode: cfbb2...ee9Takk for tilbakemeldingen!Jeg håper at du får det fint i helgen med dans og annet som gir deg glede og energi.Lykke til, og kos deg! Anonymkode: a2e1f...95c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #5 Del Skrevet 6. november 2015 Du som gjorde meg straks litt tryggere på at dette var "greit", så takk til deg! God helg! Anonymkode: cfbb2...ee9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #6 Del Skrevet 6. november 2015 Du som gjorde meg straks litt tryggere på at dette var "greit", så takk til deg! God helg! Anonymkode: cfbb2...ee9Tusen takk! God helg! Anonymkode: a2e1f...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå