AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 OK, nå skal vi gjøre et forsøk. Alle går inn på Tinder og ser på 100 profiler, og så skriver vi hvor mange av dem vi sveipet til venstre. Jeg kommer straks tilbake med mine tall. Anonymkode: d5f7d...601
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Jeg har ikke tinder, ikke har jeg lyst på heller. Hva nå? Anonymkode: 09489...99c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Sånn, da har jeg telt. Det ble 11 til venstre og 89 til høyre. Anonymkode: d5f7d...601
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Hva er Tinder?En app som mannfolk bruker for å finne damer de vil pule. Anonymkode: 09489...99c 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 5. november 2015 #6 Skrevet 5. november 2015 Slik holder de fleste menn på.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #7 Skrevet 5. november 2015 Sånn, da har jeg telt. Det ble 11 til venstre og 89 til høyre. Anonymkode: d5f7d...601Oj! Her ble det 94 til venstre og 6 til høyre... Anonymkode: a842d...77a 1
Summers Skrevet 5. november 2015 #8 Skrevet 5. november 2015 Verste kresenhetskriteriet ever. Kvinner sveiper alt til venstre for det koster dem jo ingenting, samtidig hadde sikkert halvparten av mennene som blir sveipet bort hatt sjans på de samme jentene. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #9 Skrevet 5. november 2015 Verste kresenhetskriteriet ever. Kvinner sveiper alt til venstre for det koster dem jo ingenting, samtidig hadde sikkert halvparten av mennene som blir sveipet bort hatt sjans på de samme jentene. ??? Skjønner ikke hva du mener med dette? At jenter som er kresne på Tinder er mindre kresne IRL? Sukk, hadde det enda vært så enkelt... Er det virkelig det du mener eller misforstår jeg? Anonymkode: a842d...77a 2
Summers Skrevet 5. november 2015 #10 Skrevet 5. november 2015 ??? Skjønner ikke hva du mener med dette? At jenter som er kresne på Tinder er mindre kresne IRL? Sukk, hadde det enda vært så enkelt... Er det virkelig det du mener eller misforstår jeg?Anonymkode: a842d...77aDet er det jeg mener, så da har jeg tydeligvis uttrykt meg klart nok.
Summers Skrevet 5. november 2015 #11 Skrevet 5. november 2015 (endret) Standardhistorie fra jenter: "Jeg er så kresen" samtidig som de forteller om eksene som hadde vært med på Luksusfellen og Tangerudbakken. Endret 5. november 2015 av Summers 6
Red-Ruby Skrevet 5. november 2015 #12 Skrevet 5. november 2015 Standardhistorie fra jenter: "Jeg er så kresen" samtidig som de forteller om eksene som hadde vært med på Luksusfellen og Tangerudbakken.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #13 Skrevet 5. november 2015 Ja, det var ikke ment som kritikk - jeg bare undret litt.Vel, din teori er uansett ikke tilfelle for meg. Jeg er ekstremt restriktiv, men samtidig er jeg altfor høflig og liker ikke å måtte avvise/såre noen. Da unngår jeg heller hele situasjoen. Når det gjelder Tinder føler jeg meg ikke forpliktet til å måtte vie oppmerksomhet til folk jeg ikke engang aner om har likt meg og heller aldri har snakket med. Det er lett å se gjennom og sjekke ut eventuelle interessante kandidater. Dersom du tror jenter flest kun er opptatt av utseende og sveiper "kjekkaser" ukritisk til høyre kan jeg informere om at det ikke alltid stemmer. For mitt vedkommende hjelper det lite med et aldri så kjekt ytre dersom det er en håpløs/intetsigende profiltekst, bilder av barna eller poserende bilder som synes å fokusere vel mye på kropp og/eller sex. Jeg ser etter den ene jeg tror jeg kan passe sammen med, og det er en seriøs type som ikke fremstår som en sex-fiksert tulling som sveiper nær sagt alle til høyre i håp om å score i tide og utide. Selvfølgelig må det være en type jeg tror jeg kan føle fysisk tiltrekning for også, men akkurat hvilke kriterier jeg legger i det er jeg faktisk ganske så usikker på - det varierer enormt og har mye med den enkeltes personighet å gjøre (derfor svært viktig med profiltekst, gutter!!!). Og jada, jeg er nok en vanskelig dame, men jeg leker da ihvertfall ikke rundt med diverse fyrer heller. Ser ikke at det skal være så galt å være litt restriktiv fremfor å kaste bort tiden på tull? Anonymkode: a842d...77a 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #14 Skrevet 5. november 2015 Det er det jeg mener, så da har jeg tydeligvis uttrykt meg klart nok.Glemte visst å linke til innlegget jeg svarte på :-)Prøver igjen:Ja, det var ikke ment som kritikk - jeg bare undret litt.Vel, din teori er uansett ikke tilfelle for meg. Jeg er ekstremt restriktiv, men samtidig er jeg altfor høflig og liker ikke å måtte avvise/såre noen. Da unngår jeg heller hele situasjoen. Når det gjelder Tinder føler jeg meg ikke forpliktet til å måtte vie oppmerksomhet til folk jeg ikke engang aner om har likt meg og heller aldri har snakket med. Det er lett å se gjennom og sjekke ut eventuelle interessante kandidater. Dersom du tror jenter flest kun er opptatt av utseende og sveiper "kjekkaser" ukritisk til høyre kan jeg informere om at det ikke alltid stemmer. For mitt vedkommende hjelper det lite med et aldri så kjekt ytre dersom det er en håpløs/intetsigende profiltekst, bilder av barna eller poserende bilder som synes å fokusere vel mye på kropp og/eller sex. Jeg ser etter den ene jeg tror jeg kan passe sammen med, og det er en seriøs type som ikke fremstår som en sex-fiksert tulling som sveiper nær sagt alle til høyre i håp om å score i tide og utide. Selvfølgelig må det være en type jeg tror jeg kan føle fysisk tiltrekning for også, men akkurat hvilke kriterier jeg legger i det er jeg faktisk ganske så usikker på - det varierer enormt og har mye med den enkeltes personighet å gjøre (derfor svært viktig med profiltekst, gutter!!!). Og jada, jeg er nok en vanskelig dame, men jeg leker da ihvertfall ikke rundt med diverse fyrer heller. Ser ikke at det skal være så galt å være litt restriktiv fremfor å kaste bort tiden på tull? Anonymkode: a842d...77a
Gjest Raindrops Skrevet 6. november 2015 #15 Skrevet 6. november 2015 Glemte visst å linke til innlegget jeg svarte på :-)Prøver igjen:Ja, det var ikke ment som kritikk - jeg bare undret litt.Vel, din teori er uansett ikke tilfelle for meg. Jeg er ekstremt restriktiv, men samtidig er jeg altfor høflig og liker ikke å måtte avvise/såre noen. Da unngår jeg heller hele situasjoen. Når det gjelder Tinder føler jeg meg ikke forpliktet til å måtte vie oppmerksomhet til folk jeg ikke engang aner om har likt meg og heller aldri har snakket med. Det er lett å se gjennom og sjekke ut eventuelle interessante kandidater. Dersom du tror jenter flest kun er opptatt av utseende og sveiper "kjekkaser" ukritisk til høyre kan jeg informere om at det ikke alltid stemmer. For mitt vedkommende hjelper det lite med et aldri så kjekt ytre dersom det er en håpløs/intetsigende profiltekst, bilder av barna eller poserende bilder som synes å fokusere vel mye på kropp og/eller sex. Jeg ser etter den ene jeg tror jeg kan passe sammen med, og det er en seriøs type som ikke fremstår som en sex-fiksert tulling som sveiper nær sagt alle til høyre i håp om å score i tide og utide. Selvfølgelig må det være en type jeg tror jeg kan føle fysisk tiltrekning for også, men akkurat hvilke kriterier jeg legger i det er jeg faktisk ganske så usikker på - det varierer enormt og har mye med den enkeltes personighet å gjøre (derfor svært viktig med profiltekst, gutter!!!). Og jada, jeg er nok en vanskelig dame, men jeg leker da ihvertfall ikke rundt med diverse fyrer heller. Ser ikke at det skal være så galt å være litt restriktiv fremfor å kaste bort tiden på tull?Anonymkode: a842d...77aVeldig enig med deg. Jeg ser på bildene og leser profilteksten. Står du på hendene i baris ved basengkanten så seiper jeg videre, for jeg tviler på at det er min type. (Nå er jeg riktignok på Tinder for å finne en elsker og ikke en kjæreste, men kriteriene er omtrent de samme for meg uansett.)
Silfen Skrevet 6. november 2015 #16 Skrevet 6. november 2015 Jeg hadde nå aldri fått opp 100 profiler, men det er vel omtrentlig 9 av 10 som venstresveipes. 2
Summers Skrevet 6. november 2015 #17 Skrevet 6. november 2015 Ja, det var ikke ment som kritikk - jeg bare undret litt.Vel, din teori er uansett ikke tilfelle for meg. Jeg er ekstremt restriktiv, men samtidig er jeg altfor høflig og liker ikke å måtte avvise/såre noen. Da unngår jeg heller hele situasjoen. Når det gjelder Tinder føler jeg meg ikke forpliktet til å måtte vie oppmerksomhet til folk jeg ikke engang aner om har likt meg og heller aldri har snakket med. Det er lett å se gjennom og sjekke ut eventuelle interessante kandidater. Dersom du tror jenter flest kun er opptatt av utseende og sveiper "kjekkaser" ukritisk til høyre kan jeg informere om at det ikke alltid stemmer. For mitt vedkommende hjelper det lite med et aldri så kjekt ytre dersom det er en håpløs/intetsigende profiltekst, bilder av barna eller poserende bilder som synes å fokusere vel mye på kropp og/eller sex. Jeg ser etter den ene jeg tror jeg kan passe sammen med, og det er en seriøs type som ikke fremstår som en sex-fiksert tulling som sveiper nær sagt alle til høyre i håp om å score i tide og utide. Selvfølgelig må det være en type jeg tror jeg kan føle fysisk tiltrekning for også, men akkurat hvilke kriterier jeg legger i det er jeg faktisk ganske så usikker på - det varierer enormt og har mye med den enkeltes personighet å gjøre (derfor svært viktig med profiltekst, gutter!!!). Og jada, jeg er nok en vanskelig dame, men jeg leker da ihvertfall ikke rundt med diverse fyrer heller. Ser ikke at det skal være så galt å være litt restriktiv fremfor å kaste bort tiden på tull?Anonymkode: a842d...77aJeg kan jo ikke vite om akkurat du lyver på deg kresenhet, men det er gjennomgående at kvinner sier de er mer kresne enn de faktisk er, det kan generaliseres til folk sliter med selvinnsikten. Jeg har ikke noe i mot at kvinner er selektive på tinder, alt jeg sier er at den selektiviteten ikke er representativ for hva de ser etter i et forhold for de senker lista ute i virkeligheten. Jeg mener ikke at kvinner bør bli mindre selektive på tinder, men mer selektive i virkeligheten.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #18 Skrevet 6. november 2015 98 menn til venstre. En stor andel mangler hår, så jeg føler jeg er unnskyldt. Jeg liker menn med hår, sånn er det. Anonymkode: d7351...bc6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #19 Skrevet 6. november 2015 Jeg kan jo ikke vite om akkurat du lyver på deg kresenhet, men det er gjennomgående at kvinner sier de er mer kresne enn de faktisk er, det kan generaliseres til folk sliter med selvinnsikten. Jeg har ikke noe i mot at kvinner er selektive på tinder, alt jeg sier er at den selektiviteten ikke er representativ for hva de ser etter i et forhold for de senker lista ute i virkeligheten. Jeg mener ikke at kvinner bør bli mindre selektive på tinder, men mer selektive i virkeligheten.Ha-ha - kan berolige deg med at frøkna her er om mulig enda mere selektiv IRL enn på Tinder Kan aldri i verden tenke meg at det bare er meg (selv om jeg har fått høre at "det finnes ingen som er strammere enn deg når det gjelder menn. Gi nå gutta en sjanse - det er mange fine menn der ute!") Anonymkode: a842d...77a
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #20 Skrevet 7. november 2015 En app som mannfolk bruker for å finne damer de vil pule.Anonymkode: 09489...99cdet var å sette alle i en bås!! Anonymkode: cec61...831
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå