AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 for ikke så lenge siden så jeg og noen venner på programmet norge på dop.Når jeg så på norge på dop, så satt en som het Ståle og viste frem forskjellige typer steroider/stoff, eller noe lignende. hvorfor er dette lov på TV? jeg trodde at poenget med programmet var å vise frem forbildene eller er det for å vise hvor elendig man kan bli av det (jeg forstår jo sistnevnte til en viss grad også)?Nå sier det seg at han hadde sluttet med dette, men da skjønner jeg ikke hvorfor han hadde en skuff full av sånne ting?Hvor stuerent var egentlig klippet av han med alle disse tingene i skuffen som de viste så synlig? Er det egentlig greit å vise det frem på måten de viste det frem? poenget mitt er at det virket som de viste det verste eksempelet som de kunne finne. for meg virket det som om programmet skulle vise til folk man ikke trodde brukte stoff og annet.stakkars mann. plikter de å hjelpe personen når de ser at en person har det sånn? Anonymkode: 12dd8...3f6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Fikk dere med dere den episoden av Norge på Dop hvor de skulle sjekke toalett ved Stortinget? En eller annen slags test ga viss nok utslag for kokain, opiater eller noe sånn. Dette tv-programmet fikk det vel nærmest til å se ut som minst halvparten av alle som sitter på Stortinget i Norge, sitter der i fullstendig narko-rus. Altså de i programmet sjekket vel bare ett enkelt toalett? Eller kanskje dette var det eneste toalettet hvor denne undersøkelsen deres faktisk ga noen resultater i det heile tatt.Men disse toalettene er vel ikke utelukkende begrenset til de folka som har blitt valgt inn på Stortinget heller. Det kunne like greit ha vært folka som rengjører, vasker gul og slike ting. Eller en vaktmester, sekretær eller noe helt annet. Men produsentene prøver vel å hype opp alt mulig. I ett forsøk på å få dette programmet til å virke mest mulig interessant og spennende, og skrape til seg oppmerksomhet og fleire seere...... Anonymkode: 21aa1...8d9 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #3 Skrevet 7. november 2015 ja. jeg så det. men det jeg reagerte på var at de viste frem "ekte stoff" på TV. og på denne fyren. Anonymkode: 12dd8...3f6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #4 Skrevet 8. november 2015 Hadde dere fulgt med så hadde dere vel hørt at han hadde tillatelse til dette, siden han dro rundt og holdt foredrag. . Anonymkode: 0acdc...d94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå