Gå til innhold

Boka Genevieve / Muymi skal gi ut

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er spent på hva den handler om jeg, går det an å få vite når den gis ut og hva den heter?

:)

Eva

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Spør henne selv på en PM ikke her på generell debatt :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, for det er så enkelt når en ikke har brukerprofil? Kanskje du burde heller råde gjest om å legge inn spørsmålet på Private meldinger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror ikke den eksisterer jeg, så jeg tviler sterkt på at du får vite noen tittel eller når den skal utgis...

Gjest Genevieve
Skrevet
Er spent på hva den handler om jeg, går det an å få vite når den gis ut og hva den heter?

:)  

Eva

Jeg har fortalt endel om boken på KG tidligere, den har ennå kun arbeidstittel men selve boken er helt ferdig. Jeg er under kontrakt med forlaget og har restriksjoner på hvor mye og hva slags info jeg har lov til å gi ut. Jeg råder deg til å følge med i dagboken for det er der jeg kommer til å skrive om denne saken. Jeg har ikke lenger dagbok på Kvinneguiden.

Skrevet
Ja, for det er så enkelt når en ikke har brukerprofil? Kanskje du burde heller råde gjest om å legge inn spørsmålet på Private meldinger.

eller råde gjest til å registrere seg slik at h*n KAN få tilgang til alt, dersom interessen er der. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...