AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Hei,Jeg trenger deres hjelp! I 2013 studerte jeg med en gutt jeg kom ganske godt overens med. Vi var i forskj. gjenger så ble aldri skikkelig kjent med ham, men jeg merket at det var god tone når vi var i lag. I 2014 flyttet vi forskjellige steder. Og han fikk seg kjæreste i 2014 som han gjorde det slutt med i sommer. Nå har jeg fått jobb i nabobyen, og kjenner at jeg har litt lyst til å benytte muligheten til å bli kjent med ham. Men hvordan? Hvis jeg inviterer på kaffe - er det veldig opplagt hva mine intensjoner er? Finnes det en annen "inngangsport" - en litt mindre skummel? Takk på forhånd for tips Anonymkode: 6991f...1b8
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Det er opplagt, men hva så? Hvorfor legge skjul på at du er interessert? Kjør på! Anonymkode: e3cc3...e31 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Ta sjansen! ! Anonymkode: 2941c...198
Berit Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Jeg hadde sendt en sms og skrevet at det hadde vært kjempe hyggelig å treffe deg igjen. Skal vi møtes et sted for kaffe? Du kan gjerne komme til meg en tur. Passer det ...sted....tid...? 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Bare husk på at å invitere han hjem er en invitasjon til sex. Anonymkode: e3cc3...e31 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #6 Skrevet 5. november 2015 TS her. Takk for svar! Det høres ut som jeg bør bare gjøre det... Kjenner det er litt utenfor min komfort sone Må kanskje bygge opp litt mot, tror jeg Anonymkode: 6991f...1b8
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #7 Skrevet 8. november 2015 TS her:"Hjelp", han sa ja! Nå gruer jeg meg litt, kjenner jeg. Nå er neste spørsmål til dere. Hva om han spør "hvorfor ville du treffe meg" eller "var det noe spesiell grunn til at du ville treffe meg?"? Skal jeg være ærlig og bare si det som det er, eller skal jeg bare si "nei, tenkte det kunne være hyggelig å se deg igjen"? Er det så opplagt at jeg bare kan si det rett ut? Anonymkode: 6991f...1b8
Berit Skrevet 8. november 2015 #8 Skrevet 8. november 2015 (endret) TS her:"Hjelp", han sa ja! Nå gruer jeg meg litt, kjenner jeg. Nå er neste spørsmål til dere. Hva om han spør "hvorfor ville du treffe meg" eller "var det noe spesiell grunn til at du ville treffe meg?"? Skal jeg være ærlig og bare si det som det er, eller skal jeg bare si "nei, tenkte det kunne være hyggelig å se deg igjen"? Er det så opplagt at jeg bare kan si det rett ut?Anonymkode: 6991f...1b8Hva si rett ut, mener du? Hva er å si det som det er? Selvfølgelig skal du være ærlig, men forstår ikke hva du mener?Jeg hadde svart noe sånn som: Jeg ville så gjerne treffe deg. Det var veldig koselig å se deg igjen. Synes vi hadde en god tone sammen den gang. Jeg vil gjerne bli mer kjent med deg. Så fint at du ville treffe meg. Endret 8. november 2015 av Berit
Luckiness Skrevet 8. november 2015 #9 Skrevet 8. november 2015 TS her:"Hjelp", han sa ja! Nå gruer jeg meg litt, kjenner jeg. Nå er neste spørsmål til dere. Hva om han spør "hvorfor ville du treffe meg" eller "var det noe spesiell grunn til at du ville treffe meg?"? Skal jeg være ærlig og bare si det som det er, eller skal jeg bare si "nei, tenkte det kunne være hyggelig å se deg igjen"? Er det så opplagt at jeg bare kan si det rett ut?Anonymkode: 6991f...1b8Hvis han spør deg hvorfor, så ville jeg vært ærlig. Etter all grunn lurer han isåfall på det fordi han har en mistanke/et ønske om at du vil bli bedre kjent Om han spør så trenger du selvsagt ikke å legge frem alle tanker og følelser i svaret. Men du kan fint si du ønsker å bli bedre kjent, hadde det hyggelig sammen i studietiden osv. Og om han ikke spør i forkant eller når dere møtes, så kan du gjerne få det frem i samtalen Så lenge han sier ja så må det være noe. Ikke sikkert han tenker akkurat det samme som deg, men han må da tenke at du er hyggelig, en han kommer overens med, har lyst å treffe osv.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #10 Skrevet 8. november 2015 Hvis du vil noe seriøst med han er det ganske viktig å vise det tydelig, så kaffedate er mye bedre å spørre om enn for eksempel en pils. Anonymkode: a33d9...ae8
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #11 Skrevet 8. november 2015 Hvis han spør deg hvorfor, så ville jeg vært ærlig. Etter all grunn lurer han isåfall på det fordi han har en mistanke/et ønske om at du vil bli bedre kjent Om han spør så trenger du selvsagt ikke å legge frem alle tanker og følelser i svaret. Men du kan fint si du ønsker å bli bedre kjent, hadde det hyggelig sammen i studietiden osv. Og om han ikke spør i forkant eller når dere møtes, så kan du gjerne få det frem i samtalen Så lenge han sier ja så må det være noe. Ikke sikkert han tenker akkurat det samme som deg, men han må da tenke at du er hyggelig, en han kommer overens med, har lyst å treffe osv. TS igjen. Det var vel det svaret jeg var ute etter! Tenker at det er naturlig at det kommer opp, og da sier jeg som du skriver, tror jeg. Hvis ikke nervene gjør meg helt stum da, hehe, men tror ikke det Anonymkode: 6991f...1b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå