Auri Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Er på leting etter tips til spiselige julegaver Som ikke koster alt for mye å lage, om det er glutenfritt er det et pluss siden svigermor ikke tåler gluten så godt.
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 I fjor lagde jeg biscotti og kjøpte en vin som passet til. Vet ikke om det finnes i glutenfri utgave, sånt har jeg ikke peiling på.
Auri Skrevet 5. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2015 Det bør være noe både voksne og barn liker, det glemte jeg å si, biscotti kan nok bli for sært for de mindre Men takk for fint tips!
Safira Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Konfekt:Sjokoladetrøfler (kan varieres i "det uendelige" med smakstilsetninger, slår alltid an!)Peanøtter du blander med litt chili og smeltet sjokolade (masse nøtter, litt sjokolade)Mozartkuler Karameller/fudgeHjemmelaget nøttesmør (gjerne mandel)Brente mandlerSånn "kakao på pinne" (hot chocolate spoons), har ikke prøvd selv så har ingen oppskriftHjemmelaget knekkebrødMüsliblandingSyltetøy"Kjeks-på-glass"/cookies in a jar
Blosa Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Sarah bernhardts. Glutenfritt og godt for både store og små, unge og gamle. Kan oppbevares i frys, altså lages lenge før jul. Skal bake mine til helga 👍🏻👍🏻
Fredsmegleren Skrevet 5. november 2015 #6 Skrevet 5. november 2015 Hjemmelaget karameller i norgesglass Ellers hjemmelaget marsipanrull i sjokoladetrekk, makroner, sukkertøy, syltetøy, konfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå