Gå til innhold

Han spilte "på slurva" på fitta mi....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du virker som en person som er svært selvhøytidelig. Kjedelig

Nei, det er ikke sårende hvis man klarer å le av ting selv. Jeg og samboer pleier å tulle med hverandres kropper ihvertfall. Jeg pleier å klemme på hans bryst (han er svært godt trent og har derfor store brystmuskler) og så klemmer jeg på mine og sier noe om at han har større pupper enn meg. Jeg har ikke så store pupper heller, så vi ler av det sammen. 

Det må være mulig å ha litt selvironi. 

Anonymkode: 3a6c1...4b6

Denne "man må le av det" holdningen er forferdelig ignorant og helt ærlig respektløs. 
Det er bare en måte å fortelle folk på at det du er usikker for er ikke mitt problem, jeg vil bare ha det gøy. 

Det er også gjerne en taktikk å takle problemer på for enkeltmennesker. For andre mennesker som TS blir det opplevd som kjipt. Kan du respektere det? Kjedelig med folk som bare kjører på med sitt fordi de går ut ifra at det som er gøy for dem, og det som funker best for dem bør funke for andre også.

Nei,jeg må ikke le av alle mine problemer og alle mine usikkerheter. Betyr det at jeg bare går i misjonærstilling? nei.

Anonymkode: 531bb...ec5

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da ikke greit å gjøre narr av noe vedkommende har komplekser for. Dette er respektløst og ikke minst sårende. 

Jeg synes det er helt absurd at så mange ler av problemstillingen til TS og mener at hun overreagerer. Mener dere dette om andre ting også? Dersom TS hadde hatt store komplekser for en stor nese og så blitt kalt heks, papegøye eller jøde av partneren sin? Eller om hun hadde hatt litt store armer og prøver å skjule dem og partneren hennes hadde ropt ut BINGOVINGER eller grevinneheng? Hva om hun hadde vært overvektig og partneren hennes hadde kalt henne for en strandet hval, elefant eller dundre? 

Det er irrelevant nøyaktig HVA det er hun har komplekser for. Når hun oppfatter noe som sårt og har fortalt dette til vedkommende det gjelder er det ikke greit å gjøre narr av det. Det er virkelig kritikkverdig at så mange feier det vekk og ikke bryr seg et snev om TS sine følelser. Hvem i alle dager er det som har oppdratt dere?

Anonymkode: 1bea8...d2b

Helt enig. Meg meg meg meg meg. Hva ts føler er ikke viktig. "haha, jeg har ikke det komplekse og jeg lo jo av det?? kan du ikke le også??" uff. Sånne folk duger ikke som bekjente engang..

• Liker 8
Skrevet

Er han tolv år gammel?

Er du klar over hva du faktisk insinuerer her??!?  :angry:

Skrevet

Er du klar over hva du faktisk insinuerer her??!?  :angry:

oi..

Skrevet

Jeg har hørt at manglende selvironi er en dårlig egenskap. Hva mener du?

Jeg har hørt at manglende evne til å sette seg inn i andres følelsesliv er en dårlig egenskap. Hva mener du? 

• Liker 8
Skrevet

oi..

Jepp..  :angry:

Skrevet

Helt enig. Meg meg meg meg meg. Hva ts føler er ikke viktig. "haha, jeg har ikke det komplekse og jeg lo jo av det?? kan du ikke le også??" uff. Sånne folk duger ikke som bekjente engang..

Kvinneguiden er ikke venninnegjengen din.

Anonymkode: dae90...988

• Liker 1
Skrevet

Dere som mener at ts overdriver, seriøst, har dere null standard og selvrespekt..?  Tror helt ærlig folk flest ikke vet hvordan de skal respektere seg selv og finner seg i mye dritt. Hadde absolutt ikke tålt det.

Jeg hadde likt at kjæresten min tok seg såpass med friheter, det betyr at han er trygg på meg. Om jeg ikke liker det han gjør klarer jeg å si ifra.

• Liker 3
Skrevet

Utrolig smakløst og dødsteit. Hadde vært en diger turnoff for min del..

• Liker 5
Gjest supernova_87
Skrevet

Dere som mener at ts overdriver, seriøst, har dere null standard og selvrespekt..?  Tror helt ærlig folk flest ikke vet hvordan de skal respektere seg selv og finner seg i mye dritt. Hadde absolutt ikke tålt det.

Jeg skjønner ikke dette svaret. Fordi man har den humoren at man synes at noen spilte på slurva på musa si er okey, har vel ingen sammenheng med mangel på selvrespekt eller ikke standard. Jeg finner meg ikke i dritt, men en partner som har litt dårlig humor ser jeg ikke på som dritt. Hvordan drar du en link mellom ikke klare å respektere seg selv og det å kunne le av dette?

Hadde han syntes det var ok hvis du lekte et eller annet tull med pikken hans når du runker han for eksempel?

Anonymkode: d5698...cb1

Jeg synes f.eks det er gøy å leke med penis når den er slapp. Da ser den ut som en liten skrukkete snabel, og det er mange vitser man kan slå om ballene og en slapp penis. Jeg tror ikke jeg er den eneste som gjør dette, og det uttrykker nærhet og trygghet. 

Det er da ikke greit å gjøre narr av noe vedkommende har komplekser for. Dette er respektløst og ikke minst sårende. 

Jeg synes det er helt absurd at så mange ler av problemstillingen til TS og mener at hun overreagerer. Mener dere dette om andre ting også? Dersom TS hadde hatt store komplekser for en stor nese og så blitt kalt heks, papegøye eller jøde av partneren sin? Eller om hun hadde hatt litt store armer og prøver å skjule dem og partneren hennes hadde ropt ut BINGOVINGER eller grevinneheng? Hva om hun hadde vært overvektig og partneren hennes hadde kalt henne for en strandet hval, elefant eller dundre? 

Det er irrelevant nøyaktig HVA det er hun har komplekser for. Når hun oppfatter noe som sårt og har fortalt dette til vedkommende det gjelder er det ikke greit å gjøre narr av det. Det er virkelig kritikkverdig at så mange feier det vekk og ikke bryr seg et snev om TS sine følelser. Hvem i alle dager er det som har oppdratt dere?

Jeg skrev at jeg synes TS overreagerer, det betyr ikke at jeg feier vekk TS sine følelser, eller ikke bryr meg om dem. TS spurte om vår oppriktige mening, og det å gi uttrykk for det betyr ikke at jeg ikke forstår at det var vondt for TS. 

Jeg ser ikke på det som at samboeren gjorde narr, men heller at han viste at han følte seg trygg nok på henne til å ta en teit spøk, nettopp fordi han er komfortabel med musa til TS. Han ertet henne, slik vi småerter de man er glad i og elsker. Jeg tror grunnen til at samboeren tuller med det, er fordi han synes musa er så digg at han kanskje ikke skjønner at TS faktisk har komplekser for den. Selvsagt er det noe han ikke burde gjøre når det påvirker TS sine følelser så mye. Men hun spør om vi synes hun overreagerer, og da svarer jeg deretter. 

Denne "man må le av det" holdningen er forferdelig ignorant og helt ærlig respektløs. 
Det er bare en måte å fortelle folk på at det du er usikker for er ikke mitt problem, jeg vil bare ha det gøy. 

Nei,jeg må ikke le av alle mine problemer og alle mine usikkerheter. Betyr det at jeg bare går i misjonærstilling? nei.

Jeg tenker at "man må le av det"-holdningen handler om at man vil det beste for TS. Man vil ikke at hun skal slite sånn med komplekser for kjønnsorganet sitt, men heller ønsker at hun skal klare å være fri og kunne le av samboerens dumme vits i stedet for å gå i kjelleren av det. Du må ikke le av alle dine problemer, med hadde ting blitt enklere hvis du klarte å se på dem med litt selvironi? Selvsagt klarer man ikke det alltid, men det hadde kanskje gjort ting litt mindre vondt?

Skrevet

(...)

Jeg skrev at jeg synes TS overreagerer, det betyr ikke at jeg feier vekk TS sine følelser, eller ikke bryr meg om dem. TS spurte om vår oppriktige mening, og det å gi uttrykk for det betyr ikke at jeg ikke forstår at det var vondt for TS. 

Jeg ser ikke på det som at samboeren gjorde narr, men heller at han viste at han følte seg trygg nok på henne til å ta en teit spøk, nettopp fordi han er komfortabel med musa til TS. Han ertet henne, slik vi småerter de man er glad i og elsker. Jeg tror grunnen til at samboeren tuller med det, er fordi han synes musa er så digg at han kanskje ikke skjønner at TS faktisk har komplekser for den. Selvsagt er det noe han ikke burde gjøre når det påvirker TS sine følelser så mye. Men hun spør om vi synes hun overreagerer, og da svarer jeg deretter. 

(...)

Ved å hevde at TS overreagerer er å feie vekk hennes følelser nettopp det du gjør. Dette indikerer at du nettopp ikke forstår hvor vondt det er for TS. Hvis du hadde gjort det hadde du ikke ment at hun overreagerer. 

Hva den fordummende årsaken til at partneren hennes klarte å lire ut noe sånt er av ikke-betydning. Det er ikke greit. Særlig når hun har åpnet seg og fortalt han om kompleksene hun har. Dette er tøft å fortelle. Hun har latt være å la han komme til på grunn av disse kompleksene, og når hun føler seg trygg nok til å la han slippe til er det på ingen måte OK å gjøre narr av det. Å gjøre narr av noe man har komplekser for skaper da overhodet ikke en trygghet eller en følelse om at man ser OK ut. Tvert imot. Dette handler ikke om at han er komfortabel med underlivet til TS. Dette dreier seg om at HUN ikke er komfortabel med det, og da er dette fullstendig drittsekkoppførsel. 

Jeg ser frem til å høre om hvor artig du synes det er om partneren din kaller deg et vandrende fleskeberg og teller valkene dine om du skulle legge på deg. Eller at partneren din kaller deg et brødhode eller dunker deg i hodet for å kjenne hvor tomt det er når du er skikkelig nedstemt etter å ha strøket på eksamen. 

• Liker 6
Gjest supernova_87
Skrevet

Ved å hevde at TS overreagerer er å feie vekk hennes følelser nettopp det du gjør. Dette indikerer at du nettopp ikke forstår hvor vondt det er for TS. Hvis du hadde gjort det hadde du ikke ment at hun overreagerer. 

Hva den fordummende årsaken til at partneren hennes klarte å lire ut noe sånt er av ikke-betydning. Det er ikke greit. Særlig når hun har åpnet seg og fortalt han om kompleksene hun har. Dette er tøft å fortelle. Hun har latt være å la han komme til på grunn av disse kompleksene, og når hun føler seg trygg nok til å la han slippe til er det på ingen måte OK å gjøre narr av det. Å gjøre narr av noe man har komplekser for skaper da overhodet ikke en trygghet eller en følelse om at man ser OK ut. Tvert imot. Dette handler ikke om at han er komfortabel med underlivet til TS. Dette dreier seg om at HUN ikke er komfortabel med det, og da er dette fullstendig drittsekkoppførsel. 

Jeg ser frem til å høre om hvor artig du synes det er om partneren din kaller deg et vandrende fleskeberg og teller valkene dine om du skulle legge på deg. Eller at partneren din kaller deg et brødhode eller dunker deg i hodet for å kjenne hvor tomt det er når du er skikkelig nedstemt etter å ha strøket på eksamen. 

De siste eksemplene du kommer med er jo grove eksempler på nettopp det å gjøre narr. Men jeg tror ikke det å spille på slurva var ment som å gjøre narr. Det var heller småerting. Man kan ikke komme vekk i fra at intensjon har litt å si, om ikke annet for å få TS til å forstå at samboeren neppe hadde som hensikt å såre. "Obama" eller "mørkt rumpehull" har ikke negative konnotasjoner, mens "vandrende fleskeberg" derimot definitivt har det, derfor er det en forskjell på desse eksemplene. Den dagen partneren min sier at "magen din er som en sjø, blubb-blubb-blubb" (noe som ikke har negative konnotasjoner, men som er å påpeke noe ved mitt utseende) så vil jeg synes det er OK. Jeg vil sikkert tenke "for en tulling", men samtidig være glad for at han vil kose med den tjukke magen min og er komfortabel med kroppen min. 

Vi er enige i at det ikke er greit å gjøre narr av de andre har komplekser for. 

Jeg er fremdeles uenig i at jeg feier vekk TS sine følelser. Hun spør eksplisitt "Synes dere jeg overreagerer, ..." og da svarer jeg mitt ærlige svar på det. Om hun hadde spurt om "Har dere forståelse for at jeg synes dette var vondt?" så hadde jeg svart annerledes. Grunnen til at jeg mener at hun overreagerer er fordi jeg er overbevist om at samboeren ikke gjorde det for å såre, men heller for at han liker musa hennes. TS ser det kanskje som at han gjorde narr, fordi alt hun klarer å se er at hun hater underlivet sitt. For oss andre som kanskje kan se det bedre utenfra så tolker man oppførselen til samboeren på en annen måte, nettopp at han ikke hadde gjort dette om det var for å gjøre narr. Noen ganger trenger vi andre til å se ting litt utenfra, og utenfor akkurat den følelsen av å være krenket, og å føle seg for dårlig. Er det ikke derfor TS spør om vi ser det som at hun overreagerer? 

Skrevet

Kjæresten til TS prøvde ikke å gjøre narr av henne. Han er trygg på henne og synes dette var morsomt. Han hadde ikke gjort det om han synes hun var avtennende eller ikke var glad i henne. Så i stedet for å ta helt av som du gjør kan TS enkelt og greit snakke med mannen sin om at hun synes det var sårende, selv om jeg synes hun er selvhøytidelig.

Så ro deg ned et par hakk. 

Herre min hatt..

• Liker 1
Skrevet

De siste eksemplene du kommer med er jo grove eksempler på nettopp det å gjøre narr. Men jeg tror ikke det å spille på slurva var ment som å gjøre narr. Det var heller småerting. Man kan ikke komme vekk i fra at intensjon har litt å si, om ikke annet for å få TS til å forstå at samboeren neppe hadde som hensikt å såre. "Obama" eller "mørkt rumpehull" har ikke negative konnotasjoner, mens "vandrende fleskeberg" derimot definitivt har det, derfor er det en forskjell på desse eksemplene. Den dagen partneren min sier at "magen din er som en sjø, blubb-blubb-blubb" (noe som ikke har negative konnotasjoner, men som er å påpeke noe ved mitt utseende) så vil jeg synes det er OK. Jeg vil sikkert tenke "for en tulling", men samtidig være glad for at han vil kose med den tjukke magen min og er komfortabel med kroppen min. 

Vi er enige i at det ikke er greit å gjøre narr av de andre har komplekser for. 

Jeg er fremdeles uenig i at jeg feier vekk TS sine følelser. Hun spør eksplisitt "Synes dere jeg overreagerer, ..." og da svarer jeg mitt ærlige svar på det. Om hun hadde spurt om "Har dere forståelse for at jeg synes dette var vondt?" så hadde jeg svart annerledes. Grunnen til at jeg mener at hun overreagerer er fordi jeg er overbevist om at samboeren ikke gjorde det for å såre, men heller for at han liker musa hennes. TS ser det kanskje som at han gjorde narr, fordi alt hun klarer å se er at hun hater underlivet sitt. For oss andre som kanskje kan se det bedre utenfra så tolker man oppførselen til samboeren på en annen måte, nettopp at han ikke hadde gjort dette om det var for å gjøre narr. Noen ganger trenger vi andre til å se ting litt utenfra, og utenfor akkurat den følelsen av å være krenket, og å føle seg for dårlig. Er det ikke derfor TS spør om vi ser det som at hun overreagerer? 

Hva som er grovt og sårende er subjektivt, og det er dette jeg vil frem til. Det er nettopp derfor jeg tar med disse eksemplene slik at du får litt perspektiv på saken. Småerting kan helt klart være intensjonen når en teller valkene til en person, dunker i hodet til vedkommende for å høre hvor tomt det er eller kommer med frekke bemerkninger, så jeg ser ikke poenget ditt. 

Igjen er det irrelevant hva han mener. Det som er viktig er HENNES tanker om plagene sine og hvordan han opptrer i forhold til dette. Han vet godt at hun har komplekser med det. Han vet godt at hun ikke har sluppet han til nedentil på grunn av kompleksene. At han da lirer av seg slike bemerkninger og handlinger når hun endelig slipper han til er helt uakseptabelt uansett hva hans intensjoner måtte være. Det er ikke greit, og jeg synes det er bekymringsverdig at du ikke fatter dette. 

• Liker 6
Skrevet

Kjæresten til TS prøvde ikke å gjøre narr av henne. Han er trygg på henne og synes dette var morsomt. Han hadde ikke gjort det om han synes hun var avtennende eller ikke var glad i henne. Så i stedet for å ta helt av som du gjør kan TS enkelt og greit snakke med mannen sin om at hun synes det var sårende, selv om jeg synes hun er selvhøytidelig.

Så ro deg ned et par hakk. 

Herre min hatt..

Men det synes åpenbart ikke TS, noe som partneren hennes vet. Det er derfor det ikke er greit. Jeg synes det er bemerkelsesverdig hvordan så mange får det til å dreie seg om hans tanker og følelser om underlivet hennes. Det er ikke slik komplekser fungerer. Dette bunner i hennes tanker og følelser om eget underliv. Uansett hva slags intensjoner han hadde med denne oppførselen føles det ikke greit å få slike bemerkninger på noe man synes er sårt. Det er derfor dette ikke er greit, særlig når han hadde kjennskap til det på forhånd. 

• Liker 4
Skrevet

Takk for alle svar. Skal prøve å ikke være så nærtagende, og forstår jo at han ikke mener det vondt. Må bare jobbe mer med meg selv, men jeg synes uansett at det var unødvendig av han.....

Anonymkode: e6a88...2ac

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes Rainstorm beskriver forskjellen mellom godhjertet erting og ondskapsfull latterliggjøring veldig bra. Alle har vel komplekser men likevel er det ikke noe problem å se forskjellen på uskyldig tull fra en man er trygg på og slemme kommentarer fra andre. Jeg har stor, tjukk rumpe og ville tatt det ille opp om noen kommenterte den på en negativ måte, men når kjæresten snakker om den store rumpa mi med tydelig kjærlighet i stemmen og beviser hvor godt han liker den ved å stadig ta på den og klappe på den, da ville det være å overreagere om jeg skulle bli sur.

Selv om jeg mener TS overreagerer, har jeg likevel forståelse for at hun har komplekser og jeg mener ikke å være nedlatende. At enkelte AB'er her er så raskt ute med å tillegge folk dårlig oppdragelse, egoisme, lite empati og slemme baktanker, synes jeg er bare usaklig.

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Hva som er grovt og sårende er subjektivt, og det er dette jeg vil frem til. Det er nettopp derfor jeg tar med disse eksemplene slik at du får litt perspektiv på saken. Småerting kan helt klart være intensjonen når en teller valkene til en person, dunker i hodet til vedkommende for å høre hvor tomt det er eller kommer med frekke bemerkninger, så jeg ser ikke poenget ditt. 

Igjen er det irrelevant hva han mener. Det som er viktig er HENNES tanker om plagene sine og hvordan han opptrer i forhold til dette. Han vet godt at hun har komplekser med det. Han vet godt at hun ikke har sluppet han til nedentil på grunn av kompleksene. At han da lirer av seg slike bemerkninger og handlinger når hun endelig slipper han til er helt uakseptabelt uansett hva hans intensjoner måtte være. Det er ikke greit, og jeg synes det er bekymringsverdig at du ikke fatter dette. 

Takk for alle svar. Skal prøve å ikke være så nærtagende, og forstår jo at han ikke mener det vondt. Må bare jobbe mer med meg selv, men jeg synes uansett at det var unødvendig av han.....

Anonymkode: e6a88...2ac

Ja. Da er det kanskje bekymringsverdig. :dry:

Jeg tror samboeren gjorde det fordi han digger musa hennes, fordi for ham er det umulig å forstå at hun kan ha så store komplekser. Og om han ikke vil beklage dette i ettertid når han ser hvordan det påvirker TS, ja, det er uakseptabelt. Men å tro at han kunne få henne til å forstå at han digger henne, er trygg med henne og føler nærhet med henne via en sånn handling det synes jeg er forståelig. Han har ikke nektet for hennes komplekser, men han har i et øyeblikk gjort det han følte for, og det var å kose med musa på en litt annerledes måte. At du ikke fatter at sånt skjer selv om man elsker en person og aldri ville med hensikt gjort noe for å såre dem det synes jeg er bekymringsverdig. Hvis dette skjer igjen, så er det klart at det er uakseptabelt. Men jeg prøvde å svare på en måte slik at TS kunne forstå hvordan dette kunne skje uten at det var samboerens intensjon å såre, og at det ikke var noe samboeren gjorde fordi han synes musa og rompa hennes er ekle, men nettopp det motsatte! 

Å spille på slurva på musa synes jeg høres mer ut som en kjærlig handling, men jeg tror de færreste ville sett på det å dunke noen i hodet som kjærlig, det er nesten samstemt sett på som hensynsløst, derfor tror jeg ikke det er sant at noen kan se på det som småerting. Men om du mot formodning har rett i det, så tenker jeg at intensjonen personen gjorde det med ville hatt betydning for hvordan jeg tolket det. Jeg ville sagt at jeg ble såret, men prøvd å ikke bry meg så mye siden jeg visste at personen ikke faktisk gjorde det fordi han oppriktig mente jeg var dum. 

TS, samboeren din gjorde det ikke fordi han synes musa di er ekkel, men fordi han digger den! 

Skrevet

Hvis det er noen som burde blitt fornærmet i denne situasjonen, så er det nok Obama.

Anonymkode: 3ad46...31b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...