Gå til innhold

Han spilte "på slurva" på fitta mi....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 5.11.2015 den 18.05, AnonymBruker skrev:

Hadde sex med samboer i går, og han vet jeg har småkoplekser med flere ting på kroppen min, bl.a. at jeg har store kjønnslepper. Etter å ha blitt gradvis mer og mer trygg i forholder, har jeg endelig klart å slippe meg løs og la han slikke meg. Det gjorde han også i går, og når han var ferdig, tok han fingrene og "spilte" på kjønnsleppene mine, akkurat slik man spiller "på slurva" med leppene. Så lo han. Jeg synes ikke det var noe morsomt, og faktisk var det sårende, fordi han vet om mine komplekser. Han sa etterpå at han bare ertet meg, og syntes jeg var for hårsår.

Han har tidligere kalt rumpehullet mitt for "Obama" når vi har hatt sex i doggy, og får det ut til å høres ut som jeg er skitten i rumpa. Men det er jeg ikke, og selv om man er ren, så kan man faktisk være ganske mørk rundt rumpehullet.

Synes dere jeg overreagerer, eller bør han forstå at han må slutte med dette?

Anonymkode: e6a88...2ac

Du overreagerer kraftig.

Anonymkode: 4a81c...bbb

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
På 5.11.2015 den 21.19, AnonymBruker skrev:

ts kan enkelt løse dette problemet ved å bleke rumpehullet og ta et lite kirurgisk inngrep i kjønnsleppene

Anonymkode: d1056...697

Eller bytte ut samboeren! Mye bedre løsning. 

AnonymBruker
Skrevet

Lek snurrebass med hans erigerte. 

Lek at han har en pølse du skal tygge og gnafse 

han må jo ha litt humor. 

Anonymkode: fcbff...fe5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han lekte hvertfall ikke trompet i det minste!

Anonymkode: 7afd4...edf

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Dævendøtte said:

Eller bytte ut samboeren! Mye bedre løsning. 

Da vil jeg si takhøyden for å gjøre en feil i forholdet er svært liten.

Anonymkode: d1753...9cd

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da vil jeg si takhøyden for å gjøre en feil i forholdet er svært liten.

Mener du virkelig at analbleking og operasjon av kjønnsleppene er et bedre alternativ for å redde forholdet? 

Endret av Dævendøtte
skrivefeil
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Dævendøtte said:

Mener du virkelig at analbleking og operasjon av kjønnsleppene er et bedre alternativ for å redde forholdet? 

Nei, tenkte på i forhold til å spille på slurva.

Gjest Dævendøtte
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, tenkte på i forhold til å spille på slurva.

Jeg siterte en kommentar på at TS burde operere kjønnsleppene og bleke analåpningen, så var problemet løst ;) Selv hadde jeg bare ledd om min mann hadde spilt på slurva mi 😄 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dere skal snakke om det jeg. Fortell han hvordan det fikk deg til å føle deg. Si at du ikke vil at han skal gjøre sånt. Jeg synes forøvrig at svart amerikansk president = anal er ganske usmakelig. Andre får ikke lov å bestemme hva du skal ta deg nær av, og "hva du må tåle". Det velger du. Så må du kommunisere det på en klar måte, slik at din mann forstår din opplevelse. Om han velger å ta hensyn er han hensynsfull, om ikke er han hensynsløs. Jeg ville ikke likt det, forøvrig. Hverken slurvespill eller Obama. Og jeg synes det er helt fantastisk hvor mye tolkning av intensjon og personlighet og mening som finnes i denne tråden. Det har selvfølgelig ingen her noe som helst forutsetninger for å vite. Om han slurvespillte for å bygge opp din selvtillit eller fordi han er en dritt som liker å minne deg på det du oppfatter som "feil" og som nyter å plage deg. Tror egentlig du vet det best. Og du. Ikke godta ting fordi Kvinneguiden sier det. Din kropp. Dine regler. 

Anonymkode: bf173...f8d

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Dævendøtte said:

Jeg siterte en kommentar på at TS burde operere kjønnsleppene og bleke analåpningen, så var problemet løst ;) Selv hadde jeg bare ledd om min mann hadde spilt på slurva mi 😄 

Leste ikke godt nok første gang og klimpret i vei på tastaturet. Greit med litt musikk på slurva så lenge jeg slipper å høre noe som ligner på en karaoke versjon av en 1980-talls sviske ;)

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes dere skal snakke om det jeg. Fortell han hvordan det fikk deg til å føle deg. Si at du ikke vil at han skal gjøre sånt. Jeg synes forøvrig at svart amerikansk president = anal er ganske usmakelig. Andre får ikke lov å bestemme hva du skal ta deg nær av, og "hva du må tåle". Det velger du. Så må du kommunisere det på en klar måte, slik at din mann forstår din opplevelse. Om han velger å ta hensyn er han hensynsfull, om ikke er han hensynsløs. Jeg ville ikke likt det, forøvrig. Hverken slurvespill eller Obama. Og jeg synes det er helt fantastisk hvor mye tolkning av intensjon og personlighet og mening som finnes i denne tråden. Det har selvfølgelig ingen her noe som helst forutsetninger for å vite. Om han slurvespillte for å bygge opp din selvtillit eller fordi han er en dritt som liker å minne deg på det du oppfatter som "feil" og som nyter å plage deg. Tror egentlig du vet det best. Og du. Ikke godta ting fordi Kvinneguiden sier det. Din kropp. Dine regler. 

Anonymkode: bf173...f8d

Ting har sikkert blitt snakket om mange ganger siden 2015. 

Anonymkode: e230a...ec4

Skrevet
På 5.11.2015 den 18.05, AnonymBruker skrev:

Synes dere jeg overreagerer, eller bør han forstå at han må slutte med dette?

Anonymkode: e6a88...2ac

Glem hva han "bør forstå". Si deg rett ut hvis du har noe på hjertet.

Jeg synes ikke du skal ta det i verste mening i alle fall. Når han slikker deg så liker han både deg og musa di. Det bør du forstå.😉 

AnonymBruker
Skrevet
På 5.11.2015 den 22.51, AnonymBruker skrev:

Hva som er grovt og sårende er subjektivt, og det er dette jeg vil frem til. Det er nettopp derfor jeg tar med disse eksemplene slik at du får litt perspektiv på saken. Småerting kan helt klart være intensjonen når en teller valkene til en person, dunker i hodet til vedkommende for å høre hvor tomt det er eller kommer med frekke bemerkninger, så jeg ser ikke poenget ditt. 

Igjen er det irrelevant hva han mener. Det som er viktig er HENNES tanker om plagene sine og hvordan han opptrer i forhold til dette. Han vet godt at hun har komplekser med det. Han vet godt at hun ikke har sluppet han til nedentil på grunn av kompleksene. At han da lirer av seg slike bemerkninger og handlinger når hun endelig slipper han til er helt uakseptabelt uansett hva hans intensjoner måtte være. Det er ikke greit, og jeg synes det er bekymringsverdig at du ikke fatter dette. 

Anonymkode: 1bea8...d2b

Helt enig. Det blir et slags tillitsbrudd når man er på sitt mest sårbare. I beste fall er fyren bare dum, i verste fall en skikkelig drittsekk.

Anonymkode: 68e26...e6b

AnonymBruker
Skrevet

Det føles mye bedre om han legger et matpapir over klitoris og spiller på kam.

Anonymkode: c02b9...97c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...