KRSby Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Noen som har erfaring med å lage en nettside? Kan noen hjelpe meg?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 For å lage en nettside etter dagens standard trenger du inngående kunnskap om HTML/CSS/PHP koding, samt kunnskap om andre programmeringsspråk om du skal ha noe spesielt på nettsiden. Du burde la professjonelle lage nettsiden din, men da dette krever mye kunnskap og tid må du regne med å betale ganske mange lapper for et ferdig produkt. Anonymkode: c82ff...e4d
penny_ Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 Eller du kan lære deg det selv. Det finnes haugevis av sider om det på nettet. Det er ikke noe vits i at noen her skriver alt på nytt, så du kan jo spørre om det er noe spesifikt du lurer på.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 For å lage en nettside etter dagens standard trenger du inngående kunnskap om HTML/CSS/PHP koding, samt kunnskap om andre programmeringsspråk om du skal ha noe spesielt på nettsiden. Du burde la professjonelle lage nettsiden din, men da dette krever mye kunnskap og tid må du regne med å betale ganske mange lapper for et ferdig produkt. Anonymkode: c82ff...e4dNei, det trenger man ikke. Det finnes ørten verktøy på nettet som lager helt greie sider omtrent for deg, hvor du kun trenger å kunne klikke og peke og dra ting med musen. Jeg var ansvarlig for nettsidene til en idrettsklubb, og fikk ikke bruk for et eneste av informatikkvekttallene mine for å lage en nettside passende til det formålet. ts: Du kan for eksempel bruke en av disse: http://www.top10bestwebsitebuilders.com/WebsiteBuilders-Comparison?kw=website builder&c=75108707197&t=search&p=&m=e&adpos=1t2&dev=c&devmod=&mobval=0&network=g&campaignid=134707237&adgroupid=7006993357&targetid=kwd-25064430&interest=&physical=1010826&feedid=&a=2024&ts=c&topic=&gclid=COqCpu67-8gCFWQNcwodqEgLgA Anonymkode: e97d4...ffc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå