AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Er det dårlig gjort å ha noen leketøy i skjul for samboer? Anonymkode: 0fe08...3d4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Når sexlivet går opp og ned. planen er å innlemme dem i leken etterhvert. Kanskje det kan være det lille for å tenne gnisten på nytt? Anonymkode: 0fe08...3d4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Nei, men skjønner ikke vitsen. Hadde noe av det drøyeste leketøyet i skjul en liten stund i starten av vårt forhold, men nå gir jeg katten:P Men om det er pga. dårlig sexliv og som man vil forsøke å piffe opp så er det kanskje greit å introdusere det gradvis. Dog synes jeg man bør slå av en prat med partneren om det står dårlig selt til med sexlivet. Takes two to tango...! Anonymkode: b52ec...ae3
Gjest supernova_87 Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Det er ikke dårlig gjort, men jeg ser ikke noen grunn til å holde det hemmelig. Det å prøve nye ting kan godt være det som trengst for å tenne gnisten igjen. Det kan jo til og med hende at bare det å nevne for mannen din at du har litt leketøy liggende i skapet vil pirre litt, få ham til å fantasere eller tenke litt på hva dere kunne gjort i lag. Du skal i alle fall ikke føle at du trenger å holde det skjult.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå