Gjest Gjest_Louu Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 følger henne på facebook, og så at hun hadde lagt ut link til et nytt blogginnlegg, overskriften hennes på innlegget het "er dere klare for vår baby-nyhet?" jeg visste ganske raskt at hun ikke kom til å skrive at de venter et barn til, men at hun KUN skriver tiltrekkende overskrifer for å nettop TILTREKKE seg masse flere lesere. ser flere andre bloggere gjør det samme, lurer folk til å klikke innom bloggen dems pga en dramatisk/spennende overskrift, også står det ting som nesten ikke samsvarer med overskriften i innlegget. innlegget jeg snakker om her ligger øverst på http://mammatilmichelle.blogg.no hva synes dere?
Luckiness Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Ja, det har jeg lagt merke til også. Det er jo kun for å skape "spenning" slik flere skal trykke innpå bloggen hennes. Men synes egentlig slikt er ganske så useriøst. Spesielt med tanke på at hun mener bloggen hennes er en jobb...og er det en jobb så bør man kanskje være litt mer seriøs. Det er få av de andre "store" bloggerne som bruker slike "tiltrekkende" overskrifter. Hun klarer aldri å kalle en spade for en spade f.eks. Er forresten en egen tråd om henne her tror jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Idiotiske overskrifter. Hun legger jo egentlig opp til å få rykter om seg spredd tror jeg også når hun gjør det på en slik måte. Anonymkode: bde9f...dba
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Hvorfor kunne du ikke skreve dette i tråden som allerede er opprettet om henne? Anonymkode: 66aeb...e9f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Idiotiske bloggere, spør du meg...Det de har til felles er selvopptatthet og dårlig skriftspråk. Anonymkode: 3e56a...ab8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå