AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Hei, i går så sendte en fyr pakke til meg som brevpost A priorietert. Jeg vet den kommer frem i morgen hvis ikke allerede i i kveld.Kan jeg vise legitimasjon hvis de ser at pakken er der før jeg får sånn hentelapp som kommer dagen etter? Anonymkode: 0404b...0a3
herremann Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 (endret) ved sending av en pakke vil avsender da motta et kollinr.sendinga kan spores her: http://sporing.posten.no/index.htmlpakken kan hentes med legitimasjon eller pakkseddelen som du mottar i posten.edit: men er du 100% sikker på at han sendte det som pakke?"pakke til meg som brevpost A" pakke og brevpost A er to vidt forskjellige ting. Endret 5. november 2015 av herremann 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 ved sending av en pakke vil avsender da motta et kollinr.sendinga kan spores her: http://sporing.posten.no/index.htmlpakken kan hentes med legitimasjon eller pakkseddelen som du mottar i posten.edit: men er du 100% sikker på at han sendte det som pakke?"pakke til meg som brevpost A" pakke og brevpost A er to vidt forskjellige ting.Brevpost A kr 100,- kan du svare på spørsmålet hvis du forstår nå? Anonymkode: 0404b...0a3
herremann Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 ved vanlig brevpost finnes det ikke noen form for sporing.du må da vente på henteseddelen fra posten, som du får i postkassa di.evt om sendinga er liten nok så legges den direkte i postkassa di.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #6 Skrevet 5. november 2015 Med mindre jeg går på postkontoret dagen pakken er kommet (fordi jeg tror det kommer imorgen og kan jeg jo gå og spørre?) da henteseddel ikke kommer før dagen etter. Anonymkode: 0404b...0a3
herremann Skrevet 5. november 2015 #7 Skrevet 5. november 2015 du kan alltid prøve, men de ansatte sier nok nei.såkalte "klump sending"(brevpost som er for stor for postkassa), er et helvete å lete frem uten henteseddelen.er ingen regel som sier at henteseddelen ankommer dagen etter posten ankommer PiB/postkontoret.uansett, skader ikke å prøve.lykke til.
Chizue Skrevet 5. november 2015 #8 Skrevet 5. november 2015 Oii...Nå husker jeg hvorfor jeg hatet å ha PiB skift "Kan du ikke sjekke?Navnet mitt er....Jeg bor...er sendt..Pakken er ca så og så stor...Jeg har ikke hentelapp, men kan du ikke bare sjekke?"- Særlig rundt juletider....gusj...Men som brukeren over her sier, henteseddelen kan komme samme dag som pakken kommer, jeg har til og med opplevd at kunden har fått henteseddel før vi fikk inn pakkene 2
Gjest mann20mb Skrevet 5. november 2015 #9 Skrevet 5. november 2015 du kan alltid prøve, men de ansatte sier nok nei.såkalte "klump sending"(brevpost som er for stor for postkassa), er et helvete å lete frem uten henteseddelen.er ingen regel som sier at henteseddelen ankommer dagen etter posten ankommer PiB/postkontoret.uansett, skader ikke å prøve.lykke til.Fint min bestevenns søster jobber i butikken :D Kan hører med om han kan spørre hun
Drizzt Skrevet 5. november 2015 #10 Skrevet 5. november 2015 jeg har til og med opplevd at kunden har fått henteseddel før vi fikk inn pakkene Det samme har jeg også opplevd et par ganger. Trodde ikke det var mulig. Eller å lese på sporingnettsiden at pakken er ankommet pib, men når jeg drar for å hente - nada, ingen pakke. Så enten venter jeg på hentelapp, eller henter med SMS-kode.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #11 Skrevet 6. november 2015 Oii...Nå husker jeg hvorfor jeg hatet å ha PiB skift "Kan du ikke sjekke?Navnet mitt er....Jeg bor...er sendt..Pakken er ca så og så stor...Jeg har ikke hentelapp, men kan du ikke bare sjekke?"- Særlig rundt juletider....gusj...Men som brukeren over her sier, henteseddelen kan komme samme dag som pakken kommer, jeg har til og med opplevd at kunden har fått henteseddel før vi fikk inn pakkene Det har jeg også, når jeg skulle hente pakken var den ikke kommet. Jeg er handkappet og en tur på posten er en stor utfordring, så nå venter jeg noen dager før jeg henter. Men TS jeg har fått utlevert pakke uten henteseddel, gikk helt fint med vanlig ID. Anonymkode: abfea...a2a
Ananas. Skrevet 6. november 2015 #12 Skrevet 6. november 2015 Er du sikker på at den kommer til PiB og ikke til postkassen din da? Du blir rimelig upopulær om du ber dem lete etter noe som ikke er der. Eller lete etter noe uten nummer generelt egentlig. Og det er ikke fordi de er vriene, men fordi det er drøssevis av pakker å lete igjennom, og det er heller ikke særlig sannsynlig at de egentlig har tid til å lete.
Gjest mann20mb Skrevet 6. november 2015 #13 Skrevet 6. november 2015 Den fikk akkurat plass i postkassen. Lå der når jeg kom hjem i dag kl.14. Ble kjempefornøyd da. De leter ikke etter pakker på posten lenger, ikke uten hentelapp/kode. Det går sikkert an å gjøre ett untak hvis det haster og det spørs på hvem som jobber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå