Gå til innhold

Har du testet Julekalender med vareprøver osv? Hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har du testet ferdig advendskalender fra kicks, blivakker,thebodyshop osv? Finnes det flere varianter?
Hvilken har du testet og var du fornøyd med innholdet? Synes du kalenederen var verdt det du betalte? Sett noen ligger på alt fra 199-1500...
Tenker da på vareprøver, kremer, småting. Osv. Ikke sjokoladekalender, jeg er allergisk... 

Endret av Teardrop
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde den fra Kicks i fjor. Det meste av innholdet var helt greit, men unntak av noen farger på neglelakker osv, som førte til at de aldri ble brukt. 2 av tingene jeg fikk har faktisk blitt favoritter i sminkepungen, så for min del var det absolutt verdt det. :)

Skrevet

Kjøpte Bodø shop sin i fjor.. Mye så sterke lukter ( litt sånn fjortis lukter som jordbær og sånt)  jeg liker litt mere nøytrale lukter. Men var uansett stas med en gave hver dag i 24 dager. Så står på venteliste for å kjøpe Bodø shop sin i år igjen 😊

Anonymkode: 59737...b98

Skrevet

The body shop sin har vunnet best i test hvertfall.

Anonymkode: 49707...d0f

Skrevet

Jeg har fått Body Shop sin kalender 2 år på rad både deluxe versjon og vanlig. Erfaringen min er at det er mye "fjortis" innhold, så om du liker jordbær body butter, glitterøyeskygger og -bodylotion, lipgloss, såpe, vanilje dusjsåpe og Muskduftende produkter er nok denne passende. For min del ble det endel igjen liggende i skuffen etter disse kalenderne. Opplevde ikke veldig stor forskjell på vanlig og deluxe versjonen bortsett fra at det var flere fullsize produkter i deluxe. 

I år blir det lookfantastic sin julekalender, så det blir spennende å se hvordan den er :) 

Skrevet

Jeg hadd en parfyme kalender fra Kicks. Var kun sånne prøver man får gratis (!!) i hele kalenderen med untak av en liten lipgloss og sånn bitteliten Mascara. Det var de pengene rett i vasken. Synes faktisk det er et hån mot kundene å ta penger mot noe man ellers får gratis... 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har fått Body Shop sin kalender 2 år på rad både deluxe versjon og vanlig. Erfaringen min er at det er mye "fjortis" innhold, så om du liker jordbær body butter, glitterøyeskygger og -bodylotion, lipgloss, såpe, vanilje dusjsåpe og Muskduftende produkter er nok denne passende. For min del ble det endel igjen liggende i skuffen etter disse kalenderne. Opplevde ikke veldig stor forskjell på vanlig og deluxe versjonen bortsett fra at det var flere fullsize produkter i deluxe. 

I år blir det lookfantastic sin julekalender, så det blir spennende å se hvordan den er :) 

Har du linken til lookfantastic sin? :) 

Herrelighet.. Jeg fant :o Litt dyr da.. 

Endret av Alvea
Skrevet

Har du linken til lookfantastic sin? :) 

Herrelighet.. Jeg fant :o Litt dyr da.. 

Om det er samme type produkter som de har i beauty box-ene sine synes jeg ikke det er så ille, men når moms og tollbehandling kommer i tillegg blir det jo litt drøyt ja. :sukk:

Men jeg har fryktelig lyst på!

Anonymkode: 4419d...390

Skrevet

Kjøpte Bodø shop sin i fjor.. Mye så sterke lukter ( litt sånn fjortis lukter som jordbær og sånt)  jeg liker litt mere nøytrale lukter. Men var uansett stas med en gave hver dag i 24 dager. Så står på venteliste for å kjøpe Bodø shop sin i år igjen 😊

Anonymkode: 59737...b98

Bodø shop! :hoho: :skratte: :fnise: 

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadd en parfyme kalender fra Kicks. Var kun sånne prøver man får gratis (!!) i hele kalenderen med untak av en liten lipgloss og sånn bitteliten Mascara. Det var de pengene rett i vasken. Synes faktisk det er et hån mot kundene å ta penger mot noe man ellers får gratis... 

Akuratt dette jeg var redd for! :(

Skrevet

Akuratt dette jeg var redd for! :( 

Den jeg hadde var sminkekalender, og der fikk du kanskje 1-2 parfymeprøver, mens resten var ordentlige produkter som neglefil, neglelakk, eyeliner, fullsize mascara, strikker osv. Den likte jeg godt :) Men den parfymekalenderen hørtes ikke noe bra ut..

Skrevet

Om det er samme type produkter som de har i beauty box-ene sine synes jeg ikke det er så ille, men når moms og tollbehandling kommer i tillegg blir det jo litt drøyt ja. :sukk:

Men jeg har fryktelig lyst på!

Anonymkode: 4419d...390

Jeg også :o Veldig lyst på!

Men i år blir det nok et sjokoladekalender til 10 kr som alle andre år. Mulig jeg slår på stortromma og lager en godterikalender til meg selv for en 50-lapp, men får se.

Men neste år skal det bli andre boller, satser på bedre råd da :) 

Skrevet

Den jeg hadde var sminkekalender, og der fikk du kanskje 1-2 parfymeprøver, mens resten var ordentlige produkter som neglefil, neglelakk, eyeliner, fullsize mascara, strikker osv. Den likte jeg godt :) Men den parfymekalenderen hørtes ikke noe bra ut..

Var den også fra Kicks? Nei, angrer på at jeg ikke krevde pengene tilbake. For noe lureri. Billig var den heller ikke.. 

Skrevet

Var den også fra Kicks? Nei, angrer på at jeg ikke krevde pengene tilbake. For noe lureri. Billig var den heller ikke.. 

Den var fra Kicks ja. Husker de hadde en med parfymeprøver tidligere, men fikk ikke tak i den. Kanskje like greit nå tenker jeg.. Den kostet 398 om jeg ikke husker feil, tror det er samme utseende på den i år som i fjor. Men den passet godt til meg i alle fall. :)

Skrevet

Den var fra Kicks ja. Husker de hadde en med parfymeprøver tidligere, men fikk ikke tak i den. Kanskje like greit nå tenker jeg.. Den kostet 398 om jeg ikke husker feil, tror det er samme utseende på den i år som i fjor. Men den passet godt til meg i alle fall. :)

http://www.minmote.no/#!/artikkel/22923046/kathrine-17-lurt-av-dyr-kosmetikkalender-inneholdt-vareproever-og-tomme-luker

Se hva jeg fant!! Klikk på link

Skrevet

Jg kunne faktisk fått igjen pengene eller den parfymen., Hvrofr så jeg ikke det før nå :P irriterende

Skrevet (endret)

Det var den som ble utsolgt som jeg egentlig ville ha! Men lover deg at Kicks har skjerpet seg, den de har nå er mye bedre! 

http://www.side2.no/skjønnhet/julekalenderne-vi-jenter-nsker-oss/8509022.html 

Her har de bilde av den!

Endret av Grinolas
Skrevet

Hvilke produkter fikk du i den ? :)

Husker ikke alle produkter jeg fikk nå, men var i alle fall en L'oréal mascara, Kicks neglelakk, strikker, neglefil, eyeliner, lipgloss, reisestørrelse av dusjsåpe og bodylotion i 2 ulike dufter. Det er det jeg kommer på i farta :)

• Liker 1
Skrevet

Husker ikke alle produkter jeg fikk nå, men var i alle fall en L'oréal mascara, Kicks neglelakk, strikker, neglefil, eyeliner, lipgloss, reisestørrelse av dusjsåpe og bodylotion i 2 ulike dufter. Det er det jeg kommer på i farta :)

Høres bra ut!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...