AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Jeg er 28 og begynner først nå å bli klar for barn. Har mange venninner som allerede har, men også mange som ikke har. Har en kjæreste på 24 som ikke er klar enda, så vi har bestemt oss for å vente litt til. Hva tenker dere er en grei alder å få barn i? Anonymkode: 42a68...133
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Når dere er klare for det og har grei økonomi. Anonymkode: 10d90...731
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Når dere er klare for det og har grei økonomi. Anonymkode: 10d90...731Enig. Hadde jeg vært 28 og hadde hatt en kjæreste som ikke ville hatt barn, tror jeg helt ærlig at jeg hadde gått fra han, for det er da ikke slik at vi kvinner er i stand til å reprodusere oss for evig og alltid. Anonymkode: df0be...d28
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 Han vil jo ha barn, det spurte jeg han om allerede på 3 eller 4 date! Han er bare ikke klar helt enda. Vi har bestemt oss for å la tema ligge litt for nå fordi forholdet er ganske nytt enda, men kommer til å ta det opp igjen om 1 års tid så får vi se da Jeg vil jo gjerne få min første før jeg er 30, men mulig jeg må gi opp dette. Hadde dere selv syns at 30-35 er en grei alder å få barn i, eller hadde dere begynt å haste litt dersom dere var i mine sko?TS Anonymkode: 42a68...133
ssk Skrevet 6. november 2015 #5 Skrevet 6. november 2015 Fikk mitt første barn da jeg var 18 år. Det er ikke noe jeg anbefaler mine barn, men det er jammen positive sider med å ha fått barn tidlig også. Men jeg er enig med den personen som kort og godt sa når dere er klar for det og har økonomi til det. Det er den beste tiden å få barn på, det være seg om man er 20 eller 40 eller et sted midt i mellom. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå