Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med KG-kvinner? Har prøvd å sjekke opp flere på PM og ingen flørter tilbake.

Her sitter de og gnåler om at de er evig single og at ingen vil ha dem, men null respons når de får melding fra meg.

-Oppgitt, frustrert og kåt mann i sin beste alder.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det med KG-kvinner? Har prøvd å sjekke opp flere på PM og ingen flørter tilbake.

Her sitter de og gnåler om at de er evig single og at ingen vil ha dem, men null respons når de får melding fra meg.

-Oppgitt, frustrert og kåt mann i sin beste alder.

Det er fordi de har lest for mye av deg og om deg allerede her inne og da vet de hva de går til. :fnise:

Anonymkode: 37157...e49

• Liker 9
Skrevet

Kanskje det bare er deg. Jeg har nå ihvertfall fått god respons, og jeg vet om flere menn her inne som har funnet seg dame(r) på KG.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Du er tydeligvis ikke så kresen da. I og med at du sendte til meg også.

Skrevet

Har du funnet deg dame? 

-Hilsen ei som har prøvd å sjekke opp DEG før! ;) 

Anonymkode: 11e4c...c86

Skrevet

Har inntrykk av at du er i førtiårene og prøver å sjekke opp kvinner i tyveårene Summers? Justere kravene litt kanskje?

Anonymkode: f1a07...0a8

• Liker 4
Gjest gjestvest
Skrevet

Prøv deg på lesber så får du nok respons. Tatt i betraktning din dame-avtar. Evt bytt ut med en kjekk mann. :fnise:

Skrevet

Det er fordi de har lest for mye av deg og om deg allerede her inne og da vet de hva de går til. :fnise:

Anonymkode: 37157...e49

Det er jo nettopp derfor de burde svare meg.

Kanskje det bare er deg. Jeg har nå ihvertfall fått god respons, og jeg vet om flere menn her inne som har funnet seg dame(r) på KG.

Så hva er ditt triks?

Nettopp det at jeg ikke er kresen burde vel tale i min fordel? Da gir jeg jo kråkene på KG en sjans.

Har inntrykk av at du er i førtiårene og prøver å sjekke opp kvinner i tyveårene Summers? Justere kravene litt kanskje?

Mitt inntrykk er at aldersforskjell ikke er så viktig om man treffes gjennom KG.

• Liker 1
Skrevet

Og du da! Deg har jeg også prøvd å sjekke opp! Til og med spurt hvordan du har det, ikke lagt ut om egne problemer osv. Og en dag bare slutter du å svare! Makan! 

-Oppgitt KG-sjekker

• Liker 1
Skrevet

Du er jo skrekkscenarier på hva en dame ikke ønsker i en mann. I hvert fall her på kg hvor du bruker hele dagen på å fortelle hvor ubrukelige alle damer er :P 

Anonymkode: e4068...3d9

• Liker 6
Skrevet
Mitt inntrykk er at aldersforskjell ikke er så viktig om man treffes gjennom KG.

Men prøver du deg bare på tyve år yngre kvinner? Ingen på din egen alder?

Gjest Franke Ann
Skrevet

Jeg tror du må bytte strategi. Har du forsøkt å tilby en "skulder å gråte på" til de kvinner i samliv og relasjoner  - forumet som nettopp har blitt dumpa av den siste tinder-daten? Det ville jeg prøvd. Det spørs så klart hva du er ute etter, men i det minste er det mulig å få en (litt tårevåt) blowjob ut av den strategien. Og så har du så klart "vi som sørger" - forumet, men det er litt mer hardcore å sjekke der da.

Skrevet

Og du da! Deg har jeg også prøvd å sjekke opp! Til og med spurt hvordan du har det, ikke lagt ut om egne problemer osv. Og en dag bare slutter du å svare! Makan! 

-Oppgitt KG-sjekker

har du prøvd å sjekke opp Summers?

Skrevet (endret)

Du er jo skrekkscenarier på hva en dame ikke ønsker i en mann. I hvert fall her på kg hvor du bruker hele dagen på å fortelle hvor ubrukelige alle damer er :P 

Anonymkode: e4068...3d9

Det burde da bare få damene jeg faktisk flørter med til å føle seg enda mer spesielle.  Er vel gjevere å bli for en kvinne å bli likt av en kvinnehater enn en mannlig feminist.

Endret av Summers
Skrevet

har du prøvd å sjekke opp Summers?

Nei, WubWub og HerrHeftig. + en del andre. 

Skrevet (endret)

Jeg tror du må bytte strategi. Har du forsøkt å tilby en "skulder å gråte på" til de kvinner i samliv og relasjoner  - forumet som nettopp har blitt dumpa av den siste tinder-daten? Det ville jeg prøvd. Det spørs så klart hva du er ute etter, men i det minste er det mulig å få en (litt tårevåt) blowjob ut av den strategien. Og så har du så klart "vi som sørger" - forumet, men det er litt mer hardcore å sjekke der da.

Takk tipsene skal følges opp. Har også vurdert å lage  en kvinnelig kg-konto for å prøve å få kvinnelige forumvenner. Håper på at når de først finner ut av hvor koselig jeg er så vil de ligge med meg når jeg avslører at jeg er en mann. Også greit med en  kg-konto med bilde av en kjekk mann og håper på litt forståelse når de finner ut av hvordan jeg egentlig ser ut. 

Nei, WubWub og HerrHeftig. + en del andre. 

Så kult at du har prøvd å sjekke opp alle utenom meg.

Endret av Summers
Skrevet

Summers, skal vi pule?

• Liker 4
Skrevet

:popcorn:

Skrevet (endret)

Wow, er jo rene Tinder stemningen her jo. Det neste blir vell en KG app som man kan suse rundt med i lommen, med egen "sjekke" funksjon hvor det match utifra hva man skriver i forumet:tongue: Just saying.....

Endret av Prebs
feil
  • Liker 1
Skrevet

Takk tipsene skal følges opp. Har også laget en kvinnelig kg-konto for å prøve å få kvinnelige forumvenner. Håper på at når de først finner ut av hvor koselig jeg er så vil de ligge med meg når jeg avslører at jeg er en mann. Også laget en kjekk mannlig kg-konto og håper på litt forståelse når de finner ut av hvordan jeg egentlig ser ut. Egentlig burde de jo ligge med meg bare for å vise at de ikke er overflatiske.

Så kult at du har prøvd å sjekke opp alle utenom meg.

Hvorfor skal jeg som kvinne sjekke opp en fyr som hater kvinner?? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...