Gå til innhold

LØS HUD ETTER VEKTTAP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Det siste året har jeg gått ned veldig mye, som var ønskelig da jeg veide en del. Nå har jeg veldig mye hud her og der ,eller jeg tror det er hud, det er veldig tynt og kjennes ikke ut som fett i allefall. Hvordan få dette fixet? Styrketrening er ikke aktuellt da jeg har en muskelsykdom. Tar det lang tid før huden strammes? 

Anonymkode: be7c0...723

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er løs hud som "henger og slenger" vil det nok gå seg litt til I løpet av en god stund, men er det mye det er snakk om må det nok opereres.

Har selv veid 140 kilo, har gått ned 25 og har 40 igjen. Er redd det blir løs hud på meg også, men har ikke sett noe til det ennå.

Hvor mye har du gått ned? Og hvor opplever du løshunden som værst?

Anonymkode: 7b6ab...ad6

• Liker 1
Skrevet

Om det er løs hud som "henger og slenger" vil det nok gå seg litt til I løpet av en god stund, men er det mye det er snakk om må det nok opereres.

igjen. Er redd det blir løs hud på meg også, men har ikke sett noe til det ennå.

Har gått ned 30 kilo, har ikke drevet med styrketrening under vektreduksjonen. Er kanskje lurt å trene styrke samtidig for å forebygge løs hud i det minste. 
Løshuden er verst rundt armhulene, leggene, og på hoftene. Det er jo ikke noe som vises i den forstand, men en stram kropp hadde jo ikke gjort noe!

• Liker 1
Skrevet

Har selv veid 140 kilo, har gått ned 25 og har 40 igjen. Er redd det blir løs hud på meg også, men har ikke sett noe til det ennå.

Vel, jeg er ikke Ts, men jeg opplever løshunden :fnise: som verst når den angriper meg på vei til postkassen

Anonymkode: 53ae5...dd6

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...