Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleide å like CSI, men nå driver det meg til vanvidd, ene og alene på grunn av Horatio:

entrer scenen, ytrer noen selvsagte bemerkninger, tar på seg solbrillene, stiller seg litt i profil, setter henden på hofta, avslutter med nok en selvsagt bemerkning.

I hver, eneste episode! Argh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Det har du rett! Jeg pleide å synes at han var en ålreit fyr, men nå er han bare irrterende! :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

det virker som det er nye mansuforfattere.

Episoden i går var langt fra like bra som de pleier å være.

Ble overdrevent tåpelig...

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg pleide å like CSI, men nå driver det meg til vanvidd, ene og alene på grunn av Horatio:

Du tenker på CSI:Miami nå, CSI er jo mye bedre!

Skrevet

Jeg liker igrunnen måde CSI:Miami og bare CSI jeg da, også ignorerer jeg at begge hovedpersonene kan være vel "dominerende" til tider.

Skrevet

Men Grissom er mye kulere!

Det er vel skuespilleren bak Grissom som var produsent for disse seriene, men tror han trakk seg da de ville lage mer spinoff, nemlig CSI:New York. Jeg skal ikke si det sikkert, men mener å huske at jeg leste en artikkel om det der for en stund siden.

Skrevet

CSI Miami er best!! Horatio er jo så kul! Digger han altså. :-) Liker måten han snakker på.

Tror han er sånn i virkeligheten også... Sett filmen Proof of Life? Er litt sånn der og.

Skrevet

Jeg er også irritert over Horatio - faktisk over hele CSI Miami --- elsker den originale fra Las Vegas og alle karakterene i den serien... Skjønner ikke hvorfor TVN ikke viser mer av den..?! :-x

Gjest Madam Felle
Skrevet
Jeg er også irritert over Horatio - faktisk over hele CSI Miami --- elsker den originale fra Las Vegas og alle karakterene i den serien... Skjønner ikke hvorfor TVN ikke viser mer av den..?!  :-x

Enig :wink:

Skrevet

den går jo hver tirsdag da, etter den første og nyheter. Men det er repriser, så stort sett så har jeg sett dem før...

har de ikke laget noen nye?

Gjest Anonymous
Skrevet

har de ikke laget noen nye?

Joda - de nye episodene av CSI og CSI:Miami går i USA nå. (Samt den nye CSI:NY).

Skrevet
Men Grissom er mye kulere!

Det er vel skuespilleren bak Grissom som var produsent for disse seriene, men tror han trakk seg da de ville lage mer spinoff, nemlig CSI:New York. Jeg skal ikke si det sikkert, men mener å huske at jeg leste en artikkel om det der for en stund siden.

Var det ikke så at "Grissom" ikke ville være med mer i det hele tatt pga det greiene der?

Tenkte på det da det ble fokusert mer på hørselsskadene hans; nå er det vel sånn at han går ut snart...

Syns CSI Miami er teit...

Skrevet
Var det ikke så at "Grissom" ikke ville være med mer i det hele tatt pga det greiene der?  

Jo, det var vel egentlig det jeg prøvde å si.

Skrevet

:ler: Jeg har og lagt merke til det, og det irriterer meg hver eneste gang. men så er det ingen andre som er enig når jeg bemerker det.

Liker hun dama med det lange, lyse håret og pipe-stemmen.

Skrevet

Liker hun dama med det lange, lyse håret og pipe-stemmen.

Hun med våpen-fetishen? Jeg likte henne helt til jeg begynte å legge merke til hvordan de får henne til å bøye seg hver gang hun skal ta en prøve: ut med baken, frem med brystene og kameraet rett på bringa, gjerne i en nedringet topp. Kan de bli mer opplagt?

Skrevet

Hun med våpen-fetishen? Jeg likte henne helt til jeg begynte å legge merke til hvordan de får henne til å bøye seg hver gang hun skal ta en prøve: ut med baken, frem med brystene og kameraet rett på bringa, gjerne i en nedringet topp. Kan de bli mer opplagt?

Ja, hun ja. jeg har ikke lagt merke til hvordan de filmer henne når hun tar prøver, men kommer til å se etter det neste gang i alle fall.

Skrevet

Jeg liker Horatio jeg.

Det som irriterer meg med Miami er hun der Alexx obdusentdamen som snakker med alle likene sine. "Hmm, stakkars deg baby, vi skal finne ut hva som skjedde med deg baby".

Og ellers så fortsetter vel nye episoder med Las Vegas når Miami er ferdig. De har jo kommet en sesong lenger der borte.

Skrevet

Jeg syntes det var mest spennende i begynnelsen.

Men så begynner man å legge merke til ting som gjentar seg.

Og, hvor mange åstedsgranskere er det som går rundt en overskyet dag og leter etter spor med SOLBRILLER på? *ler*. Bare for å se kule ut.

Skrevet

CSI: Miami er ikke i nærheten av å være så gøy som "ordentlige" CSI, men mens vi venter på nye episoder er det jo en slags trøst...

Noe som irriterer meg er at de alltid går i sivile klær, og damene med håret løst når de er på åsteder. :o Har de ikke lært om preanalytiske feil og kvalitetssikring og sånt eller?! :ler2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...