Gjest Janna Skrevet 11. juli 2002 #1 Del Skrevet 11. juli 2002 Å skrive et brev til en venn eller noen du kjenner tar ikke lang tid. Det kan redde dagen for noen å finne et koselig brev fra akkurat DEG i postkassen. Når man mottar et brev så føler man at noen bryr seg, og det er kjempegodt å føle. Er du flink til å skrive brev; ikke mail, men den gode gammeldagse håndskrevne sorten?? Du kan glede noen idag :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 11. juli 2002 #2 Del Skrevet 11. juli 2002 Er ikke så flink til å skrive ordentlige brev, men sender ofte små kort, "gratulerer med eksamen", "god bedring" o.l. Og hvis jeg har tatt bilder av noen og har doble kopier sender jeg dem gjerne i posten, med en liten hilsen. Posten er jo ellers bare traurig, så jeg tenker kanskje det blir satt pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppen Skrevet 11. juli 2002 #3 Del Skrevet 11. juli 2002 Jeg er helt enig i det du skriver. Har en gammel tante i Canada og jeg vet at det beste hun vet er å få håndskrevenet brev fra oss i Norge. Ønsker at alle forteseet å sende håndskrevne kort om sommeren, i julen osv. SMS er absolutt ikke det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 11. juli 2002 #4 Del Skrevet 11. juli 2002 Jeg har 10 brevvenner, jeg, og jeg skriver ALDRI dem på Pc eller noe. De skrives for hånd på masse fint brevpapir eller på ark jeg dekorerer selv... :D Elsker å både skrive og få brev, - det muntrer alltid opp dagen!! Penpals are llike flowers, cos in their special way They give us happy hours, and brighten up our day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 11. juli 2002 #5 Del Skrevet 11. juli 2002 Jeg skriver aldri brev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 12. juli 2002 #6 Del Skrevet 12. juli 2002 Skriver masse brev! Særlig nå som avstand mellom meg og venner er så stor. Blir en superduper dag, hvis det ligger brev i postkassa og venter på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 12. juli 2002 #7 Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg har vært en aktiv brevskriver i mange, mange år, og tror jeg har hatt opp i mot 40 brevvenner på det meste, over hele verden. Men nå har det kommet til et punkt der jeg føler jeg ikke har tid til å skrive noe særlig og heller vil bruke tiden min på andre ting, så jeg har derfor kun holdt kontakten med en av dem. Hun begynte jeg å skrive med for over 10 år siden, og det er kjempekoselig. Ellers var jeg flink og skrev brev da en av mine venninner studerte utenlands. Da ble det mye brev og kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 12. juli 2002 #8 Del Skrevet 12. juli 2002 :D Jeg skriver en god del brev, og det har jeg gjort i mange år! En del brev skrives for hånd og lange brev på pc Har 29 brevvenner over hele landet. I dag skal jeg treffe ei brevvenninne som jeg har skrevet med i snart 16 år. :D Gjett om jeg gleder meg!! I slutten av juli måned skal jeg treffe ei mailvenninne her fra KG siden, og jeg gleder meg vanvittig!! Sommerhilsen fra "Maeve" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 12. juli 2002 #9 Del Skrevet 12. juli 2002 ja det er kjempe koselig å få brev. Og å gi brev. Var gansk flink til å send ebrev før, men ikke nå lenger desverre. Det er så lett å bare bruke nettet og sms'er i steden. Men det er jo ikke like koselig da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. juli 2002 #10 Del Skrevet 14. juli 2002 Jeg elsker å få brev, men hater å skrive dem selv. Det er rart med det, når man er vant til å bruke PC og kunne ommøblerere og korrigere på tekst osv, så blir det plutselig hundre ganger så tungvindt å holde i kulepennen. Likevel, det er noe langt mer personlig i "ordentlig" brev i stedet for elektroniske meldinger. Jeg har forresten skjerpet meg når det gjelder postkort. Sender ALLTID til venner og familie når jeg er ute og reiser. Resultatet? Jo, jeg får postkort tilbake igjen fra alle verdens kanter. - Gøy!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. juli 2002 #11 Del Skrevet 14. juli 2002 ELSKER å skrive brev jeg. Har hatt nesten 50 brevvenner på det meste. Nå skriver jeg med noen få,men de får lange brev,og jeg har skrevet med dem i mange mange år. Til jul lager jeg alle kortene selv,og sender vel nesten 80 stykker. Storkoser meg med dette i flere uker. Og små kort sender jeg rett som det er! Det er jo så koselig å få annet en regninger i posten -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 14. juli 2002 #12 Del Skrevet 14. juli 2002 Jeg skriver omtrent aldri brev. Skreiv mange, utrolig lange håndskrevne brev før, men nå gidder jeg ikke lengre. Det er bedre å få et maskinskrevet brev, enn ingenting. Det synes ihvertfall jeg. Tanken som teller. Jeg liker kort, jeg. Kjapt, greit og like mye tanke bak. Har jeg mye på hjertet, tar jeg helst en telefon eller et besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinki Skrevet 17. juli 2002 #13 Del Skrevet 17. juli 2002 Hei.. Jeg har nesten bare venner som ikke liker å skrive brev, jeg.. Tidligere skrev jeg masse, men siden jeg aldri fikk svar, har jeg nå gitt opp.. Kjipt å aldri få respons.. :D Tinki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adina Skrevet 17. juli 2002 #14 Del Skrevet 17. juli 2002 Hmm,, det er sant at det er utrolig hyggelig å få noen ord i posten. Hyggelig å skrive de også, bare man har tid..... det er altfor enkelt å sende en mail, eller lig. trenger liksom ikke skrive så mye..... Etter at jeg fikk barn, skriver både jeg og små'n mange brev... sender bilder i hytt og pine, til slekt og venner:-) Det er liksom noe eget over papirbilder ennå også........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. juli 2002 #15 Del Skrevet 18. juli 2002 Jeg skriver aldri brev, men det skal det bli ordnings på nå! Etter jobben skal jeg gå sporenstreks til Norwegian designs og kjøpe masse fint papir og sette i gang og klippe og lime. Jeg vet jo hvor glad jeg selv blir for å få brev, så kanskje jeg kan glede noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@rine Skrevet 23. juli 2002 #16 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg elsker fint brevpapir, søte stempler og klistremerker og glans, men har ingen å skrive brev til. Noen som kan hjelpe meg med en adresse hvor man kan få brevvenner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 27. september 2002 #17 Del Skrevet 27. september 2002 Jeg er kjempeglad i å få brev og skrive dem også, og har derfor gått rundt og trodd at alle andre også er det Men så ble det sånn at jeg sendte brev og kort rundt til alle vennene mine og jeg fikk mange kommentarer når jeg traff dem igjen i feriene og sånn at de syntes det var utrolig koselig å få brev - men fikk aldri brev tilbake. Sånn ble det til at jeg er blitt utrolig mye dårligere til å skrive brev, men er fortsatt flink til å skrive kort. Man kan få sagt veldig mye på et kort egentlig og så tenker jeg meg at de som får kortet blir like glad over å få kortet som jeg ville ha blitt for å få et.. (men det er blitt *altfor* dyrt å sende ting i posten..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bettan Skrevet 1. oktober 2002 #18 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg skriver brev,og har mange brevvenner,har skrevet i mange år.Syns det er trivelig og få brev,og å skrive selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå