AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Hei!Jeg vet at enkelte butikker og nettbutikker pleier å ha salg på Lego før jul, type 20-25% på alt, men jeg husker selvsagt ikke hvor/når. Er det noen som husker hvilke butikker som pleier å ha dette, og gjerne når det er i år? På forhånd takk for svar! Anonymkode: b8891...32e
..... Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 De fleste butikker kjører vel en del tilbud rett før jul. Br-leker haren del avslag på lego. Se i julekatalogen deres!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 Takk for tips, men jeg har sjekket katalogen, og BR har nok ikke det jeg er ute etter. Jeg skal ha et av de store avanserte settene (gave til mannen), og det er bare noen få steder som selger, f eks Toys'r'us og Lekekassen. Og jeg mener bestemt at noen av disse stedene med godt utvalg hadde supersalg i fjor (greit siden settet jeg ser etter koster 2500,- ), men jeg kan bare ikke huske hvor og når. Anonymkode: b8891...32e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 Sjekk lekekassen.no, de har tilbud både titt og ofte! Anonymkode: cb0d8...6fc 1
Kara W Skrevet 19. november 2015 #5 Skrevet 19. november 2015 Drar opp denne. BR har 30% på alle Duplo sett fra idag og ut helgen. Det sto ikke i mailen om det bare gjaldt i nettbutikken, eller om det også var i fysiske butikker.Men Lego står høyt på de fleste ønskelister, så hører gjerne om rabatter på vanlig Lego også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå