AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Hvorfor blir jeg ofte slettet som venn fra menn når de får seg dame? Er jeg kun god for dem om jeg vil noe mer med dem eller?Kan vi ikke være venner når han får dame?Opplever gjentatte ganger at jeg blir slettet når de får seg dame. Var god venn med en jeg kjenner som er rektor på en skole jeg jobbet på. Når han fikk dame ble jeg slettet uten videre og han sa senere at jeg var visst for sexy til at han kunne være venn med meg!! Hva mener han med det? Jævla irriterende å bli slettet hele tiden selv om jeg kjenner dem. Om de blir singel, kan de plutselig legge meg til igjen. Føler meg jo som et jævla stykke kjøtt! At de kun er venn om de kanskje har et håp om noe mer.. flere som opplever noe slikt? Anonymkode: 9e165...175 1
Daria Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Basert på alle trådene jeg har lest her de siste årene om, med og av damer som blir hysterisk sjalu hvis kjæresten deres snakker med en annen dame på fb (uansett hvem hun er - kollega, barndomsvenn osv) vil jeg gjette på at det i en god del av tilfellene er den nye dama som står bak... 9
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Basert på alle trådene jeg har lest her de siste årene om, med og av damer som blir hysterisk sjalu hvis kjæresten deres snakker med en annen dame på fb (uansett hvem hun er - kollega, barndomsvenn osv) vil jeg gjette på at det i en god del av tilfellene er den nye dama som står bak...Tror du det ? Det er isåfall helt sykt. Jeg kjenner jo flere av dem personlig. Anonymkode: 9e165...175
Red-Ruby Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Basert på alle trådene jeg har lest her de siste årene om, med og av damer som blir hysterisk sjalu hvis kjæresten deres snakker med en annen dame på fb (uansett hvem hun er - kollega, barndomsvenn osv) vil jeg gjette på at det i en god del av tilfellene er den nye dama som står bak...Jeg klarer bare ikke å sette meg inn i det helt.. Altså, hvis jeg hadde bedt typen min om å slette en venninne eller en han kanskje ikke snakker så mye med engang fordi hun er fin, så tror jeg at han bare hadde klødd seg i hode. Forstår ikke den kombinasjonen av over- sjalu damer og menn som bare er med på alt dama sier. Høres ut som en dårlig skrevet komedie
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Har ikke bedt samboeren slette noen fra Facebook, men har bedt han slette en kollega fra instagram... Denne jenta driver å poster halvnakne bilder av seg selv hele tiden og er skikkelig drøy, og jeg syntes faktisk det er veldig ubehagelig, spesielt når han kjenner henne. Altså bilder der for eksempel hun og en annen jente står naken i dusjen og klemmer kroppene sine mot hverandre, helt naken med en våt liten singlet, overredigert bimbo bilder med rumpa i været og minimalt med klær osv. ja du skjønner greia men om du ikke poster slike bilder og oppfører deg helt normal aner jeg ikke hvorfor de sletter deg, kan jo virke som om det er damene om vil det. er jo veldig rart om det er mannen, for selv om han har lyst til å ha sex med def og du er "for sexy" som han sa, er det jo ikke normalt for en mann å fjerne deg fra vennelisten bare fordi han får seg dame... Har du noe slags rykte på deg eller noe slikt? Ufortjent eller fortjent? Anonymkode: d5cbc...fa7 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #6 Skrevet 5. november 2015 Har ikke bedt samboeren slette noen fra Facebook, men har bedt han slette en kollega fra instagram... Denne jenta driver å poster halvnakne bilder av seg selv hele tiden og er skikkelig drøy, og jeg syntes faktisk det er veldig ubehagelig, spesielt når han kjenner henne. Altså bilder der for eksempel hun og en annen jente står naken i dusjen og klemmer kroppene sine mot hverandre, helt naken med en våt liten singlet, overredigert bimbo bilder med rumpa i været og minimalt med klær osv. ja du skjønner greia men om du ikke poster slike bilder og oppfører deg helt normal aner jeg ikke hvorfor de sletter deg, kan jo virke som om det er damene om vil det. er jo veldig rart om det er mannen, for selv om han har lyst til å ha sex med def og du er "for sexy" som han sa, er det jo ikke normalt for en mann å fjerne deg fra vennelisten bare fordi han får seg dame... Har du noe slags rykte på deg eller noe slikt? Ufortjent eller fortjent? Anonymkode: d5cbc...fa7Jeg har ikke noen nakne bilder men tror jeg har et med bikini fra en strand som en annen tok engang, også har jeg noen profilbilder der jeg har kroppsnær kjole på med litt kløft, det er vel de mest vågale bildene. Synes det er så rart de ikke vil være venn med meg på FB når de kjenner meg, møter jo ofte på de i virkeligheten, smiler og ler og snakker, også sletter de meg fra FB når de får dame. Vet ikke hva han mente med at jeg var for sexy, da jeg spurte om hvorfor jeg var slettet.. Anonymkode: 9e165...175
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #7 Skrevet 5. november 2015 Mulig du oppfattes svært flørtende og dermed mener de at vennskapet var basert på flørt og at du ønsket mer fra dem. Når de da får seg dame vil de vise at de ikke er interessert lenger. Jeg ville altså sett på meg selv om dette skjedde, ikke hva som er galt med mennene eller de nye damene. Jeg selv har aldri opplevd dette og tror ikke det er normalen. Så vil heller tenke at det er pga din oppførsel på et eller annet vis. Anonymkode: e538d...d6d 1
Faina Skrevet 5. november 2015 #8 Skrevet 5. november 2015 Jeg hadde aldri i verden godkjent forespørselen når de blir single igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #9 Skrevet 5. november 2015 Mulig du oppfattes svært flørtende og dermed mener de at vennskapet var basert på flørt og at du ønsket mer fra dem. Når de da får seg dame vil de vise at de ikke er interessert lenger. Jeg ville altså sett på meg selv om dette skjedde, ikke hva som er galt med mennene eller de nye damene. Jeg selv har aldri opplevd dette og tror ikke det er normalen. Så vil heller tenke at det er pga din oppførsel på et eller annet vis. Anonymkode: e538d...d6dNei jeg er bare utadvent og smilende, hyggelig og omgjengelig Synes det er så rart at det kun er når de har kjæreste også legger de meg liksom til om de blir single. Men jeg får vel begynne å bli mer mutt og bare hilse fort på de? Det er jo som oftes de som stopper og snakker først og er så blide og imøtekommende selv, skjønner ikke dette jeg.. Anonymkode: 9e165...175
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #10 Skrevet 5. november 2015 Jeg hadde aldri i verden godkjent forespørselen når de blir single igjen. Selvfølgelig gjør jeg ikke det! Skal faktisk spørre et par av dem nå hvorfor jeg blir slettet. Synes du jeg kan gjøre det, eller virker det som jeg er sint og snurt pga det da=? Anonymkode: 9e165...175 2
draug 75 Skrevet 5. november 2015 #11 Skrevet 5. november 2015 Rent umiddelbart høres det ut som sjalusi. At nydamene står bak, at disse fyrene unfriender deg for å få husfred. Har sjøl litt erfaringer med spørsmålet "hvordan kjenner du henne, hvordan kjenner du henne?" - som det liksom ikke finnes noe "riktig" svar på. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #12 Skrevet 5. november 2015 Rent umiddelbart høres det ut som sjalusi. At nydamene står bak, at disse fyrene unfriender deg for å få husfred. Har sjøl litt erfaringer med spørsmålet "hvordan kjenner du henne, hvordan kjenner du henne?" - som det liksom ikke finnes noe "riktig" svar på.Men hva legger du i dette svaret jeg fikk fra han rektoren da jeg spurte : Du var visst for sexy til at jeg kunne fortsette å være din venn? Anonymkode: 9e165...175
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #13 Skrevet 5. november 2015 Damer er kontrollerende og hysterisk sjalu (ikke alle selvfølgelig). Jeg har flere ganger erfart at menn jeg har jobbet med må unngå å snakke med meg på julebord eller at kvinnene deres er spydige mot meg uten noen grunn. Hallo, jeg er da lykkelig i mitt forhold og ikke ute etter din mann?! Husker at eksen min (7!!!! år siden det ble slutt) sendte meg melding her en dag og sa at dama ble sjalu for at vi var på hverandres FB. Har ikke noe kontakt med han, og merker vel heller ikke at han sletta meg heller.. Men uansett, kvinner.. Ro ned. Anonymkode: daa09...c35 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #14 Skrevet 5. november 2015 Nei jeg er bare utadvent og smilende, hyggelig og omgjengelig Synes det er så rart at det kun er når de har kjæreste også legger de meg liksom til om de blir single. Men jeg får vel begynne å bli mer mutt og bare hilse fort på de? Det er jo som oftes de som stopper og snakker først og er så blide og imøtekommende selv, skjønner ikke dette jeg..Anonymkode: 9e165...175Da er det ikke sikkert du "bare" er utadvendt, smilende, hyggelig og omgjengelig. Det kan hende noe i din oppførsel får mennene til å føle at du legger ann på dem. Kroppspråk, måte du smiler på etc. For det er ikke normalt at man blir slettet av mannlige venner og kollegaer, så hvis du opplever så mange tilfeller av dette gå inn i deg selv. Det kan ikke være tilfeldig at akkurat du opplever dette så ofte, når andre aldri er borti det samme. Anonymkode: e538d...d6d 2
Faina Skrevet 5. november 2015 #15 Skrevet 5. november 2015 Selvfølgelig gjør jeg ikke det! Skal faktisk spørre et par av dem nå hvorfor jeg blir slettet. Synes du jeg kan gjøre det, eller virker det som jeg er sint og snurt pga det da=? Anonymkode: 9e165...175Hvis de snakker med deg når du møter på dem, så synes jeg det er helt på sin plass å spørre. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #16 Skrevet 5. november 2015 Da er det ikke sikkert du "bare" er utadvendt, smilende, hyggelig og omgjengelig. Det kan hende noe i din oppførsel får mennene til å føle at du legger ann på dem. Kroppspråk, måte du smiler på etc. For det er ikke normalt at man blir slettet av mannlige venner og kollegaer, så hvis du opplever så mange tilfeller av dette gå inn i deg selv. Det kan ikke være tilfeldig at akkurat du opplever dette så ofte, når andre aldri er borti det samme. Anonymkode: e538d...d6dJa kanskje jeg ler for mye og er for mye smilende, skal forsøke å hilse fort og bare være mer nøytral Anonymkode: 9e165...175
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #17 Skrevet 5. november 2015 Hvis de snakker med deg når du møter på dem, så synes jeg det er helt på sin plass å spørre. Har opplevd at tre har slettet meg etter de fikk dame, har sendt to av dem melding og hørt nå. Er jo merkelig at de skal være så blide og hyggelige når vi møtes for så å slette meg på FB. Men kan jo hende at jeg oppfører meg på en rar og flørtende måte når jeg snakker med dem ,uten at jeg er klar over det selv, var det ei som nevnte her lengre opp. Venter og ser hva de svarer, er ekkelt om det er pga meg Anonymkode: 9e165...175
Faina Skrevet 5. november 2015 #18 Skrevet 5. november 2015 Håper du får svar Du får prøve å være kort og sur når du møter på dem.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #19 Skrevet 5. november 2015 Håper du får svar Du får prøve å være kort og sur når du møter på dem. Haha.. ja da indikerer vel jeg at jeg er sur når de har slettet meg Skal ikke være enkelt dette Anonymkode: 9e165...175
Ragnar89 Skrevet 5. november 2015 #20 Skrevet 5. november 2015 Jeg ble bedt om å slette ei jeg hadde gitt et kompliment engang da vi møttes. Bare at hun så sporty og fresh ut. Det var nok til at dama reagerte, så jeg tror det er forbanna sjalu bitcher som er årsaken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå