AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1 Del Skrevet 5. november 2015 Bytter stekepanne og skal kaste den gamle (belegget er finito).Hva i alle dager slags avfallskategori er stekepanner?Noen som vet? Anonymkode: 5731a...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #2 Del Skrevet 5. november 2015 Stekepanner kan kastes i restavfallet. Anonymkode: b6328...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #3 Del Skrevet 5. november 2015 Leverte minn inn i butikken der jeg kjøpte ny. De søplet den. Anonymkode: bfd03...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 5. november 2015 #4 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Stekepanne skal nå vel i metall?? Edit: Trekker påstanden min tilbake! Ser ut som det er forskjell fra sted til sted men at de fleste faktisk vil ha det i restavfall. Ser også at Jernia tar imot. Endret 5. november 2015 av KaraThrace Ombestemte meg gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #5 Del Skrevet 5. november 2015 Stekepanne skal nå vel i metall?? Edit: Trekker påstanden min tilbake! Ser ut som det er forskjell fra sted til sted men at de fleste faktisk vil ha det i restavfall. Ser også at Jernia tar imot. Det varierer nok fra sted til sted, ja, så det lureste er nok at ts tar kontakt med renovasjonsselskapet der hun bor. Det er jo ulikt fra sted til sted hva som finnes av fasiliteter hos renovasjonsselskapene - hos oss skal for eksempel matavfall i restavfallet.. Anonymkode: b6328...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #6 Del Skrevet 5. november 2015 Tusen takk for svar alle sammen. Det blir først å spørre butikken hvor jeg kjøper den nye pannen, og dersom ikke de tar i mot gamle panner så ringer jeg mitt renovasjonsselskap. Anonymkode: 5731a...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 5. november 2015 #7 Del Skrevet 5. november 2015 Før du ringer renovasjonsselskapet kan du forsøke å søke deg fram på Sortere.no. (se lenke) Legg inn rett kommune og deretter avfallstypen (stekepanne) I min hjemkommune skal den f.eks sorteres som metall, i Oslo heter fraksjonen sammensatt jern og stål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #8 Del Skrevet 5. november 2015 Før du ringer renovasjonsselskapet kan du forsøke å søke deg fram på Sortere.no. (se lenke) Legg inn rett kommune og deretter avfallstypen (stekepanne) I min hjemkommune skal den f.eks sorteres som metall, i Oslo heter fraksjonen sammensatt jern og stål. Tusen takk for nyttig link Anonymkode: 5731a...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå