Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2004 #1 Skrevet 29. september 2004 Har farget håret nesten helt svart en laang stund, men nå er jeg veldig lei og vil ha en annen farge. Hvilke farger tror dere det er mulig å forandre til hos frisør?
Gjest Ethereal Skrevet 29. september 2004 #2 Skrevet 29. september 2004 Det kommer an på mye...Har du farget håret selv, har du farget hele håret hver gang, eller bare etterveksten, og hvor langt er håret ditt? Jeg har gått fra svart til brunt, og til lysere brunt med striper, men i løpet av et halvt år. Fargen satt veldig godt, så i begynnelsen ble ikke forandringen like stor, og jeg måtte ta til takke med brune striper i mørkere brunt hår. Etterhvert var alle rester av svart borte (klippet bort, egentlig er det liten sjanse for å få ut svart, og det advarer frisørene også mot), og da kunne jeg eksperimentere mer. Nå er jeg svart igjen, farget hos frisør. Og hun sa også at "skitt, vi tar svart. Du skal allikevel aldri bli blond". Så ikke ha for store forventninger....
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #3 Skrevet 30. september 2004 Tusen takk for svaret ditt! :-) Regnet med at jeg ikke kan forvente for mye ja.. Blond blir jeg vel aldri igjen. Noen fler med erfaringer?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 30. september 2004 #4 Skrevet 30. september 2004 Jeg har prøvd svart, var hjemmefarging, så det gikk ut av seg selv etterhvert. Trives best med mørkebrunt hår
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #5 Skrevet 30. september 2004 Jeg hadde selvfarget svart hår som jeg fikk "fjernet" hos frisør. Jeg stripet håret lysere og det ble faktisk ganske lyst, men jeg likte ikke fargen så godt så det ble farget brunt igjen, men det er absolutt mulig å få lyst hår også dersom du gjør det i et par omganger, men håret blir slitt, så du må bruke bra produkter. Hun jeg stripet håret hos, var helt platinablond og hun hadde også hatt svart hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå