Gå til innhold

Mulig å få sixpack på 2mnd med dette utg.pnktet (bilde)?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tar flere år med mindre du jukser. 

• Liker 1
Skrevet

Hvor mye vil jeg klare å gå ned på 2 måneder da? Veier 63 kg, og er 169 cm høy. Vil gjerne ned 5-7 kilo.

Skrevet

Du har kjempefin kropp :)   

• Liker 2
Skrevet

Du har ikke mye å ta av, så du skal være fornøyd med max en halv kilo per uke. Det kan også være litt i overkant. 

Anonymkode: 33614...ed0

• Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Umulig å svare på. Det er ikke sikkert du er genetisk disponert for å få sixpack.

Skrevet

Hvor mye vil jeg klare å gå ned på 2 måneder da? Veier 63 kg, og er 169 cm høy. Vil gjerne ned 5-7 kilo.

Du kan fint klare å gå ned 5 kg på 2 måneder :) Tror det blir vanskeligere med 7 kg. Men det kan gå

Skrevet

Umulig å svare på. Det er ikke sikkert du er genetisk disponert for å få sixpack.

Det kommer mer an hvor blakk man er, og hvilken alkoholprosent man vil ha. En sekspakning med lettøl er relativt billig.

Anonymkode: 685a2...cab

• Liker 5
Skrevet

Ja, med en streng diett.

Anonymkode: ad337...1eb

Skrevet

du skal ikke ned i vekt. det du skal er å omgjøre fett til muskler.
å være for tynn er ikke pent eller sunt.

Skrevet

du skal ikke ned i vekt. det du skal er å omgjøre fett til muskler.å være for tynn er ikke pent eller sunt.

Enig. TS er tynn nok som hun er. Jeg har samme type mage som henne (men er samtidig ganske trent og bare jeg strammer synes sixpacken) og har i tillegg fått streng beskjed av lege at den lille humpen med fett skal være der siden jeg er kvinne og det er meningen at kvinner skal ha litt fett på magen for å beskytte et eventuelt foster. Går man ned i vekt når man er såpass tynn er det fort at man mister menstruasjon og har mye lettere for å måtte få sondenæring hvis man skulle bli syk en liten periode der man ikke spiser nok. 

Ja, med en streng diett.

Nei. TS kan gjerne spise godteri en dag i uka, og det er viktig at hun får i seg en god del kalorier og proteiner hvis hun skal få mer muskler. Du kan ikke trene og spise lite og forvente at du får større muskler. 

Anonymkode: 2d6e6...130

• Liker 2
Gjest Runforit
Skrevet (endret)

Enig. TS er tynn nok som hun er. Jeg har samme type mage som henne (men er samtidig ganske trent og bare jeg strammer synes sixpacken) og har i tillegg fått streng beskjed av lege at den lille humpen med fett skal være der siden jeg er kvinne og det er meningen at kvinner skal ha litt fett på magen for å beskytte et eventuelt foster. Går man ned i vekt når man er såpass tynn er det fort at man mister menstruasjon og har mye lettere for å måtte få sondenæring hvis man skulle bli syk en liten periode der man ikke spiser nok. 

Nei. TS kan gjerne spise godteri en dag i uka, og det er viktig at hun får i seg en god del kalorier og proteiner hvis hun skal få mer muskler. Du kan ikke trene og spise lite og forvente at du får større muskler. 

Enige at hun er tynn nok og burde fokusere på å bygge muskler for å bli strammere og på den måten få redusert fettprosenten fremfor å gå ned i vekt, men ikke alle kvinner "må" ha en hump med fett på magen. Jeg var temmelig skrapet for fett, men hadde mensen og ble gravid med en gang jeg prøvde. Det er genetisk hvordan forskellige kropper er og hvor mye/lite fett kroppen trenger for å fungere optimalt og være fruktbar.

Endret av Runforit
Skrevet

En streng diett betyr ikke at hun skal sulte seg. Jeg går på steng diett, har abs, og spiser godteri hver lørdag. Ikke bare snop, men også is, fløtegratinerte poteter, burger og kake. Men det er én dag i uka. Jeg spiser sunt resten. Det mener jeg med streng diett. At TS følger en plan, kontrollert og uten å jukse. Man får ikke abs av å spise uregelmessig og ukontrollert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...