AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Nå er det sånn at kjæresten har dratt på tur over Atlanteren, og skal være borte en stund. Jeg har veldig lyst til å dra og møte han, men jeg tør ikke. Mest pga at jeg er redd for å snakke engelsk. Jeg forstår alt og har ikke noen problemer med det. Jeg blir bare ukomfertabel, og sjenert. Jeg får totalt hjernteppe.. Noen som har noen tips? Bør jeg bare hoppe i det? Pushe meg selv? Anonymkode: 99354...82e
fjellogvidde Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Nå er det sånn at kjæresten har dratt på tur over Atlanteren, og skal være borte en stund. Jeg har veldig lyst til å dra og møte han, men jeg tør ikke. Mest pga at jeg er redd for å snakke engelsk. Jeg forstår alt og har ikke noen problemer med det. Jeg blir bare ukomfertabel, og sjenert. Jeg får totalt hjernteppe.. Noen som har noen tips? Bør jeg bare hoppe i det? Pushe meg selv?Anonymkode: 99354...82eDesto større grunn til å dra. Da må du snakke engelsk, og blir tvunget over komfortgrensen din.
Gjest Overrasket Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 jeg er redd for å snakke engelsk. Pushe meg selv?Anonymkode: 99354...82e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå