AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Hvis man er mann og har disse egenskapene, bør man skrive det i datingprofilen? Det er jo ting som damer finner attraktivt, så det er på en måte dumt å ikke ta det med. På den annen side så vil man kanskje trekke til seg golddiggere som BARE er opptatt av dette?Jeg får få svar når jeg ikke nevner noe om dette. Anonymkode: c619a...e2a
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Jeg ville sagt hva du jobber med, men ikke nevnt noe om bolig og andre materielle goder. Anonymkode: dd4d4...18f 3
Gjest Faerunpedia Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Jeg synes det er uattraktivt når menn prøver å "kjøpe" seg damer.. Skriv yrket ditt og at du trives med det.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Hadde du skrevet alt dette i profilen din, så hadde jeg ikke skrevet til deg. Da virker det ut som det er det som er viktig, og du vil kjøpe en dame. Når man starter å prate sammen så kommer det jo etter hvert spørsmål, om hva man jobber med. Anonymkode: 3c6b9...58a 1
Gjest Overrasket Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 (endret) Jeg tenker at du selv fremstår litt overfladisk om du bare sier "Jeg tjener mye og eier et dyrt hus". Hvis det er det første en må påpeke om seg selv virker en litt innholdsløs, synes jeg. Hva med å si at du har en velutviklet karriere (viser at du har gjennomføringsevne), og et hjem du legger stolthet i (indikerer at du er en stabil person som gjerne skaper et langsiktig hjem for deg selv – og kanskje for en familie i fremtiden). Alt det indikerer at du har en solid økonomi, uten at du bruker det som iøyenfallende markedsføring av deg selv. Endret 5. november 2015 av Overrasket
Charmander Skrevet 5. november 2015 #6 Skrevet 5. november 2015 Du har ikke mye substans eller tro på deg selv om dette er kortene du har på hånden for å få deg dame.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #7 Skrevet 5. november 2015 Hvis man er mann og har disse egenskapene, bør man skrive det i datingprofilen? Det er jo ting som damer finner attraktivt, så det er på en måte dumt å ikke ta det med. På den annen side så vil man kanskje trekke til seg golddiggere som BARE er opptatt av dette?Jeg får få svar når jeg ikke nevner noe om dette. Anonymkode: c619a...e2aSpørs hvilken aldersgruppe du går etter. Dette funker bra på damer på 28 år og oppover. Du må gjøre det subtilt og helt naturlig. I denne alderen har jentene rast fra seg på alle player`ene og attraktiviteten er på vei ned for de fleste (selvfølgelig finnes det ex-modeller og andre jenter som holder seg bra med mye sparkel på). Anonymkode: a958c...341 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #8 Skrevet 5. november 2015 Jeg synes det er uattraktivt når menn prøver å "kjøpe" seg damer.. Skriv yrket ditt og at du trives med det. Funker jo jevelig bra da, så du om det. Anonymkode: a958c...341
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #9 Skrevet 5. november 2015 Funker jo jevelig bra da, så du om det. Anonymkode: a958c...341Hva legger du i at det fungerer? Har det gitt deg et dypt meningsfult forhold du tror kan vare livet ut? Anonymkode: dd4d4...18f
Gjest Hjertesukk Skrevet 5. november 2015 #10 Skrevet 5. november 2015 Hva med "Arbeider som advokat, trives godt med dette. Liker turer i skog og mark i nærheten av boligen min på Grünerløkka. Ser etter en dame som er kreativ og snill, som også liker kaffe over bålet en gang i ny og ne :)." Da har du fått frem det du ønsker, samtidig som du stiller litt krav
Gjest Edain Skrevet 5. november 2015 #11 Skrevet 5. november 2015 Absolutt innafor å skrive at du har en stabil jobb og økonomi, men for de fleste kvinner så har ikke dette noe med status å gjøre, men med trygghet, kanskje spesielt nå i vanskelige tider. Det viser at man er moden og tar ansvar og det er veldig positivt. Men ville nok også fått fram interesser, verdier, tanker om framtiden osv
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #12 Skrevet 5. november 2015 Du vil vel ikke ha en dame som bare gir deg en sjanse pga økonomien?Men du kan skrive at du har høyere utdanning og stabil jobb. Anonymkode: 9ee85...501
Gjest incognita Skrevet 5. november 2015 #13 Skrevet 5. november 2015 Greit å skrive at du har en stabil og trygg jobb som du trives godt i, men å skrive at du tjener godt osv er unødvendig spør du meg. Spørs så klart hva du ønsker å tiltrekke.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #14 Skrevet 5. november 2015 Spørs hvilken aldersgruppe du går etter. Dette funker bra på damer på 28 år og oppover. Du må gjøre det subtilt og helt naturlig. I denne alderen har jentene rast fra seg på alle player`ene og attraktiviteten er på vei ned for de fleste (selvfølgelig finnes det ex-modeller og andre jenter som holder seg bra med mye sparkel på).Anonymkode: a958c...341Er mest interessert i de litt yngre. 19-27. Anonymkode: c619a...e2a
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #15 Skrevet 5. november 2015 I denne alderen (28+) har jentene rast fra seg på alle player`eneAnonymkode: a958c...341Dette synes jeg er så teit! At det er først når den biologiske klokka begynner å tikke at de begynner å tenke på hvilke egenskaper som virkelig betyr noe. Utrolig korttenkt av damer å vie hele 20-åra til playere. Sier ikke at det gjelder alle, men det virker som det er et vanlig fenomen. Når de er ca 30 så begynner plutselig alle "good guys" å bli interessante. Anonymkode: c619a...e2a 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #16 Skrevet 5. november 2015 Du vil vel ikke ha en dame som bare gir deg en sjanse pga økonomien?Anonymkode: 9ee85...501Det er ikke ideelt, men det er nok noe de fleste damer legger mye vekt på. Spesielt nå i dårlige tider, som det blir nevnt over. Så om det ikke er status så er det trygghet. Anonymkode: c619a...e2a
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #17 Skrevet 5. november 2015 Menn som skryter av sin økonomi og stillingstittel, er blodharry. Det oser usikkerhet av slikt. De bruker sine materielle goder som en krykke. Å vise hvem de egentlig er, tør de ikke. Anonymkode: 66efb...02b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #18 Skrevet 5. november 2015 Du bør absolutt få med dette i profilen din, men ikke vær så direkte. Skriv yrket ditt, ta bilde av deg selv i huset ditt eller lignende. Sørg for at informasjonen kommer frem, uten at det blir flashy (ingen liker skrytepaver). Anonymkode: 3d827...fac
Teethgrinding Skrevet 5. november 2015 #19 Skrevet 5. november 2015 (endret) Hvis man er mann og har disse egenskapene, bør man skrive det i datingprofilen? Det er jo ting som damer finner attraktivt, så det er på en måte dumt å ikke ta det med. På den annen side så vil man kanskje trekke til seg golddiggere som BARE er opptatt av dette?Jeg får få svar når jeg ikke nevner noe om dette. Anonymkode: c619a...e2aNei, dette er ikke lurt. I Norge har vi kulturelle preferanser; vi er allergiske til selvskryt. Vi tåler det bare ikke. Tingen er; utdanning, jobb og økonomi er viktige faktorer, men du kan ikke si det rett ut. Det må smidig avdekkes "tilfeldig". Du kan ikke reklamere direkte for det. Da er du selvgod og selvhevdende. Du skal være avslappet i din egen suksess og uvitende til dine egne privilegier. Vanskelig? You bet. Om du spør damene vil de i tillegg hevde hardnakket at disse tingene ikke har noenting å si! De vil legge sin personlige integritet i at de aldri velger etter økonomi og utdannelse, selv om de selvsagt og helt tydelig gjør nettopp dette til enhver tid. (Det gjør forsåvidt menn også, bare at kvinner har en særegen makt i datingverdenen. Menn er også opptatt av å reprodusere status, klasse og privilegier, men de har ikke nødvendigvis samme makt som kvinner.) Endret 5. november 2015 av Arcturus
Summers Skrevet 5. november 2015 #20 Skrevet 5. november 2015 Har du en god jobb så skriv hva du jobber som, da kommer det vel frem at du har høyere utdanning og siden du har god jobb så tenker man jo at du har god økonomi så du trenger jo ikke å si det med hus. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå