AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Har så lyst på en, kanskje to, da de er veldig typisk klassiske strikkeplagg som kan brukes til alt. Derfor lurer jeg på om materialet holder seg fint(jeg synes acne raya cardiganen ble mindre pen etter kun lite bruk/vask), og om genseren stikker eller er behagelig mot bar hud? Var innom en Acne-butikk her om dagen, men hadde ikke tid til å prøve. Anonymkode: 101be...2f1
Strixvaria Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Jeg er kjempefornøyd med mine strikkegensere fra Acne, og har en Dramatic som sitter som et skudd De skal jo helst ikke vaskes i vaskemaskin, så det har ikke jeg gjort hittil, og bruker den veldig forsiktig + henger den ut for lufting osv. Synes genserne er veldig behagelige, men siden det er mohair så vil den nok kunne oppleves som litt stikkende hvis du er veldig sensitiv for sånt. Selv merker jeg ikke noe særlig til det, og bruker den stort sett mot bar hud
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Har også en slik, men synes Rue (modellen fra 2013) er mye finere. Dramatic er veldig store i størrelsen. Min er i S, men kunne like gjerne vært en L og den blir derfor lite brukt. Vurderer å selge.. Materialet er jeg veldig fornøyd med, mykt og behagelig! Anonymkode: a53df...a97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå