AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Jeg skal ha med mat til et fellesbord, og den må være noenlunde sunn og ikke trenge oppvarming. Den må også kunne stå fremme på et bord noen timer, og ikke trenge tallerken og bestikk, og ikke kline. Vi er 15 som skal ha med mat og dele oss i mellom. Håper på mange gode tips! Anonymkode: 0ce2f...4a2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Sushi er godt, men jeg hadde nok ikke valgt det om det må stå fremme noen timer. Anonymkode: 21219...5f5 2
minister-mio Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Sushi er godt, men jeg hadde nok ikke valgt det om det må stå fremme noen timer. Anonymkode: 21219...5f5noen timer går vel bra?
murray Skrevet 5. november 2015 #6 Skrevet 5. november 2015 Wraps med laks, snøfrisk og litt salat. Rull sammen og skjær opp i passende biter. 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #7 Skrevet 5. november 2015 noen timer går vel bra?Faktisk ikke, nei: http://www.matportalen.no/matvaregrupper/tema/fisk_og_skalldyr/unngaa_bedervet_fiskHvis man ikke vet helt hva man snakker om bør man la være å gi folk råd som i ytterste konsekvens kan føre til at de spiser bedervet mat. Ta deg i det minste bryet med å google først. Anonymkode: 76ad0...5b5
minister-mio Skrevet 5. november 2015 #8 Skrevet 5. november 2015 (endret) Faktisk ikke, nei: http://www.matportalen.no/matvaregrupper/tema/fisk_og_skalldyr/unngaa_bedervet_fiskHvis man ikke vet helt hva man snakker om bør man la være å gi folk råd som i ytterste konsekvens kan føre til at de spiser bedervet mat. Ta deg i det minste bryet med å google først.Anonymkode: 76ad0...5b5Nå må du faen meg roe deg ned, det står etter noen timer! Jeg har ikke rådet noen til å spise fisk som har stått framme lenger enn det. Endret 5. november 2015 av mini-mio 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #9 Skrevet 5. november 2015 Faktisk ikke, nei: http://www.matportalen.no/matvaregrupper/tema/fisk_og_skalldyr/unngaa_bedervet_fiskHvis man ikke vet helt hva man snakker om bør man la være å gi folk råd som i ytterste konsekvens kan føre til at de spiser bedervet mat. Ta deg i det minste bryet med å google først.Anonymkode: 76ad0...5b5Du bør forsøke å google selv. Rå fisk kan stå noen timer, men ikke lenger. Mini-Mio ga ingen farlige råd her Anonymkode: 2b2bb...8e5 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #10 Skrevet 5. november 2015 olivenlefseruller grisinifocacciatortillachips med tacokjøttdeig og litt ost på (med guacamole, rømme,salsa)spansk omelett med potetgazpachodiverse paiermatmuffinsvårrullerfersek sommerruller"sticks" med tomat og ostspekeskineost og kjeks Anonymkode: e3556...4d5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #11 Skrevet 5. november 2015 Unnskyld om jeg spør dumt, men hva menes med fingermat? Er det mat man ikke trenger bestikk til? I såfall er det flere forslag her som ikke passer i den kategorien. Anonymkode: b56c9...82d 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #12 Skrevet 5. november 2015 Unnskyld om jeg spør dumt, men hva menes med fingermat? Er det mat man ikke trenger bestikk til? I såfall er det flere forslag her som ikke passer i den kategorien.Anonymkode: b56c9...82dHva da? Anonymkode: e8bac...3b9
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #13 Skrevet 5. november 2015 Hva da? Anonymkode: e8bac...3b9Du svarer ikke det jeg spør om. Hva er fingermat? Anonymkode: b56c9...82d
Fredsmegleren Skrevet 5. november 2015 #14 Skrevet 5. november 2015 Bruschetta, fruktfat, eller kjeks og ost.
Frk.Show Skrevet 5. november 2015 #15 Skrevet 5. november 2015 (endret) Bruk tannpirkere på dette: Melon og spekeskinke, en god ost og krydret skinke rullet sammen, ostesticks, biter av spekepølse, chilimarinert scampi, champignong fylt med feta, kjøttboller, biter av frukt og bær (med sjokoladetrekk?). Salte kjeks med brie og drue. Endret 5. november 2015 av Frk.Show 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #16 Skrevet 5. november 2015 Du svarer ikke det jeg spør om. Hva er fingermat?Anonymkode: b56c9...82dDu svarer ikke på det jeg spør etter. Hva av det som er listet opp kan ikke spises uten bestikk? Anonymkode: e8bac...3b9 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #17 Skrevet 6. november 2015 TS her, tusen takk for masse flotte ideer! Ut i fra listen over her tror jeg nok både omelett og gazpacho er litt klinete uten bestikk. Anonymkode: 0ce2f...4a2 1
minister-mio Skrevet 6. november 2015 #18 Skrevet 6. november 2015 TS her, tusen takk for masse flotte ideer! Ut i fra listen over her tror jeg nok både omelett og gazpacho er litt klinete uten bestikk. Anonymkode: 0ce2f...4a2Gazpacho kan du ha i espressokopper eller shotteglass
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #19 Skrevet 6. november 2015 Gazpacho kan du ha i espressokopper eller shotteglassNettopp!:)den spanske omeletten kan fint skjæres i biter og serves på en tannpirker. den er jo mye mer kompakt enn typisk "norsk omelett"paier kan være små eller delt i biterosv osv Anonymkode: e3556...4d5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå