AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Hei. Jeg er en kvinne på 22 år som bor sammen med min mannlige samboer på andre året. Jeg har alltid hatt guttekjærester og aldri vært forelsket i en kvinne selv om jeg har blitt med noen jenter hjem fra byen et par ganger. Etter mitt første møte med en kollega fra en annen avdeling har denne betattheten bare utviklet seg mer og mer til en forelskelse. Vi har kun møttes i jpbbsammenhenger og hun er verdens mest behagelige vesen å prate med. Og fantastisk sjarmerende. Ikke direkte pen men den karismaen den dama har vipper meg helt av pinnen. Jeg er så dønn forelska i henne. Forholdet til min samboer er sådär. Vi er glad i hverandre men det blir bare mer og mer tydelig at vi er mer vennemateriale for hverandre. Jeg tror ikke noen av oss hadde blitt overrasket hvis den andre part hadde slått opp i morgen. Forelskelsen jeg kjenner for denne dama derimot er langt sterkere enn jeg noen gang har følt for noen. Tar meg selv i å snike på facebooken hennes hele tiden.Hun er singel, det vet jeg. Og lesbisk. Om en måned er det klart for julebord. Jeg kommer sannsynligvis ikke til å treffe på henne før det. Har så lyst å ta mot til meg etter noen glass vin og bruke den sjansen til å fortelle henne dette. Om hun skulle være helt uinteressert så er det ingen krise sånn sett. Vi sees ikke daglig, eller ukentlig.Hva ville du gjort? Anonymkode: cb7e0...4d7 2
Nowayback Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Hei. Jeg er en kvinne på 22 år som bor sammen med min mannlige samboer på andre året. Jeg har alltid hatt guttekjærester og aldri vært forelsket i en kvinne selv om jeg har blitt med noen jenter hjem fra byen et par ganger. Etter mitt første møte med en kollega fra en annen avdeling har denne betattheten bare utviklet seg mer og mer til en forelskelse. Vi har kun møttes i jpbbsammenhenger og hun er verdens mest behagelige vesen å prate med. Og fantastisk sjarmerende. Ikke direkte pen men den karismaen den dama har vipper meg helt av pinnen. Jeg er så dønn forelska i henne. Forholdet til min samboer er sådär. Vi er glad i hverandre men det blir bare mer og mer tydelig at vi er mer vennemateriale for hverandre. Jeg tror ikke noen av oss hadde blitt overrasket hvis den andre part hadde slått opp i morgen. Forelskelsen jeg kjenner for denne dama derimot er langt sterkere enn jeg noen gang har følt for noen. Tar meg selv i å snike på facebooken hennes hele tiden.Hun er singel, det vet jeg. Og lesbisk. Om en måned er det klart for julebord. Jeg kommer sannsynligvis ikke til å treffe på henne før det. Har så lyst å ta mot til meg etter noen glass vin og bruke den sjansen til å fortelle henne dette. Om hun skulle være helt uinteressert så er det ingen krise sånn sett. Vi sees ikke daglig, eller ukentlig.Hva ville du gjort?Anonymkode: cb7e0...4d7Ville stoppet å poste disse fantasiene dine, unge mann! 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Ville stoppet å poste disse fantasiene dine, unge mann!Gi faen i å ødelegge tråden. Hvorfor skulle dette være fantasier? Anonymkode: 1d627...104 1
Gjest supernova_87 Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 Jeg ville slått opp med kjæresten i morgen.Og så ville jeg gått for det. Hva er det verste som kan skje? Du skriver at dere ikke ses daglig eller ukentlig på jobb, så ikke noe problem det heller. Har du lyst, har du lov!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Gjør hvertfall ikke noe med henne før du har gjort det slutt med nåværende kjæreste. Anonymkode: 915b4...8c4 10
drue Skrevet 5. november 2015 #6 Skrevet 5. november 2015 Jeg ville gjort det slutt med kjæresten, og så gått for henne. Du sier selv at du har et vennskapsforhold til din samboer nå. Det er ikke sikkert at du får henne, men da har du ihvertfall gjort det på en ærlig måte. Ta sjansen! Lykke til 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #7 Skrevet 5. november 2015 Takk for svar fy søren det kribler hver gang jeg tenker på henne. Har veldig lyst å spørre om hun vil ta en kaffe en dag.. Er det dumt? Heller vente til julebordet? -ts Anonymkode: cb7e0...4d7 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. november 2015 #8 Skrevet 5. november 2015 Takk for svar fy søren det kribler hver gang jeg tenker på henne. Har veldig lyst å spørre om hun vil ta en kaffe en dag.. Er det dumt? Heller vente til julebordet? -tsAnonymkode: cb7e0...4d7Spør
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #9 Skrevet 5. november 2015 Æææh! Jeg har sendt henne melding! Gud, dette er nervepirrende..ts Anonymkode: cb7e0...4d7 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #10 Skrevet 5. november 2015 Spennende!! Følger med her nå, lykke til TS :D Anonymkode: 5568a...e07
Alja Skrevet 5. november 2015 #11 Skrevet 5. november 2015 Jeg syntes det er veldig stort aldersspenn her. Hun er 44 år gammel. Du tror ikke det vil by på litt problemer da? 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #12 Skrevet 5. november 2015 Jeg syntes det er veldig stort aldersspenn her. Hun er 44 år gammel. Du tror ikke det vil by på litt problemer da? Hun er 42.. Anonymkode: cb7e0...4d7 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #13 Skrevet 5. november 2015 Venter i spenning på svaret Jeg er selv ei dame på 42 som er sammen med en på 26 så det går fint det Anonymkode: 9d101...b3f 2
Alja Skrevet 5. november 2015 #14 Skrevet 5. november 2015 (endret) Hun er 42..Anonymkode: cb7e0...4d7ikke hvis ts er 22. Edi: hahahhahaha jeg er litt ute. Jaja. 42 da. Det er jo fortsatt stort aldersspenn..? Endret 5. november 2015 av Alja 2
minister-mio Skrevet 5. november 2015 #15 Skrevet 5. november 2015 Alderen burde ikke være noe problem
Alja Skrevet 5. november 2015 #16 Skrevet 5. november 2015 Men.... Hva med typen til ts? Dette er jo ikke akkurat rettferdig overfor han. Ville dumpet han FØR jeg inviterte potensiell ny på date ass. 7
minister-mio Skrevet 5. november 2015 #17 Skrevet 5. november 2015 Men.... Hva med typen til ts? Dette er jo ikke akkurat rettferdig overfor han. Ville dumpet han FØR jeg inviterte potensiell ny på date ass. absolutt 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #18 Skrevet 5. november 2015 Men.... Hva med typen til ts? Dette er jo ikke akkurat rettferdig overfor han. Ville dumpet han FØR jeg inviterte potensiell ny på date ass. Ja helt klart. Tenker vi får ta en prat i helgen. Kunne aldri holdt på med noen mens vi fortsatt er sammen. Han betyr for mye for meg til at jeg kan gå bak ryggen hans. Og jeg vet at 20 års forskjell er mye..på en måte høres det bedre ut i en lesbisk forhold enn et hetero ett. Tror ikke jeg kunne vært med en 42 år gammel mann, hehe. Merkelig, men.. -ts Anonymkode: cb7e0...4d7 5
Nowayback Skrevet 5. november 2015 #19 Skrevet 5. november 2015 Gi faen i å ødelegge tråden. Hvorfor skulle dette være fantasier?Anonymkode: 1d627...104Syns det meste var litt for tilrettelagt for at det skulle skje noe mellom dere to. Tilfeldigvis skranter forholdet ditt, hun er tilfeldigvis lesbisk og singel og det er snart julebord..
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #20 Skrevet 9. november 2015 Syns det meste var litt for tilrettelagt for at det skulle skje noe mellom dere to. Tilfeldigvis skranter forholdet ditt, hun er tilfeldigvis lesbisk og singel og det er snart julebord..Det er jo tilfeldig. Problemstillingen hadde aldri vært aktuell om jeg var lykkelig i forhold, eller hun var i forhold.ts Anonymkode: cb7e0...4d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå