AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Er en nyutflyttet student som begynner å få sansen for litt ordentlig matlaging, men som enda er helt ny i gamet. Tenkte å ønske meg noen oppskriftsbøker til jul, og lurte på om dere har noen å anbefale?Er glad i alle slags retter - dyre, billige, enkle, vanskelige, tidkrevende og kjappe. Variasjon er bare gøy. Gjerne sunt (sunt som i gode råvarer, grønnsaker, osv). Er det noen bøker dere er glade i eller kan anbefale? Anonymkode: 8b4d7...aaa
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 FamiliekokebokaHverdagsmat Hvordan koke vann Anonymkode: 415e0...e2d
Gjest Zeitgeist Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Disse tre bruker jeg støtt og stadig:Cappelens nye kokebokBetty Crocker CookbookThe British Cookbook
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Jeg har masse kokebøker stående, men det er nettopp også alt de gjør: blir stående.. Jeg bruker nettet til oppskrifter. Men Trines Mat er jo bra, jeg har laget mye god mat fra bloggen hennes. Anonymkode: d3cb4...7ce
Perelandra Skrevet 5. november 2015 #6 Skrevet 5. november 2015 Den rutete kokeboken er en klassiker innen basis matlaging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå