Gå til innhold

Blir flyvertinner kåte på passasjerer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Noen her som jobber som flyvertinner?

Jeg satt nylig på et fly hvor flyvertinnen viet meg ekstra oppmerksomhet. Ekstra lange blikk, i tillegg til at hun passet på å gni rumpa mot meg når hun serverte passasjerene over midtgangen.

Anonymkode: 734d1...9a1

Videoannonse
Annonse
Gjest Hummels
Skrevet

God fantasi du har :)

Ja alle flyvertinner blir kåt på meg. De har runket meg, gnidd rumpa si mot meg, sittet på fanget mitt, kysset, pult. Jeg vet ikke hva vi ikke har gjort.

Skrevet

Det er vel ikke uvanlig at fantasiene løper helt løpsk på en flytur, særlig med flyvertinner som beveger seg opp og ned en trang midtgang. At fantasiene dine er reelle er ytterst tvilsomt. 

Anonymkode: 14160...e74

• Liker 3
Gjest gjestvest
Skrevet

Du stiller spørsmål om noen blir kåte på sin arbeidsplass. Svaret er isåfall: Ja. Om denne flyvertinnen ble det på deg er vanskelig å svare på. I en trang midtgang kan en raskt risikere å komme borti medpassasjerer og flyvertinner. Også med tanke på at en er på et fly i bevegelse. Lange blikk kan komme som et resultat av hva slags blikk vi selv gir. Ellers så hadde vi ikke kunnet observere dette lange blikket. 

Ellers så håper jeg at denne flyvertinnen faktisk ble kåt på deg slik at du kan ha dette med deg. 

Skrevet

Heisann!

Noen her som jobber som flyvertinner?

Jeg satt nylig på et fly hvor flyvertinnen viet meg ekstra oppmerksomhet. Ekstra lange blikk, i tillegg til at hun passet på å gni rumpa mot meg når hun serverte passasjerene over midtgangen.

Anonymkode: 734d1...9a1

Det er derfor de jobber som flyvertinner. Hva trodde du egentlig?

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Nei, flyvertinner er ikke som andre mennesker, og har ikke den slags drifter.

Skrevet

Hun så sikkert på han bak deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...