Gå til innhold

Pulbar dame på 61

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pent ytre ja. Men pulbar? En 61 år gammel vagina er rimelig herjet meg. Så nei takk..

Anonymkode: aee51...ac5

Gjest Hummels
Skrevet

Ja finnes en del av de:) Wow hun var faktisk sexy. 

Skrevet

Pent ytre ja. Men pulbar? En 61 år gammel vagina er rimelig herjet meg. Så nei takk..

Pulbar uansett om fitta er herjet eller ikke.

Anonymkode: 5f4f8...596

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skulle den være det? Har du personlig erfaring?

Anonymkode: 1d925...4a0

• Liker 3
Skrevet

Øh, hæ? Hvorfor skulle den være det?

Anonymkode: ce43e...731

• Liker 3
Skrevet

Hun påstår av regelmessig trening, yoga og en vegansk diett er nøkkelen, men mulig at det også gjemmer seg et nålestikk :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Øh, hæ? Hvorfor skulle den være det?

Anonymkode: ce43e...731

Den kan ha trøkket ut et x antall unger. Hatt uendelig med decimeter penetrering opp gjennom åra, urinveisinfeksjoner, sopp, kjønnssykdommer osv osv. En 61-årig vagina har gjennomgått mye!

Skrevet

Den kan ha trøkket ut et x antall unger. Hatt uendelig med decimeter penetrering opp gjennom åra, urinveisinfeksjoner, sopp, kjønnssykdommer osv osv. En 61-årig vagina har gjennomgått mye!

Selvfølgelig har alle damer i 60-årene gjennomgått alt dette. Hvor dum går det an å være? Jeg skal gjerne vedde alt jeg eier på at dagens unge jenter har pådratt seg mye mer av dette enn deres bestemødre.

• Liker 8
Skrevet

Selvfølgelig har alle damer i 60-årene gjennomgått alt dette. Hvor dum går det an å være? Jeg skal gjerne vedde alt jeg eier på at dagens unge jenter har pådratt seg mye mer av dette enn deres bestemødre.

Ikke helt enig. Ja, dagens unge jenter går nok mer slutty og horete kledd enn de gjorde før i tiden. Men tror feks 68-generasjon kvinner pulte mer rundt enn dagens unge jenter. Da hadde man feks ikke HIV.

Skrevet

Wow. Aldri hørt om henne, men hun var helt nydelig! Ser mer ut som om hun er 40

Anonymkode: 228fd...156

Skrevet

Høhø....det dummeste jeg har lest så langt i dag!! Du lar deg kun lure av ansiktet, ikke dermed sagt det er gjennomførbart å pule henne.....kan være som et glass sennep, som har stått uten lokk veeeldig lenge......gammel og inntørka :D :D

Gjest Gjest_mann1979
Skrevet

Pent ytre, men hun har sikkert juksa litt

Skrevet

Botox så det tyter ut av ørene sier nå jeg...

Anonymkode: 52194...388

• Liker 1
Skrevet

NATURLIG er hun ikke, hun har glattere panne enn en vanlig 25-åring, og hele ansiktet ser litt stivt ut. Men hun har jo tatt vare på seg selv, du kan ikke en gang fake deg til en sånn kropp uten å ha gitt en stor innsats på mat- og treningsfronten. Så dama skal ha for å se bra ut!

Personlig synes jeg rynker er finere enn stive ansikt.

• Liker 1
Skrevet

Høhø....det dummeste jeg har lest så langt i dag!! Du lar deg kun lure av ansiktet, ikke dermed sagt det er gjennomførbart å pule henne.....kan være som et glass sennep, som har stått uten lokk veeeldig lenge......gammel og inntørka :D :D

Du er veldig ung, vil jeg anta.

Anonymkode: be79a...1b3

• Liker 2
Skrevet

Du er veldig ung, vil jeg anta.

Når jeg er nære 50....jo takk for den! Er bare det at jeg jeg vet mer enn du noen gang kommer til gjøre :)

Skrevet

Når jeg er nære 50....jo takk for den! Er bare det at jeg jeg vet mer enn du noen gang kommer til gjøre :)

Neppe. Jeg er eldre enn deg.

Skrevet

Da skulle du vel være såpass oppegående at du kunne ta en slik avgjørelse på egenhånd uten å legge det ut her inne......

Skrevet

Det finnes faktisk! 

http://www.tv2.no/2015/11/04/underholdning/christie-brinkley/modell/7591355

Er det mulig å se slik ut som 61-åring, på en naturlig måte?

Anonymkode: 5f4f8...596

Og der har vi et eksempel på at håret er av stor betydning. Gi denne dama lengden (og fargen) til Harrison Ford som mange ender opp med og det blir ikke det samme. Jada veit at Halle Berry har kort hår men det blir unntaket som bekrefter  regelen :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...