AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #1 Del Skrevet 4. november 2015 Hei Jeg skal snart selge oppvaskmaskinen min, men jeg tror noe er feil med den. Jeg har bare trodd det skal være sånn.Det er alltid vann igjen i bunnen (både der som det filteret er, og der som man skal ha sånn salt i pga kalk). Jeg har aldri brukt salt, kun glansemiddel og selve de "tablettene" som gjør rent. Jeg koblet fra slangen idag fra avløpet under vasken og prøvde å tømme maskinen manuelt, men når jeg blåser inn i slangen, så hører jeg at noe sitter fast. Og når jeg "suger" i slangen så kommer det bare litt vann ut. Jeg har renset filteret, og ingenting sitter fast som jeg ser.Men, se på det bildet her (det er fra den kalkbeholderen eller hva det heter). Er det skitt som er inni der? Det er bak en plastvegg, jeg kommer ikke til der, men det er brunt og gult. Ser ut som ris, og det har jeg skylt av tallerkner daglig omtrent). Jeg mistenker at det har rent skitt fra avløpet under vasken (når jeg har skylt av tallerkner osv) og det har rent nedover i slangen til oppvaskmaskinen)Hva gjør jeg nå? Vil f.eks Finish maskinrens fikse dette? Anonymkode: bc3e0...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #2 Del Skrevet 4. november 2015 Bildet kom ikke med Anonymkode: bc3e0...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #3 Del Skrevet 4. november 2015 Hvordan får jeg tømt ut det skitet? Anonymkode: bc3e0...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #4 Del Skrevet 5. november 2015 Bump Anonymkode: bc3e0...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #5 Del Skrevet 5. november 2015 I dag selger man ikke brukte oppvaskemaskiner, man gir dem bort og er glad om noen kommer og henter dem. Anonymkode: a1ec5...451 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #6 Del Skrevet 5. november 2015 Noen som kan gi et seriøst svar? Jeg har sendt melding til produsenten, men de har lang svartid. Jeg har kjøpt maskinrens idag, hvis jeg fyller opp avløpsslangen med vann + heller litt rens nedi der og lar det virke en stund, kan det fungere? Anonymkode: bc3e0...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vattenflaska Skrevet 6. november 2015 #7 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Eg ville tilkalt fagfolk som kan se på det i hjemmet ditt. Eller evt hørt med noen som har peiling på oppvaskmaskiner. Endret 6. november 2015 av karlakarl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #8 Del Skrevet 9. november 2015 Har fortsatt ikke fått svar fra produsenten. Jeg har kjørt igjennom en vask med maskinrens, men matavfallet er fortsatt der. Kan man ta ut slangen fra baksiden av oppvaskmaskinen selv? Jeg må klare dette på egenhånd, kan ikke bruke penger på en reparatør Anonymkode: bc3e0...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå