AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 sikkert jeg som er dum, men forstår ikke hvorfor det ble 800 og no og ikke 700 og noe når det er fri frakt? Anonymkode: bbe03...407
ekkoet Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Leveringen ser vel ut til å være 49 kr på cubus, så selv om den var telt med, så skulle jo ikke summen blitt som den ble. Ser mer ut for meg som om den nedsatte prisen (-100) ikke er kommet med.De kan ikke ha en betingelse på at man ikke får 25% på allerede nedsatte varer? Uansett er visningen og regningen feil på deres side, så jeg tror ikke du er dum.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Leveringen ser vel ut til å være 49 kr på cubus, så selv om den var telt med, så skulle jo ikke summen blitt som den ble. Ser mer ut for meg som om den nedsatte prisen (-100) ikke er kommet med.De kan ikke ha en betingelse på at man ikke får 25% på allerede nedsatte varer? Uansett er visningen og regningen feil på deres side, så jeg tror ikke du er dum. Tak for svar, da tror jeg at jeg ringer kundeservice og hører med de Anonymkode: bbe03...407
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Rabatten på kr. 100 er trukket fra på prisen på varene før prisen på varen legges inn i regnestykket, altså de 927 kronene. Så opplyser de om rabatten i sluttoppsettet for betaling. Anonymkode: 775c1...b36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå