AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Jeg har alltid vært flink til å kle meg relativt pent, selv om komfort som regel er satt høyest på listen. Etter et slitsomt svangerskap og påfølgende småbarnstid som var over gjennomsnittet vanskelig kjennes det ut som jeg har "falt" ut av alt som kunne gjenkjennes som motesans. Jeg går i dongeri, joggesko, og hettegensere, og begynner å føle på at jeg trenger en liten "makeover". Av utseende er jeg ganske lav, slank men utrent, relativt store pupper og hofter og blondt hår. Jeg blir alltid tatt for å være 10 år yngre selv om jeg allerede er en relativt ung mor, noe som kan være slitsomt. Det må være relativt praktisk med tanke på jobb og barn, men ellers er jeg åpen for det meste av forslag. Kan noen hjelpe meg? Anonymkode: 5602f...832
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Punkt 1. Bytt ut hettegenserene med figursydde overdeler (skjorter/bluser) Og ta aldri på en hettegenser utenom trening igjen! Anonymkode: f20c0...450 2
Gjest Tigress Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Oj, eg kjenner meg litt igjen: har vore først sjukemeldt og så på ferie dei siste 8 vekene, og dermed har eg liksom ramla litt ut av mojoen min. Eg arbeider meg sakte attende... Men: bytt ut hettegenser med ein finstrikka genser og ei golfjakke, og bytt ut joggesko med skinnsko så er du komme ofseleg langt! Ta deg så bryet med å sminke deg litt og finn eit fint skjerf, så er du eigentleg blitt klassisk att!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Kjenner meg også igjen. Har vært sykemeldt noen uker og skal tilbake i jobb, men henger litt fast i joggebuksa nå. Joggebukse og stor kosegenser har vært hjemmeuniformen i noen uker. Hjeelp.. Anonymkode: 19a03...029
Gjest Nanne70 Skrevet 6. november 2015 #5 Skrevet 6. november 2015 Jeansene kan du jo beholde, hvis de ikke er utslitte og ellers sitter pent og er behagelige. Bytt ut joggeskoene med ankelboots/chelseaboots, ta på en fin og bekvem topp/genser/t-skjorte og en kul cardigan eller blazer utenpå, og vips Eller: En kjole og knehøye støvletter med behagelig hælEller: En velsittende dressbukse i moderne snitt sammen med ankelboots og en litt casual genser, evt. med en skjorte under som titter fram.Personlig synes jeg at kontraster skaper mer spennende og moderne antrekk, ved å kombinere klassiske og casual plagg i samme antrekk, f.eks.- Jeans og kasjmirgenser- Dressbukse og collegegenser- Pencilskjørt og en løstsittende genser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå