AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 En liten update: det har vel vært tre menn som jeg kan si at jeg har "flørtet mer", men ingen av dem ble noe av. Første fyren begynte veldig takst å sende penisbilder og var lite interessert i annet enn fitta mi. Nummer to var veldig hyggelig helt til jeg så bilde; han var waaaaaay over my league! Så han utelukket jeg, han var en soleklar 9-er for å si det mildt.. Nummer tre var veldig hyggelig, men ting stemte nok egentlig ikke helt der. Det som fortsatt går igjen er mangelen på å stille oppfølgingsspørsmål. Jeg har startet med å henvise til noe de har skrevet, men de virker lite interessert i å snakke om noe annet enn seg selv, og byr egentlig lite på seg selv. Så, nytt spørsmål; hvordan bør jeg innlede en samtale, slik at han forstår at jeg prøvet å sjekke han opp/flørte og ikke bare snakke? Anonymkode: e7570...d4a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Problemet er at du er en luremus, du backer jo ut hver gang. Anonymkode: f2d52...422 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Problemet er at du er en luremus, du backer jo ut hver gang.Anonymkode: f2d52...422På hvilken måte er jeg en luremus? Er jeg det fordi jeg vil skrive litt mer enn en uke før jeg treffer en fyr? Fordi jeg trenger litt tid på å bli trygg og få følelsen av at dette er riktig? Anonymkode: e7570...d4a 2
Gjest Herr Heftig Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 En liten update: det har vel vært tre menn som jeg kan si at jeg har "flørtet mer", men ingen av dem ble noe av. Første fyren begynte veldig takst å sende penisbilder og var lite interessert i annet enn fitta mi. Nummer to var veldig hyggelig helt til jeg så bilde; han var waaaaaay over my league! Så han utelukket jeg, han var en soleklar 9-er for å si det mildt.. Nummer tre var veldig hyggelig, men ting stemte nok egentlig ikke helt der. Det som fortsatt går igjen er mangelen på å stille oppfølgingsspørsmål. Jeg har startet med å henvise til noe de har skrevet, men de virker lite interessert i å snakke om noe annet enn seg selv, og byr egentlig lite på seg selv. Så, nytt spørsmål; hvordan bør jeg innlede en samtale, slik at han forstår at jeg prøvet å sjekke han opp/flørte og ikke bare snakke? Anonymkode: e7570...d4aDette er jo selvmotsigende. Og hva gjør det at fyren er for pen?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 Problemet er at du er en luremus, du backer jo ut hver gang.Anonymkode: f2d52...422Er du han hun nevnte i første eksempelet sitt? (Penisbilde.) Anonymkode: 373fa...4eb 6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #6 Skrevet 4. november 2015 Dette er jo selvmotsigende. Og hva gjør det at fyren er for pen?Ser at jeg formulerte meg litt dårlig De vil gjerne snakke om det tema /innlegget som jeg har begynt samtalen med, men lite interessert i å snakke om/by på seg selv (privat) altså, jeg vil ikke gå på gata og få blikk som skriker: fy faen, hvor rik er ikke hun som har fått han der på kroken?? Anonymkode: e7570...d4a 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #8 Skrevet 4. november 2015 Er du han hun nevnte i første eksempelet sitt? (Penisbilde.)Anonymkode: 373fa...4ebVille jeg tippe jeg er 9ern. Jeg hadde vel ikke sendt bilder av meg selv til jenter på KG om jeg var veldig kresen på jentene. Man tar det for gitt at jenta som spør enten troller eller toppen er middels pen. Anonymkode: f2d52...422
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #10 Skrevet 4. november 2015 Ville jeg tippe jeg er 9ern. Jeg hadde vel ikke sendt bilder av meg selv til jenter på KG om jeg var veldig kresen på jentene. Man tar det for gitt at jenta som spør enten troller eller toppen er middels pen. Anonymkode: f2d52...422Vi skrev til hverandre i toppen en uke! Det er veldig kort tid, og jeg delte veldig mye av meg selv utenom bilde. Og du er forresten fyr nummer tre, ikke det at du ikke er kjekk for det er du, men han 9-ern var helt sinnsyk å se på.. Anonymkode: e7570...d4a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #11 Skrevet 4. november 2015 Hvem er 9'ern? Haha, forstår interessen, men vil ikke oute han Anonymkode: e7570...d4a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #12 Skrevet 4. november 2015 Vi skrev til hverandre i toppen en uke! Det er veldig kort tid, og jeg delte veldig mye av meg selv utenom bilde. Og du er forresten fyr nummer tre, ikke det at du ikke er kjekk for det er du, men han 9-ern var helt sinnsyk å se på..Anonymkode: e7570...d4aHvordan vet du at han er fyr nummer tre? Anonymkode: 0399d...4da 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #13 Skrevet 4. november 2015 Det høres ut som en dårlig plan! Det er godt mulig Men føler jeg må prøve litt før jeg gir helt opp, har trua på at det finnes noen reale mannfolk her inne! Anonymkode: e7570...d4a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #14 Skrevet 4. november 2015 Vi skrev til hverandre i toppen en uke! Det er veldig kort tid, og jeg delte veldig mye av meg selv utenom bilde. Og du er forresten fyr nummer tre, ikke det at du ikke er kjekk for det er du, men han 9-ern var helt sinnsyk å se på..Anonymkode: e7570...d4aJeg sendte i hvert fall ikke penisbilde, mulig jeg er fyr nummer tre, men jeg synes ikke du delte mye av deg selv, i hvert fall ikke mer enn det du delte på forumet. Resten var rimelig vagt. Anonymkode: f2d52...422
Gjest supernova_87 Skrevet 4. november 2015 #15 Skrevet 4. november 2015 Hvordan vet dere en gang at dere er hverandre? Begge er jo AB?
Gjest Raindrops Skrevet 4. november 2015 #16 Skrevet 4. november 2015 Hvordan vet dere en gang at dere er hverandre? Begge er jo AB? Jeg er kjempeforvirret av denne tråden
Ms.Sommerfugl Skrevet 4. november 2015 #17 Skrevet 4. november 2015 Nå er jo oppfatning av utseende veldig individuelt, da. Det er mange menn her inne som godt kan være en "9'er". Jeg syns for øvrig det er utrolig barnslig å rangere et menneske basert på en skala. Det går fint an å bruke ord som: "veldig kjekk", istedetfor tall. Ville bare si det Ellers lykke til, TS! 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #18 Skrevet 4. november 2015 Jeg sendte i hvert fall ikke penisbilde, mulig jeg er fyr nummer tre, men jeg synes ikke du delte mye av deg selv, i hvert fall ikke mer enn det du delte på forumet. Resten var rimelig vagt.Anonymkode: f2d52...422Så det er "vagt" å snakke om en vond fortid, en fortvilet nåtid og en usikker fremtid?? Men samtidig prøve å se det beste, gi støtte og være en god person? Anonymkode: e7570...d4a 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #19 Skrevet 4. november 2015 Jeg er kjempeforvirret av denne tråden Vet du ikke at jeg er nr.2. Jeg er 9eren. Vi snakket jo i 3 uker, men så sendte jeg deg bildet, og da bare backet du ut med det samme. Herlighet. Jeg har aldri vært vag, jeg fortalte deg jo om gonoré-utbruddet jeg hadde for en måned siden, jeg delte mine mest intime hemmeligheter. Og forresten, det var ikke faktisk rumpa mi, det var et nærbilde av kløfta mellom to fingre, så ikke tro at du har sett rumpa mi. Rainstorm undercover. Anonymkode: 08084...7e1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå