Gå til innhold

Dyrlege Lillehammer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Det finnes en del dyrleger på Lillehammer.Både klinikker og "selvstendige"(vet ikke helt hva jeg skal kalle det)Så jeg lurer på om det er noen her som har erfaring med en eller flere av de som de vil dele?Interresert i å høre om alt fra pris til hvor dyktige de er.

På forhånd takk for svar :)

Anonymkode: 9f908...36d

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg vil anbefale ABC dyreklinikk på Søre Ål i Lillehammer. Jeg er veldig fornøyd med disse. Profesjonelle og fleksible. Dyrebeskyttelsen i lhmr og omegn bruker også denne dyreklinikken. Jeg er fosterhjem for dyrebeskyttelsen og er derfor ofte innom med de kattene jeg har i fosterhjem. De tar seg god tid til dyrene. Snakker med de, og koser med de. De gjør hva de kan for å roe ned dyret og prøver å unngå å stresse det. De har også godt utvalg av ulike fôrtyper til både hund og katt. De er veldig behjelpelige og har du spørsmål, så svarer de deg gjerne uten at du trenger å bestille noen time, og de prakker ikke på deg time for å dra ut penger av deg. 

Skrevet

Har veldig god erfaring med ABC av samme grunner som nevnt over. Ellers så har jeg også benyttet meg av Lillehammer Dyreklinikk med stor suksess også, Gisle som driver stedet er helt super!

Anonymkode: 8da0c...681

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...