AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Dater en veldig hyggelig fyr :-) vi er vel mer eller mindre kjærester også - hurra!! Han er fin på mange mange måter, og jeg er veldig glad, sånn egentlig. Men.. Jeg kjenner jeg blir så sliten av å være med han "hele" tiden. Han vil gjerne være hos meg hver eneste dag, og i helgene blir det naturlig at vi er sammen med mindre det er noen spesielle planer. Jeg er rett og slett dritdårlig på å si jeg trenger "egotid"..!! Men DET trenger jeg. Virkelig. Blir snart sprø, orker ikke sove sammen med han . jeg sover veldig dårlig med andre i min seng, og pga dyr må jeg være hjemme mye som mulig føler jeg- han sover nok heller ikke noe bra i min seng! Sengen hos han funker heller ikke veldig godt for meg om dagen :-/ jeg liker han veldig godt, men er langt fra klar til å bli samboer (litt brent).. nå er jeg så sliten, og har ett så stort behov for egotiden min at huet begynner å finne små-feil ved han (sånne helt egoistiske grunner som bare er tull egentlig), og det er så irriterende for jeg vet det er fordi det blir så intensivt for meg (tror jeg da 🙈) så dere smarte damer (og menn); er jeg teit hvis jeg sier i fra? Og hvordan bør jeg si i fra? Ønsker ikke å miste/dumpe han, selv om akkurat nå ønsker noe inni meg bare å være alene!! Anonymkode: bec8a...f73
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Nei du må jo si i fra. Det er jo en selvfølge.Og så får du bare håpe han skjønner men vil tro en oppegående fyr faktisk vil skjønne.Men har selv erfart at to menn ikke skjønte at jeg måtte ha alenetid. Hvorfor jeg la meg på soverommet alene på dagen med en bok. De trodde begge jeg var sur, selv om jeg sa ifra at jeg trengte alenetid. Jeg bodde med de begge to (ikke samtidig åff kårs) og begge to var hypersosiale. Livredde for å være alene. Man blir helt sprø av å ha slike folk rundt seg hele tiden. Man er brått ikke seg selv lengre, men ens egen identitet er brått blanda inn i en annens liv. Blir bare rot av slikt. Anonymkode: 7c024...0d1
Charmander Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Si det rett ut, evt. bare vis han det du har skrevet her?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Ts her. Takk dere. Må nok manne meg opp, og være såpass kjip og si i fra. Får litt "pause" fra han noen dager nå pga andre ting- så får se hvordan det hjelper. Får derimot ikke pause fra folk, det er full rulle med sosiale aktiviteter hele helgen. Det ordner seg sikkert, jeg stresser veldig lite med det forholdet her (prøver i alle fall 😊), men kjenner jeg blir så sliten av å skulle sees hele tiden. Vi er ikke gift og har så sterke forpliktelser til hverandre enda 😂... (Og ja, jeg kan se for meg at vi kan få det etterhvert- men da må jeg få tid nå til å ikke bli kvalt.... Anonymkode: bec8a...f73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå