Gå til innhold

Størrelse på clitoris

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lang clitoris har dere når den er fullt erigert? 

Akkurat som mange av dere liker stor penis, er det mange menn som liker stor clit også. 

Anonymkode: 4ef40...2fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Klitoris

Og jeg aner ikke, jeg er opptatt av andre ting enn å studere mitt eget underliv når jeg har sex.

Anonymkode: b5d7e...646

• Liker 2
Skrevet

Akkurat som mange av dere liker stor penis, er det mange menn som liker stor clit også. 

Nei stor clit er turn off. Vi liker at alt er lite i musa, både lengde, bredde, clitoris og utseende.:opplyser::fnise:

Anonymkode: 15267...277

Skrevet

Nei stor clit er turn off. Vi liker at alt er lite i musa, både lengde, bredde, clitoris og utseende.:opplyser::fnise:

Men du forventer at du skal få sprenge denne lille, lekre musa  med den kjempestore kuken din?

Anonymkode: 251c9...a53

Skrevet

Men du forventer at du skal få sprenge denne lille, lekre musa  med den kjempestore kuken din?

Anonymkode: 251c9...a53

Såklart! Elsker å sprenge ei trang mus, sånn at hun alltid vil merke at jeg har vært der.:fnise:

Skrevet

"Vi"? Hvem utpekte deg til talsmann og representant for halve jordens befolkning?

Skrevet

"Vi"? Hvem utpekte deg til talsmann og representant for halve jordens befolkning?

Jeg snakker på venge av alle som ikke har en stemme(alle menn med partner).☺

Skrevet (endret)

hm.

Endret av Chibi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...