Gå til innhold

for min skyld??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg og kjæresten har vært sammrn i snart 7 år

Vi har ikke barn, ikke forlovet oss eller noe annet:)

Jeg har veldig lyst på barn siden jeg er i fast arbeid, boplass og økonomi på plass.

Så vi snakker om det sånn litt og da men han er ikke klar sier han selv før.. nå så sier han at vi kan bare hoppe i det også blir han nok klar sier han... jeg tenkte dette var en grei ide før for meg virker han mer redd for hva som venter han enn at han ikke er klar. I å med at jeg er hjertesyk osv så må jeg planlegge med lege osv.. 

Men greia er det at han snakket med sin mor da hadde han sagt at han ikke ville ha i det hele tatt, så konfronterte jeg han dette og da sier han: jeg gjør det for din skyld.

Jeg synes dette blir helt feil? Han må jo gjøre det for sin egen skyld..?? 

Anonymkode: b78ca...16e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke få barn med ham om du ikke er sikker på at han ønsker seg det for sin egen del. Det kommer mye ansvar med det å ha ett barn. Da bør begge ha ønsket dette ansvaret på forhånd. 

Hvordan hjertesyk er du? Påvirker helsa di dagliglivet ditt?

Hvor gamle er dere? Har han sin utdannelse/jobb på plass?

Anonymkode: a7daf...9d2

Skrevet

Typisk menn spør du meg. 

Etter 7 år så kjenner du ham godt nok til å vurdere på vegne av dere begge hvorvidt det passer inn med barn eller ikke, tenker jeg.

Hvordan han svarer moren sin er ikke relevant ;) Igjen; typisk menn å holde Mamma på et "need to know"-basis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...