Gjest Gjest_Missy-star Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 (endret) Jeg kjøpte gave til min samboer som ikke fungerte slik den skulle, det hele endte med reklamasjon og vi får pengene tilbake. Pengene kommer på min konto pga det var jeg som betalte den, da jeg sa jeg skulle overføre de til min kjære mente han at det var mine penger. Men føler det er feil at jeg tar dem. Hva er rett mener dere, han eller meg? tror jeg ska overføre uten å si noe, han måtte jo bruke penger på ny skjerm pga reklamasjonen og pengene kom sent. Han er håpløs og i mine øyne altfor snill. Endret 4. november 2015 av Missy-star
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Det er jo hans penger siden gaven var til han Anonymkode: ab7cd...69b 2
Gjest Gjest_Missy-star Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Det er jo hans penger siden gaven var til han Anonymkode: ab7cd...69bja det sier jeg også. Jeg har vell bestemt meg for å bare overføre uten å si noe så har han fått pengene. Da godtar han de nok 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå